A mögöttünk lévő hétvégén több WTCC-s pilóta is rajthoz állt különböző bajnokságokban és versenyeken. Most az ő eredményeiket gyűjtjük össze.
Tom Coronel
Mr Twitter dupla hétvégét nyomott odahaza, Hollandiában. Az asseni pályán szerepelt a GT4-es Európa Kupán és az ADAC GT Masters sorozatban. Előbbiben egy 420 LE-s, V8-as, 4000-es BMW M3 GT4-et, utóbbiban pedig egy 530 LE-s, V8-as, 4400-as BMW Alpina B6 GT3-at vezetett. Az ADAC Mastersben egyébként egy WTCC-s csapat, a Team Engstler színeiben indult.
Kezdjük a GT4-gyel. Az első versenyen Coronel hercegi csapattársa indult, Bernhard van Oranje 9. lett. A másodikon Coronel ment, és egy rajtbalesetet követően két előzést bemutatva 5.-ként intették le. A harmadik futamon már párosok indultak, Coronel és van Oranje a 2. helyen is járt, de Tom aztán elnézett egy féktávot, eltalált egy gumibálát, és futóműhibával kiállt.
Az ADAC GT Mastersben nehezen indultak a dolgok. Az Alpina motorja nem akarta az igazságot, a benzinpumpa lázadt fel. Bár végül rajthoz tudtak állni, a Tom Coronel - Florian Spengler páros egy 30. és egy 12. helyt ért csak el.
Stefano d'Aste
Sokkal rövidebben és egyszerűbben összefoglalható a korábbi privát bajnok hétvégéje. D'Aste, Coronelhez hasonlóan, Assenben, a GT4-es Európa kupán indult, és mindhárom futamot megnyerte a Lotus Evora GT4-gyel!!! Az olaszt már csak 10 pont választja el az összetettben élen álló Ricardo van der Ende-től, a bajnokságból pedig egyetlen forduló van hátra.
Franz Engstler
Mr. Tizedik hely Engstler papa saját csapatával és egy BMW Z4 GT3-mal indult a Sepangi 12 óráson. Az előzetes nevezési listával ellentétben nem Kristian Poulsen és Marchy Lee, hanem az endurance versenyekről ismert Dominik Kraihamer, és a korábbi WTCC-s Andrej Romanov került a tulaj mellé. Engstlerék viszont sajnos nem értek célba, 8 óra után kiállni kényszerültek.
Daryll O'Young
A derék hong kongi is Sepangban tekergette a volánt, és nem is eredménytelenül; egy a győzelemre is esélyes Audi R8 LMS-en osztozott Seiji Arával és Alex Yoonggal. A trió végül negyedik lett, 14 körös hátrányban. A győzelmet egy Mercedes SLS GT3 szerezte meg, az Audi sztáregysége, a csupa Le Mansi bajnokból álló Frank Biela - Marcel Fassler - Marco Werner hármas második lett.
Rob Huff
A trónkövetelő a híres goodwoodi veteránautó eseményen, a Goodwood Revival-ön szerepelt a St. Mary's Trophyn. Huff egy 1963-as Mini Cooper S-t vezetett, és váltótársával, Desmond Smail-lel 8.-ak lettek, több jóval erősebb autót megelőzve.
Utolsó kommentek