WTCC Hírblog

Napi rendszerességgel frissülő hírblog a Túraautó Világbajnokság (WTCC) eseményeiről.

Főoldalra

Translate

Facebook

Címkék

alfa (2) anett (7) arai (1) arena (2) ballaszt (13) bamboo (10) barlesi (5) barth (5) bennani (4) beszámoló (3) bmw (4) boardman (6) btcc (9) büntetés (1) cerqui (1) chevrolet (47) chilton (6) coronel (51) corsa (1) corthals (1) couto (1) dahlgren (26) danielsson (1) daste (10) dudukalo (5) életképek (15) engstler (15) eredmények (32) események (5) etcc (49) eurosport (9) fabiani (3) ficza (3) ford (34) fordulók (1) gáspár (5) gene (2) giovanardi (3) gondolatok (2) gumik (1) gyász (1) hang (3) háttér (8) hernandez (2) hírek (3) honda (8) huff (39) hungaroring (2) időmérő (2) infok (1) inside (1) kép (1) közvetítés (11) lada (24) listák (7) loeb (2) lotti (1) lukoil (3) macdowall (3) macdowell (1) magyar (4) menu (26) michelisz (110) monje (5) monteiro (20) monza (1) muller (46) naptár (26) nash (11) ng (6) nissan (1) nykjaer (12) oriola (8) összefoglaló (3) oyoung (22) pályák (1) peugeot (4) player (1) poulsen (3) program (7) proteam (8) rcm (27) roal (5) rydell (4) seat (23) sigacev (2) statisztika (9) stcc (15) str (4) sunred (21) superstars (1) sutil (1) szabályok (16) taniguchi (2) tarquini (22) technika (2) teszt (5) thompson (21) tim (3) tta (3) turkington (8) tutumlú (3) twitter (11) újonc (11) unicorse (19) vaillant (1) video (126) villa (19) volvo (29) wéber (31) wiechers (10) yokohama trophy (2) zanardi (9) zengő (47) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • argu fisto: Hát én kicsit sajnálom, hogy elköltözik az oldal, úgy megszoktam! Már október óta rendszeres olvas... (2012.05.26. 19:07) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • Lanti_WTCC: @korzo: Meg fogjuk változtatni a kommentek színét, és megpróbálom úgy kialakítani, hogy ne csak FB... (2012.05.26. 16:28) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: Mondjuk ez nem is akkora baj, mert úgyis olvashatatlanok a hozzászólások (OS-X, Safari és Firefox ... (2012.05.26. 13:36) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: fészbúk nélkül nem lehet ott hozzászólni?! (2012.05.25. 22:26) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • : Az a film szörnyű volt. De a képregények jók, volt pár számhoz szerencsém, ha a magyar ifjak is va... (2012.05.25. 21:35) Menu új szerepben
  • Utolsó 20

Norbi és Gabi az időmérőről

2012.03.31. 16:37 Lanti_WTCC

A két zengős pilóta nyilatkozata a valenciai időmérőről.

Michelisz Norbert:

„Lett volna még esély javítani, de negyediknél jobb helyre az időm alapján semmiképp nem tudtam volna behozni az autót. Az volt az előnye ennek a taktikának, hogy így a második futamon még előrébbről indulhatok. Ráadásul megspóroltam egy teljes szett gumit, így lesz a második futamra egy garnitúra új gumim, ami előnyömre válhat. Nem vagyok csalódott a hatodik hely miatt, hiszen tudtuk, hogy egyáltalán az időmérő második felébe is nehéz lesz bejutni. Ehhez képest ezt a vártnál könnyebben ment, szóval mindenképp biztató az eddigi teljesítményünk. Főleg a második futamon lehet esélyünk egy jó szereplésre.”

Wéber Gábor:

„A szabadedzésekhez képest sokat javult az autó az időmérőre, most volt az eddigi legjobb ezen a hétvégén. A végén viszont kicsit elszámoltuk magunkat. Két körre szerettem volna kimenni, az első kör eleje kifejezetten jó is volt, de megúszott az autó, ezért elvettem, és inkább spóroltam arra, hogy még egy gyors kört tudjak menni. Viszont, amikor befordultam a célegyenesbe, a mérnököm szólt, hogy már kevés az idő, így nem tudtam javítani. A taktika holnapra, hogy megnézzük, kik vannak körülöttem, kikkel érdemes harcolni a pontokért.”

Wéber Gabi rövid írása a Facebookra:

"Nagyon nem ismerem még az autót, hogy milyen változtatásra hogy reagál, és ez ilyenkor érződik leginkább, amikor nem jók rám a kiinduló beállításaink. Norbi és én teljesen máshogy vezetünk, ezért ami neki működik, azzal én nem tudok igazán gyors lenni,és fordítva. Persze az irányok hasonlóak, de amikor 2x30 perc alatt kell egy rengeteg dolgot változatni az amúgy is változó tapadási viszonyok között, akkor kicsit csukott szemmel száguldunk."

"Most is itt ülök Dáviddal és Gergővel (a versenymérnökeink) és elemezzük az adatokat, mert holnapra még tudunk javulni - az autó és én is. Volt egy kis félreértés a Q1 végén, ami miatt már nem tudtam elkezdeni a második gyors körömet, de reálisan maximum d'Astéval vívhattam volna a 12. helyért."

"Holnap reggel a warm-upon kipróbálunk néhány újabb változtatást, ha bejön, akkor megint lesz két izgalmas versenyem. Mondjuk ha nem, akkor is."

Címkék: zengő michelisz wéber

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása