WTCC Hírblog

Napi rendszerességgel frissülő hírblog a Túraautó Világbajnokság (WTCC) eseményeiről.

Főoldalra

Translate

Facebook

Címkék

alfa (2) anett (7) arai (1) arena (2) ballaszt (13) bamboo (10) barlesi (5) barth (5) bennani (4) beszámoló (3) bmw (4) boardman (6) btcc (9) büntetés (1) cerqui (1) chevrolet (47) chilton (6) coronel (51) corsa (1) corthals (1) couto (1) dahlgren (26) danielsson (1) daste (10) dudukalo (5) életképek (15) engstler (15) eredmények (32) események (5) etcc (49) eurosport (9) fabiani (3) ficza (3) ford (34) fordulók (1) gáspár (5) gene (2) giovanardi (3) gondolatok (2) gumik (1) gyász (1) hang (3) háttér (8) hernandez (2) hírek (3) honda (8) huff (39) hungaroring (2) időmérő (2) infok (1) inside (1) kép (1) közvetítés (11) lada (24) listák (7) loeb (2) lotti (1) lukoil (3) macdowall (3) macdowell (1) magyar (4) menu (26) michelisz (110) monje (5) monteiro (20) monza (1) muller (46) naptár (26) nash (11) ng (6) nissan (1) nykjaer (12) oriola (8) összefoglaló (3) oyoung (22) pályák (1) peugeot (4) player (1) poulsen (3) program (7) proteam (8) rcm (27) roal (5) rydell (4) seat (23) sigacev (2) statisztika (9) stcc (15) str (4) sunred (21) superstars (1) sutil (1) szabályok (16) taniguchi (2) tarquini (22) technika (2) teszt (5) thompson (21) tim (3) tta (3) turkington (8) tutumlú (3) twitter (11) újonc (11) unicorse (19) vaillant (1) video (126) villa (19) volvo (29) wéber (31) wiechers (10) yokohama trophy (2) zanardi (9) zengő (47) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • argu fisto: Hát én kicsit sajnálom, hogy elköltözik az oldal, úgy megszoktam! Már október óta rendszeres olvas... (2012.05.26. 19:07) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • Lanti_WTCC: @korzo: Meg fogjuk változtatni a kommentek színét, és megpróbálom úgy kialakítani, hogy ne csak FB... (2012.05.26. 16:28) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: Mondjuk ez nem is akkora baj, mert úgyis olvashatatlanok a hozzászólások (OS-X, Safari és Firefox ... (2012.05.26. 13:36) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: fészbúk nélkül nem lehet ott hozzászólni?! (2012.05.25. 22:26) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • : Az a film szörnyű volt. De a képregények jók, volt pár számhoz szerencsém, ha a magyar ifjak is va... (2012.05.25. 21:35) Menu új szerepben
  • Utolsó 20

A nagyok mondták - Sanghaj

2011.11.05. 18:27 Lanti_WTCC

Következzen a szokásos hivatalos nyilatkozat az időmérő első három helyezettjétől, Alain Menutől, Rob Hufftól és Colin Turkingtontól.

Alain Menu (1. és 8. hely)
"Nehéz volt bejutni a Q2-be, a Q1 vége fele még a Top10-en kívül álltam, és csak az utolsó kísérletemmel surrantam be. A Q2-ben kicsit hezitáltam, arra gondoltam, hogy elhasználok egy szett gumit, aztán várok az utolsó percekig. Ehelyett végül úgy döntöttem, hogy kijövök az elején, amivel lehetőségem nyílt egy második próbálkozásra a vége előtt. Jól választottam, és nagyon elégedett vagyok, hiszen ezen a pályán rendkívül nehéz előzni, az első rajthely pedig azt jelenti, hogy az első körtől kezdve vezethetek. A bajnoki harcból már kicsúsztam, az egyetlen célom, hogy futamokat nyerjek, és a lehető legjobban zárjam az évadot."

Rob Huff (2. és 1. hely)
"Hibáztam az első próbálkozásomnál a Q2-ben, amivel negyedik lettem volna. Nehéz volt választani, hogy kint maradjak azzal a szett slickkel, vagy bejöjjek egy újért. Végül úgy döntöttem, hogy félbehagyom a második köröm, és kijövök a boxba. Talán egy picit hamar váltottam az új szettre, pedig meglehetett volna a pole is. De azt is be kell vallanom, hogy szerencsés voltam a Q1-ben, hiszen amikor 11. helyen álltam, nagyon nem szerettem volna lemaradni, mint Magyarországon, ezért mentem egy jó kört, és pont 10. lettem."

Colin Turkington (3. és 7. hely, a legjobb privát)
"Eddig nagyon elégedett vagyok ezzel a hétvégével, minden edzésen versenyképesek voltunk. Nagyszerű munkát végezett a csapat, a Wiechers és a WSR együtt, és egy kiváló autót tettek alám. Különösen a Q2-ben ment jól. Nem volt könnyű az időmérő, a körülmények nem kedveztek a BMW-knek a Q1-ben; folyamatosan száradt a pálya. Arra gondoltam, nem kéne túl korán bemenni a Top10-ben. De nem egyszerű ezt megmondani kinn a pályán. Néha úgy érzed, gyorsabb voltál, közben lassabban mentél. A Q2-s köröm viszont jól sikerült, nem hiszem, hogy sokkal tovább tudtam volna javulni, és hogy képes lettem volna ellopni a pole-t Menu-től."
 

Címkék: huff menu turkington

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása