A Q2-ben tovább száradt a pálya, ezért Michelisz Norbi, Pepe Oriola és Freddy Barth is úgy döntött, hogy csak a legvégén jön ki. Menu Suzukához hasonlóan megint nagyot ment, megszerezte a polet, Huff pedig a második helyet. A brit csak később döbbent rá, milyen jó helyzetbe került, Yvan Muller ugyanis hibázott az utolsó gyors körén, és csak a 7. helyet szerezte meg. A papírforma alapján így Huff akár a vezetést is átveheti a bajnokságban Sanghaj után.
Az előzetes aggodalmak ellenére jól mentek a BMW-k, Turkington lett a harmadik, Norbi pedig behozta negyediknek a narancs vasat! Ezzel beállította idei legjobb Q1-es eredményét, még tavasszal, Monzában lett negyedik. Az első futamon tehát a 4., a másodikon a 9. helyről indul Norbi. További öröm számunkra, hogy Kristian Poulsen lemaradt a Q2-ről, mindkét futamon a 11. pozícióból rajtol, azaz Michelisz csökkentheti lemaradását a Yokohama Trophyban, sőt, akár át is veheti a vezetést.
POS | NO | CL | DRIVER | NAT | CAR | TIME | LAPS | GAP | KPH |
1 | 8 | Alain MENU | CHE | Chevrolet Cruze 1.6T | 1:05.555 | 6 | 113.29 | ||
2 | 2 | Robert HUFF | GBR | Chevrolet Cruze 1.6T | 1:05.700 | 7 | 0.145 | 113.04 | |
3 | 29 | Y | Colin TURKINGTON | GBR | BMW 320 TC | 1:05.712 | 7 | 0.157 | 113.02 |
4 | 5 | Y | Norbert MICHELISZ | HUN | BMW 320 TC | 1:05.738 | 4 | 0.183 | 112.97 |
5 | 3 | Gabriele TARQUINI | ITA | Sunred SR Leon 1.6T | 1:05.743 | 7 | 0.188 | 112.96 | |
6 | 15 | Tom CORONEL | NLD | BMW 320 TC | 1:05.803 | 7 | 0.248 | 112.86 | |
7 | 1 | Yvan MULLER | FRA | Chevrolet Cruze 1.6T | 1:05.920 | 7 | 0.365 | 112.66 | |
8 | 18 | Tiago MONTEIRO | PRT | Sunred SR Leon 1.6T | 1:05.922 | 7 | 0.367 | 112.66 | |
9 | 74 | Y | Pepe ORIOLA | ESP | Sunred SR Leon 1.6T | 1:06.591 | 3 | 1.036 | 111.52 |
10 | 7 | Y | Fredy BARTH | CHE | Sunred SR Leon 1.6T | 1:06.741 | 4 | 1.186 | 111.27 |
Utolsó kommentek