Szóvicceskedős kedvemben vagyok, bocs a gagyi címért... :) A lényeg, hogy Charles Kaki Ng (ő kérte a Kakit) nagyszerűen ment a sanghaji versenyhétvégén, a második futamon bejött 10.-nek, pedig most ült először 1.6 turbós autóban (Suzukában még egy szívó 2000-es BMW-t vezetett). Úgyhogy maximálisan megérdemli, hogy foglalkozzunk vele kicsit, és elolvassuk, mit mondott Sanghaj után:
"Nem számítottam ilyen jó eredményre, mivel először mentem az új kocsival, semennyit nem teszteltünk. Ráadásul az időmérőn elkövettem egy hibát, így a mezőny végéről kellett rajtolnom. Az első futamon valaki nekem jött hátulról, szerencsére végig tudtam menni az autóval, de csapatnak nagyon kellett sietni. Kicserélték a törött felfüggesztést, és helyrehozták a karosszériát is. Fantasztikus munkát végeztek, de az autó így sem volt tökéletes. Ennek ellenére harcba tudtam szállni a pozíciókért a második futamon, és valahogy előre könyököltem magam a 10. helyig, a Yokohama kupában pedig 4. lettem. Nagyszerű eredmény életem második WTCC hétvégéjén, és az elsőn, amin turbós autót vezettem."
"Tovább akarom vinni a lendületet. Van egy tervünk a csapattal Makaóra, szeretnénk megint a Top10-ben végezni. Úgy nőttem fel, hogy makaói versenyeket néztem, és nagy álmom volt, hogy egy nap a világ legjobb pilótáival versenyezhessek itt. Ez az álom most valóra válik."
Szimpatikus srác, gyorsan tanul és a tempója is megvan. Remélem jövőre kap egy egész éves szerződést, mert van benne spiritusz.
Utolsó kommentek