WTCC Hírblog

Napi rendszerességgel frissülő hírblog a Túraautó Világbajnokság (WTCC) eseményeiről.

Főoldalra

Translate

Facebook

Címkék

alfa (2) anett (7) arai (1) arena (2) ballaszt (13) bamboo (10) barlesi (5) barth (5) bennani (4) beszámoló (3) bmw (4) boardman (6) btcc (9) büntetés (1) cerqui (1) chevrolet (47) chilton (6) coronel (51) corsa (1) corthals (1) couto (1) dahlgren (26) danielsson (1) daste (10) dudukalo (5) életképek (15) engstler (15) eredmények (32) események (5) etcc (49) eurosport (9) fabiani (3) ficza (3) ford (34) fordulók (1) gáspár (5) gene (2) giovanardi (3) gondolatok (2) gumik (1) gyász (1) hang (3) háttér (8) hernandez (2) hírek (3) honda (8) huff (39) hungaroring (2) időmérő (2) infok (1) inside (1) kép (1) közvetítés (11) lada (24) listák (7) loeb (2) lotti (1) lukoil (3) macdowall (3) macdowell (1) magyar (4) menu (26) michelisz (110) monje (5) monteiro (20) monza (1) muller (46) naptár (26) nash (11) ng (6) nissan (1) nykjaer (12) oriola (8) összefoglaló (3) oyoung (22) pályák (1) peugeot (4) player (1) poulsen (3) program (7) proteam (8) rcm (27) roal (5) rydell (4) seat (23) sigacev (2) statisztika (9) stcc (15) str (4) sunred (21) superstars (1) sutil (1) szabályok (16) taniguchi (2) tarquini (22) technika (2) teszt (5) thompson (21) tim (3) tta (3) turkington (8) tutumlú (3) twitter (11) újonc (11) unicorse (19) vaillant (1) video (126) villa (19) volvo (29) wéber (31) wiechers (10) yokohama trophy (2) zanardi (9) zengő (47) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • argu fisto: Hát én kicsit sajnálom, hogy elköltözik az oldal, úgy megszoktam! Már október óta rendszeres olvas... (2012.05.26. 19:07) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • Lanti_WTCC: @korzo: Meg fogjuk változtatni a kommentek színét, és megpróbálom úgy kialakítani, hogy ne csak FB... (2012.05.26. 16:28) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: Mondjuk ez nem is akkora baj, mert úgyis olvashatatlanok a hozzászólások (OS-X, Safari és Firefox ... (2012.05.26. 13:36) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: fészbúk nélkül nem lehet ott hozzászólni?! (2012.05.25. 22:26) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • : Az a film szörnyű volt. De a képregények jók, volt pár számhoz szerencsém, ha a magyar ifjak is va... (2012.05.25. 21:35) Menu új szerepben
  • Utolsó 20

Szombati szösszenetek Valenciából

2011.09.04. 02:04 Lanti_WTCC

Túl vagyunk a szabadedzéseken és az időmérőn, íme néhány okosság.

Michelisz Norbert (7. és 8. rajthely)
„Nem vagyok elégedett az eredménnyel. Hibát követtünk el, nem is az időmérőn, hanem a második szabadedzésen, amikor nem tettünk fel még egy szett új gumit, hanem eltettük a Q1 elejére. Új gumikon teljesen más volt vezetni az autót, megpróbáltunk állítani rajta, de teljesen rossz irányba tartottunk. Ekkor visszaálltunk arra a beállításra, amit a hétvége elején használtunk. Az időmérőn jó kört futottam, tiszta volt. Elégedett is lehetnék, de mivel nem haladtunk előre a beállítások terén, tudom, hogy előrébb is végezhettünk volna. Az év elején arra számítottunk a BMW-vel előnyben leszünk a gumikopás terén, de túlságosan igénybe veszem a hátsó kereket, így nagyjából ott állunk, mint az ellenfelek.”

Yvan Muller (1. és 5. rajthely, 4.-szer nyerte meg a Q2-t)
"Egész augusztusban
Valenciáról beszélgettünk a mérnökeimmel. Reggel óta nagyszerűen éreztem magam az autóban, és pont azt kaptam, amire számítottam. Egyszerűen bármilyen beállítást próbáltunk ki, mindnek pozitív hatása volt. Még a Q2-ben is változtattunk kicsit. A szezon elején nem voltam formában, de Rob nyomás alá helyezett és ez kikényszerítette belőlem a javulást."

"Az idei év más, mint a korábbiak, mivel most egy csapattárssal csatázom. Eddig nagyobb hangsúlyt fektettem a versenyekre, most viszont megnőtt az időmérők jelentősége."

Rob Huff (7. és 2. rajthely)
"Yvan nagyon jól ment, de szoros köztünk a küzdelem. Az év elején úgy tűnt, hogy nekem van jobb autóm, de a szezon közepe óta feljött rám. Az esztendő utolsó negyede nagyon izgalmasnak ígérkezik. Egyre keményebb köztünk a harc. Az egész hétvége során megfeszítve dolgoztunk az autón, de csak az időmérőre állt össze a dolog. Nem voltam biztos abban, hogy hol vannak az autó határai. Ami Yvant illeti: majd letakarítom magam elől... :D"

Gabriele Tarquini (3. és 10. rajthely)
"Nem voltak komoly elvárásaim, mivel fékproblémák miatt sok időt veszítettünk az szabadedzéseken. Még az időmérő elején is voltak gondjaim, emiatt állítani kellett a fékerő elosztáson, hogy nem blokkoljanak a hátsó kerekek. Nagyon óvatos voltam a Q2-ben, nem akartam hibázni, de így is összejött egy remek idő. Az autó rendben van. A fékhibán túl vagyunk, az autóban még ennél is több van, úgyhogy bizakodom."

Tom Coronel (5. és 2. rajthely)
"A második futamon lehet esélyem a győzelemre. A Donington Parkban eltoltam, vezettem a versenyt, de elkövettem egy kisebb hibát. Ez most is előfordulhat, de legalább a lehetőség ott van. Az ember sosem tudhatja, mit hoz a holnap. Általában jól szoktam rajtolni, de mi van, ha most vasárnap nem jön össze? Egy biztos, jobbak az esélyeim, mint a mögülem indulóknak."

Alain Menu (6. és 9. rajthely)
"Nehéz volt vezetni az autót. Bármi is legyen az oka, csalódott vagyok. Rob és én az egész napo
t az súlyelosztás megtalálásával töltöttük, de Yvan valahogy mindig előttünk járt. Ez tökéletesen látszik az adatokból is. Jobb az súlyelosztás és a tapadás is az ő kocsiján. Sőt, talán egy picit jobban is megy, mint mi. A Q2-ben a második köröm kifejezetten jól kezdődött, aztán a 4-es kanyarban durván alulkormányzottá vált az autó. Ezért visszább kellett vennem. Sajnálom, mivel a 2. hely meglehetett volna."

Javier Villa (8. és 4. rajthely, idén harmadszor a Q2-ben)
"Otthon mindig jó versenyezni, mert melletted áll a közönség, a rajongók téged támogatnak. Számomra azért is érdekes ez a hétvége, mert Budapest és Monza mellett Valencia az egyetlen olyan pálya, amit ismerek. Komoly elvárásaim vannak."

Robert Dahlgren (17. rajthely mindkét versenyen)
"Borzalmas volt, fényévekre voltunk attól, amire számítottunk, ennél sokkal előrébb kellett volna végeznem. Pedig jól indult a napunk, de aztán valami eltört a turbóban, ami így használhatatlanná vált. Ezután szinte rá sem ismertem a kocsira."

Címkék: villa huff menu muller michelisz tarquini coronel dahlgren

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

imrebende 2011.09.04. 11:15:26

nem igazán értem ezt a gumitakarékoskodást. oké hogy a többiek is ezt csinálják, csak ők már rég letesztelték a viselkedésüket, a zengőék meg nem.
süti beállítások módosítása