WTCC Hírblog

Napi rendszerességgel frissülő hírblog a Túraautó Világbajnokság (WTCC) eseményeiről.

Főoldalra

Translate

Facebook

Címkék

alfa (2) anett (7) arai (1) arena (2) ballaszt (13) bamboo (10) barlesi (5) barth (5) bennani (4) beszámoló (3) bmw (4) boardman (6) btcc (9) büntetés (1) cerqui (1) chevrolet (47) chilton (6) coronel (51) corsa (1) corthals (1) couto (1) dahlgren (26) danielsson (1) daste (10) dudukalo (5) életképek (15) engstler (15) eredmények (32) események (5) etcc (49) eurosport (9) fabiani (3) ficza (3) ford (34) fordulók (1) gáspár (5) gene (2) giovanardi (3) gondolatok (2) gumik (1) gyász (1) hang (3) háttér (8) hernandez (2) hírek (3) honda (8) huff (39) hungaroring (2) időmérő (2) infok (1) inside (1) kép (1) közvetítés (11) lada (24) listák (7) loeb (2) lotti (1) lukoil (3) macdowall (3) macdowell (1) magyar (4) menu (26) michelisz (110) monje (5) monteiro (20) monza (1) muller (46) naptár (26) nash (11) ng (6) nissan (1) nykjaer (12) oriola (8) összefoglaló (3) oyoung (22) pályák (1) peugeot (4) player (1) poulsen (3) program (7) proteam (8) rcm (27) roal (5) rydell (4) seat (23) sigacev (2) statisztika (9) stcc (15) str (4) sunred (21) superstars (1) sutil (1) szabályok (16) taniguchi (2) tarquini (22) technika (2) teszt (5) thompson (21) tim (3) tta (3) turkington (8) tutumlú (3) twitter (11) újonc (11) unicorse (19) vaillant (1) video (126) villa (19) volvo (29) wéber (31) wiechers (10) yokohama trophy (2) zanardi (9) zengő (47) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • argu fisto: Hát én kicsit sajnálom, hogy elköltözik az oldal, úgy megszoktam! Már október óta rendszeres olvas... (2012.05.26. 19:07) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • Lanti_WTCC: @korzo: Meg fogjuk változtatni a kommentek színét, és megpróbálom úgy kialakítani, hogy ne csak FB... (2012.05.26. 16:28) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: Mondjuk ez nem is akkora baj, mert úgyis olvashatatlanok a hozzászólások (OS-X, Safari és Firefox ... (2012.05.26. 13:36) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: fészbúk nélkül nem lehet ott hozzászólni?! (2012.05.25. 22:26) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • : Az a film szörnyű volt. De a képregények jók, volt pár számhoz szerencsém, ha a magyar ifjak is va... (2012.05.25. 21:35) Menu új szerepben
  • Utolsó 20

A nagyok mondták - Suzuka

2011.10.22. 21:23 Lanti_WTCC

Következzenek az időmérő edzésen legjobban szereplő pilóták gondolatai a kvaliról.

Alain Menu (1.)
"A legjobb köröm során masszív alulkormányzottsággal küszködtem a hetes kanyarban, aztán a nyolcasban sem a jó irányba ment az autó, szóval nem gondoltam volna, hogy erős idő lesz. Boldog vagyok, hogy végül mégis meglett a pole. A Q2 elején elkezdett szemerkélni az eső, de csak alig látható módon, így mindannyian azt hittük, hogy rendben lesz. Ám végül kiderült, ez is elég volt ahhoz, hogy néhány kanyar nagyon csúszóssá váljon."

Yvan Muller (2.)
"Szép volt Alain. Nagyon megérdemelte, remek kört rakott össze. Én elégedett vagyok a második hellyel, különösen mivel az első Q2-s körömben nem igazán éreztem az autót. Egy keveset állítottunk utána, és sokkal jobb lett az egyensúly. Második vagyok, és Rob mögöttem lesz, ez a lényeg."

Robert Dahlgren (3.)
"Remek munkát végeztek a Chevrolet-k. Bíztam benne, hogy összejöhet valami az időmérőn, de sajnos az első körömben kicsit lecsúsztam a pályáról, a másodikban pedig már nagyon csúszott egy-két kanyar, és ismét rontottam. Majd megnézzük az adatokat, és biztosan mindenki azt fogja mondani: 'ennél sokkal gyorsabb is lehettél volna', de hátra van még a két verseny holnap, és szerintem nagyon izgalmasan alakul majd, ha a versenytempónk is meglesz."

Michel Nykjaer (7., a legjobb privát versenyző)
"A Q1-ben feltettünk egy szett új gumit, és azon futottam az köröm. Arra gondoltam, hogy a többiek simán megelőznek majd, de végül ottmaradtam az elejében az végéig. A Q2 elején nem éreztem elég jól az autót, hogy igazán nagyot tudjak menni, de közel voltam Monteirohoz és Tarquinihez."

Címkék: menu muller dahlgren nykjaer

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása