WTCC Hírblog

Napi rendszerességgel frissülő hírblog a Túraautó Világbajnokság (WTCC) eseményeiről.

Főoldalra

Translate

Facebook

Címkék

alfa (2) anett (7) arai (1) arena (2) ballaszt (13) bamboo (10) barlesi (5) barth (5) bennani (4) beszámoló (3) bmw (4) boardman (6) btcc (9) büntetés (1) cerqui (1) chevrolet (47) chilton (6) coronel (51) corsa (1) corthals (1) couto (1) dahlgren (26) danielsson (1) daste (10) dudukalo (5) életképek (15) engstler (15) eredmények (32) események (5) etcc (49) eurosport (9) fabiani (3) ficza (3) ford (34) fordulók (1) gáspár (5) gene (2) giovanardi (3) gondolatok (2) gumik (1) gyász (1) hang (3) háttér (8) hernandez (2) hírek (3) honda (8) huff (39) hungaroring (2) időmérő (2) infok (1) inside (1) kép (1) közvetítés (11) lada (24) listák (7) loeb (2) lotti (1) lukoil (3) macdowall (3) macdowell (1) magyar (4) menu (26) michelisz (110) monje (5) monteiro (20) monza (1) muller (46) naptár (26) nash (11) ng (6) nissan (1) nykjaer (12) oriola (8) összefoglaló (3) oyoung (22) pályák (1) peugeot (4) player (1) poulsen (3) program (7) proteam (8) rcm (27) roal (5) rydell (4) seat (23) sigacev (2) statisztika (9) stcc (15) str (4) sunred (21) superstars (1) sutil (1) szabályok (16) taniguchi (2) tarquini (22) technika (2) teszt (5) thompson (21) tim (3) tta (3) turkington (8) tutumlú (3) twitter (11) újonc (11) unicorse (19) vaillant (1) video (126) villa (19) volvo (29) wéber (31) wiechers (10) yokohama trophy (2) zanardi (9) zengő (47) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • argu fisto: Hát én kicsit sajnálom, hogy elköltözik az oldal, úgy megszoktam! Már október óta rendszeres olvas... (2012.05.26. 19:07) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • Lanti_WTCC: @korzo: Meg fogjuk változtatni a kommentek színét, és megpróbálom úgy kialakítani, hogy ne csak FB... (2012.05.26. 16:28) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: Mondjuk ez nem is akkora baj, mert úgyis olvashatatlanok a hozzászólások (OS-X, Safari és Firefox ... (2012.05.26. 13:36) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: fészbúk nélkül nem lehet ott hozzászólni?! (2012.05.25. 22:26) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • : Az a film szörnyű volt. De a képregények jók, volt pár számhoz szerencsém, ha a magyar ifjak is va... (2012.05.25. 21:35) Menu új szerepben
  • Utolsó 20

Öröm, boldogság a Proteamnél

2012.04.02. 23:14 Lanti_WTCC

Mehdi Bennani a bajnokságban, Isaac Tutumlu pedig a Yokohama kupában szerezte meg első pontjait, úgyhogy összességében jó hétvégét zárt Valenciában a Proteam istálló. Valmiro Presenzini csapata nehéz télen van túl, a főnöknek az olasz adóhatósággal volt nézeteltérése, húzóemberük, Javier Villa pedig az utolsó pillanatban lépett vissza, anyagi gondok miatt.

Nehezen kezdődött a Proteam számára a Valenciai hétvége is, az első futamban az első kör végén Tutumlu 21., Bennani pedig 24., azaz tökutolsó volt. Nem véletlenül...

"A hármas kanyar előtt Bennani bebújt mellém. Láttam, hogy érkezik, ezért helyet hagytam neki. A négyes kanyarban viszont én kerültem belső ívre, ő azonban nem látott, így összeütköztünk. Nem az én hibám volt, és nem is az övé. Megesik az ilyen" - mesélte Tutumlu.

Ám a két BMW-s viszont nagyon ráérzett a Ricardo Tormo pályára, mert a kockás zászlót már a 16. illetve a 14. helyen látták meg. Mindezt egy olyan pályán, ahol gyakorlatilag lehetetlen előzni. Az első futam közvetítését egyébként többek között ők dobták fel, hiszen állandóan történt valami körülöttük.

"Jó kis futam volt, legalább tíz autót megelőztem. A második verseny még jobban sikerült, kedvezőbb volt a rajtpozícióm is, a 15. helyről indultam. Már a nyolcadikért harcoltam, amikor elkövettem egy komoly hibát, miután Yvan Muller megcsúszott. Vissza esetem a tizedik pozícióba, ott pedig Tarquinival csatáztam nagyot az utolsó körben" - mesélte Bennani.

Tutumlu is közel járt a pontszerzéshez a második futamban, megint elképesztően agresszív volt, és a 11. helyig jött előre, amivel megszerezte első pontját a Yokohama kupában. Tutumlu teljesítménye egyébként a hétvége egyik fénypontja volt. A spanyolt eddig mindenki úrversenyzőnek könyvelte el, most azonban bebizonyította, hogy egy jó autóval, egy ismerős pályán nagyon gyors tud lenni. Rajta tartjuk a szemünket.

"Tapasztalt versenyzőkkel csatáztam, olyanokkal, mint Tiago Monteiro, Dudukalo vagy Alex MacDowall. Nagyon boldog vagyok, örülök, hogy jó eredményt szállítottam a csapatnak" - értékelt a spanyol/kurd pilóta.

A csapat egyébként komoly előrelépésnek nevezte a valenciai hétvégét. A Proteamnél a háttérben komoly változások történtek. A télen még büszkén jelentették be, hogy leigazolták Marco Calovolot, James Thompson korábbi versenymérnökét. Az olasz szakember azóta viszont - szép csöndben - távozott a csapattól, hogy minden idejét Thompsonra és a Lada projektre fordíthassa. Az új felállás kicsit döcögősen indult, de a látottak alapján valenciára összeállt a kép.

Bennani szereplése pedig marketing szempontból is különösen jól jött, így két héttel a marokkói forduló előtt.

Címkék: proteam bennani tutumlú

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gazdinf 2012.04.03. 10:07:29

elég jó kis meccset vívtak az "alsóházban", nagyon látványos volt.
csak kár, hogy Wéber Gabi köztünk (mögöttük) volt

Világoszöld 2012.04.03. 15:15:43

Villáért nagyon nagy kár. Tudni róla valamit, jön, nem jön?
süti beállítások módosítása