WTCC Hírblog

Napi rendszerességgel frissülő hírblog a Túraautó Világbajnokság (WTCC) eseményeiről.

Főoldalra

Translate

Facebook

Címkék

alfa (2) anett (7) arai (1) arena (2) ballaszt (13) bamboo (10) barlesi (5) barth (5) bennani (4) beszámoló (3) bmw (4) boardman (6) btcc (9) büntetés (1) cerqui (1) chevrolet (47) chilton (6) coronel (51) corsa (1) corthals (1) couto (1) dahlgren (26) danielsson (1) daste (10) dudukalo (5) életképek (15) engstler (15) eredmények (32) események (5) etcc (49) eurosport (9) fabiani (3) ficza (3) ford (34) fordulók (1) gáspár (5) gene (2) giovanardi (3) gondolatok (2) gumik (1) gyász (1) hang (3) háttér (8) hernandez (2) hírek (3) honda (8) huff (39) hungaroring (2) időmérő (2) infok (1) inside (1) kép (1) közvetítés (11) lada (24) listák (7) loeb (2) lotti (1) lukoil (3) macdowall (3) macdowell (1) magyar (4) menu (26) michelisz (110) monje (5) monteiro (20) monza (1) muller (46) naptár (26) nash (11) ng (6) nissan (1) nykjaer (12) oriola (8) összefoglaló (3) oyoung (22) pályák (1) peugeot (4) player (1) poulsen (3) program (7) proteam (8) rcm (27) roal (5) rydell (4) seat (23) sigacev (2) statisztika (9) stcc (15) str (4) sunred (21) superstars (1) sutil (1) szabályok (16) taniguchi (2) tarquini (22) technika (2) teszt (5) thompson (21) tim (3) tta (3) turkington (8) tutumlú (3) twitter (11) újonc (11) unicorse (19) vaillant (1) video (126) villa (19) volvo (29) wéber (31) wiechers (10) yokohama trophy (2) zanardi (9) zengő (47) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • argu fisto: Hát én kicsit sajnálom, hogy elköltözik az oldal, úgy megszoktam! Már október óta rendszeres olvas... (2012.05.26. 19:07) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • Lanti_WTCC: @korzo: Meg fogjuk változtatni a kommentek színét, és megpróbálom úgy kialakítani, hogy ne csak FB... (2012.05.26. 16:28) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: Mondjuk ez nem is akkora baj, mert úgyis olvashatatlanok a hozzászólások (OS-X, Safari és Firefox ... (2012.05.26. 13:36) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: fészbúk nélkül nem lehet ott hozzászólni?! (2012.05.25. 22:26) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • : Az a film szörnyű volt. De a képregények jók, volt pár számhoz szerencsém, ha a magyar ifjak is va... (2012.05.25. 21:35) Menu új szerepben
  • Utolsó 20

Miért jobb az európai szezonkezdés?

2011.10.05. 16:45 Lanti_WTCC

Marcello Lotti már jóval a 2012-es előzetes versenynaptár közzététele előtt bejelentette, hogy szakítanak a 2007 óta fennálló hagyománnyal, és Brazília helyett ismét Európában fog rajtolni a WTCC évad. A szavakat tettek követték, és a jövő évi tervezet legelején Curitiba helyett immár Monza található. Az olaszországi rajt egyébként nem új ötlet, a világbajnokság első két esztendejében szintén Monzában kezdődött az évad. A változtatásról csapatvezetők és versenyzők is elmondták véleményüket, és igen nagynak tűnik az egyetértés.

Dominik Greiner (Wiechers, csapatmenedzser)
"Gyakorlatilag minden csapat szerette volna ezt a változtatást. Nem csak nekünk, privát istállóknak, de tulajdonképpen mindenkinek jobb lesz az európai szezonkezdet. Rengeteg időt nyerünk ezzel az év első hónapjaiban. Például, a pilótapiac januárban igen képlékeny, de még márciusban is elég aktív, hiszen sok bajnokság csak áprilisban rajtol. Az eddigi rendszer azt jelentette, hogy körülbelül Karácsony tájára minden szerződésen aláírás kellett, hogy legyen, hiszen az autók februárban már indultak Brazíliába. Ez a nyomás végre lekerül a vállunkról."

Kurt Treml (Team Engstler)
"Sokkal egyszerűbb lesz a helyzet számunkra, mint korábban volt. Eddig írd és mond nem volt téli szünetünk. Az utolsó futam leintésétől számítva kb. 4-6 hét telt el, mire az autók megérkeztek a teherszállító óceánjárón. Ráadásul mindenki tudja, hogy Makaóból milyen állapotban szoktak visszatérni a kocsik... Így viszont talán arra is lesz lehetőség, hogy tartsunk egy rendes éveleji tesztet, ahol tisztességesen fel tudunk készülni, ahova a média képviselői is eljönnek, és ahol bemutatjuk az új autókat. Sok minden elképzelhető az első versenyhétvége előtt."

Tom Coronel (ROAL Motorsport)
"Okos döntésnek tűnik. Az évadnyitó így egy fokkal egyszerűbb történet lesz a csapatoknak. Évről évre óriási munkát kellet végezniük, hogy mindent összepakoljanak, és elküldjék a világ másik végére az első versenyekre. Sokba került, és rengeteg időt emésztett fel. Éppen ezért előfordult, hogy néhány csapat nem volt ott a kezdésnél. Jövőre sokkal könnyebb lesz az elejétől ott lenni a rajtrácson. Elképzelhető, hogy akad majd olyan istálló, amely menet közben kiszáll, de legalább a lehetőség ott lesz számukra."

Összességében tehát elmondhatjuk, hogy a résztvevők elégedettek az európai kezdéssel. Sőt talán egy-két kisebb csapat számára vonzóvá teheti a bajnokságot, hogy nem kell óriási költségekbe verniük magukat már az első forduló alkalmával. A kisebb csapatoknál ugyanis nem ritka, hogy az év kezdetén még csak a költségvetésük egy rész áll rendelkezésre, egy jó szezonkezdettel viszont további szponzorpénzeket szerezhetnek.

Címkék: naptár

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása