WTCC Hírblog

Napi rendszerességgel frissülő hírblog a Túraautó Világbajnokság (WTCC) eseményeiről.

Főoldalra

Translate

Facebook

Címkék

alfa (2) anett (7) arai (1) arena (2) ballaszt (13) bamboo (10) barlesi (5) barth (5) bennani (4) beszámoló (3) bmw (4) boardman (6) btcc (9) büntetés (1) cerqui (1) chevrolet (47) chilton (6) coronel (51) corsa (1) corthals (1) couto (1) dahlgren (26) danielsson (1) daste (10) dudukalo (5) életképek (15) engstler (15) eredmények (32) események (5) etcc (49) eurosport (9) fabiani (3) ficza (3) ford (34) fordulók (1) gáspár (5) gene (2) giovanardi (3) gondolatok (2) gumik (1) gyász (1) hang (3) háttér (8) hernandez (2) hírek (3) honda (8) huff (39) hungaroring (2) időmérő (2) infok (1) inside (1) kép (1) közvetítés (11) lada (24) listák (7) loeb (2) lotti (1) lukoil (3) macdowall (3) macdowell (1) magyar (4) menu (26) michelisz (110) monje (5) monteiro (20) monza (1) muller (46) naptár (26) nash (11) ng (6) nissan (1) nykjaer (12) oriola (8) összefoglaló (3) oyoung (22) pályák (1) peugeot (4) player (1) poulsen (3) program (7) proteam (8) rcm (27) roal (5) rydell (4) seat (23) sigacev (2) statisztika (9) stcc (15) str (4) sunred (21) superstars (1) sutil (1) szabályok (16) taniguchi (2) tarquini (22) technika (2) teszt (5) thompson (21) tim (3) tta (3) turkington (8) tutumlú (3) twitter (11) újonc (11) unicorse (19) vaillant (1) video (126) villa (19) volvo (29) wéber (31) wiechers (10) yokohama trophy (2) zanardi (9) zengő (47) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • argu fisto: Hát én kicsit sajnálom, hogy elköltözik az oldal, úgy megszoktam! Már október óta rendszeres olvas... (2012.05.26. 19:07) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • Lanti_WTCC: @korzo: Meg fogjuk változtatni a kommentek színét, és megpróbálom úgy kialakítani, hogy ne csak FB... (2012.05.26. 16:28) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: Mondjuk ez nem is akkora baj, mert úgyis olvashatatlanok a hozzászólások (OS-X, Safari és Firefox ... (2012.05.26. 13:36) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: fészbúk nélkül nem lehet ott hozzászólni?! (2012.05.25. 22:26) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • : Az a film szörnyű volt. De a képregények jók, volt pár számhoz szerencsém, ha a magyar ifjak is va... (2012.05.25. 21:35) Menu új szerepben
  • Utolsó 20

Aki válaszol: Darryl O'Young

2012.01.19. 16:47 Lanti_WTCC

Jön egy újabb kérdezz-felelek, ezúttal a hongkongi Darryl O'Younggal. Az első élmények, félelmek, örömök... Sok érdekes dologra fény derül.

Darryl, hogyan kerültél a motorsportok világába?

"Nyolc évesen kezdtem gokarttal, amit az édesapámtól kaptam. Ő is versenyzett hébe-hóba, ami általában meghozza a kedvet a következő generáció számára. Tehát elég fiatalon kezdtem, ám későn váltottam együlésesre, már 20 éves voltam. Az volt az én nagy lehetőségem, ami elindította a pályafutásomat.

Mi volt az első versenyautóval elért eredményed?

"Győzelem! Egy Forma Ford verseny volt."

Mire gondoltál az első baleseted után?

"Teljesen lesújtott. Különösen nehéz dolog ez egy fiatal srác számára, aki a vállán hordozza a bizonyítás terhét. Ez a legrosszabb dolog, ami történhet az emberrel ilyenkor, úgyhogy mondhatom, borzasztó érzés volt."

Hogy érezted magad az első WTCC-s teszted során?

"Hadd gondolkodjam, mikor is volt... 2010-ben a brazíliai idénynyitón vezettem először WTCC-s autót. Ez volt a legelső alkalom. Nagyon érdekesnek találtam, bár a váltó furcsának tűnt. Az élmény teljesen más volt, mint amihez szoktam. Ennek ellenére első lettem a privát pilóták között a szabadedzésen. Szóval rendben volt."

Ha választhatnál egy tetszőleges pályát és hozzá egy versenyautót, melyik lenne?

"Nehéz kérdés... Azt gondolom, hogy a Nordschleifét választanám egy Audi R8 volánja mögött. Volt is hozzá szerencsém idén októberben. Az álmok néha valóra válnak."

Melyiket tartod a legjobb versenyednek?

"Ez is nehéz kérdés... Amikor 2008-ba megnyertem a Makaó GP-t (GT versenyt), szinte tökéletesen mentem. Azt mondanám, hogy az volt életem versenye."

Ki a motorsportos példaképed?

"Ayrton Sennát szerettem a legjobban, de nem csak mint versenyzőt, hanem a hozzáállását, és azt a szenvedélyt, ami hajtotta. Ő egy valódi bálvány a motorsportban."

Volt olyan, hogy féltél a versenyautóban?

"Nem, soha. Még ha balesetbe is keveredtem, tudtam, ez benne van, és a pilótafülkében biztonságban vagyok. Na jó, azért amikor Sanghajban összetörtem a DTM-es autót, akkor féltem Dr. Ullrich szeme elé kerülni."

Milyen szalagcímet olvasnál magadról legszívesebben?

"Darryl O'Young a világbajnok."

Mire gondolsz a versenyek rajtja előtt?

"100%-ig a vezetésre gondolok, minden idegszálammal a feladatra koncentrálok."

Mi a legkellemesebb emléked a pályafutásodról?

"Mindenképpen Makaóhoz köthető, mert az a kedvenc pályám, a hazai versenyem. Sehova máshova nem megy ki olyan sok rajongóm, mint oda. 2005-ben nyertem itt először ami egy kivételes pillanat volt, mert az édesanyám, az édesapám és sok barátom is ott lehetett velem a helyszínen. Csodás volt."

Fotó: Motorsport-Total

Címkék: oyoung

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása