A mai "bulvár világ" már csak ilyen, mindig a szenzációt keresi, így aztán szinte minden nagyobb cégnél kötelező tartani egy hivatásos magyarázkodót. Most a gyári Chevy csapat kényszerült a nyilvánosság elé állni, mivel Loeb múlt pénteki rockinghami tesztje után minden "bennfentes" tudni vélte, hogy a hétszeres ralivilágbajnok a Túraautó Világbajnokságba tart. Sajnos nem...
A Loeb-Chevy kapcsolat tavaly szeptemberre nyúlik vissza, amikor Yvan Muller rajthoz állt a Rali Világbajnokság franciaországi fordulóján egy ex-gyári Citroen Xsarával, és nagyon jól érezte magát. Ezt tanúsíthatom, hiszen volt szerencsém a helyszínen lenni, interjút is készítettem vele, és tényleg úgy nézett ki, mint egy jóllakott óvodás... :) Yvannak annyira megtetszett a rali, hogy felajánlotta Loeb-nek, egy alkalommal ő is kipróbálhatná a túraautós gépet. Erre került sor múlt hét pénteken.
"A Chevrolet és az RML boldogan működött együtt abban, hogy Yvan ígérete valóra váljon, és hogy Sebastian kipróbálhassa a Chevy Cruze-t. Mindez azonban semmi szín alatt sem értelmezendő hivatalos és kölcsönös érdeklődésnek a két fél között" - hangzott az igencsak hivatalos magyarázkodás Chevyéktől. Nagy kár...
Azért kíváncsi voltam, hogy tetszett Loebnek a WTCC jelenlegi legjobb autója.
"Teljesen más érzés, mint egy raliautót vezetni. Leginkább egy GT kocsihoz tudnám hasonlítani, viszont a teljesítménye már a WRC-hez áll közelebb, hisze a technikai szabályok alapvetően hasonlóak. Maga az autó teljesítménye annyira nem hatott meg, az igazi pályaélményhez szerintem egy F1-es kocsi kell."
Könnyen beszélsz Seb, Te már szinte mindent vezethettél... :)
Nem sokkal a Chevy nyilatkozatát követően aztán Loeb be is jelentette, hogy 2013-ig meghosszabbította szerződését a Citroennel, így szinte biztos, hogy további két évig marad a WRC-ben. Utána meglátjuk...
Utolsó kommentek