WTCC Hírblog

Napi rendszerességgel frissülő hírblog a Túraautó Világbajnokság (WTCC) eseményeiről.

Főoldalra

Translate

Facebook

Címkék

alfa (2) anett (7) arai (1) arena (2) ballaszt (13) bamboo (10) barlesi (5) barth (5) bennani (4) beszámoló (3) bmw (4) boardman (6) btcc (9) büntetés (1) cerqui (1) chevrolet (47) chilton (6) coronel (51) corsa (1) corthals (1) couto (1) dahlgren (26) danielsson (1) daste (10) dudukalo (5) életképek (15) engstler (15) eredmények (32) események (5) etcc (49) eurosport (9) fabiani (3) ficza (3) ford (34) fordulók (1) gáspár (5) gene (2) giovanardi (3) gondolatok (2) gumik (1) gyász (1) hang (3) háttér (8) hernandez (2) hírek (3) honda (8) huff (39) hungaroring (2) időmérő (2) infok (1) inside (1) kép (1) közvetítés (11) lada (24) listák (7) loeb (2) lotti (1) lukoil (3) macdowall (3) macdowell (1) magyar (4) menu (26) michelisz (110) monje (5) monteiro (20) monza (1) muller (46) naptár (26) nash (11) ng (6) nissan (1) nykjaer (12) oriola (8) összefoglaló (3) oyoung (22) pályák (1) peugeot (4) player (1) poulsen (3) program (7) proteam (8) rcm (27) roal (5) rydell (4) seat (23) sigacev (2) statisztika (9) stcc (15) str (4) sunred (21) superstars (1) sutil (1) szabályok (16) taniguchi (2) tarquini (22) technika (2) teszt (5) thompson (21) tim (3) tta (3) turkington (8) tutumlú (3) twitter (11) újonc (11) unicorse (19) vaillant (1) video (126) villa (19) volvo (29) wéber (31) wiechers (10) yokohama trophy (2) zanardi (9) zengő (47) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • argu fisto: Hát én kicsit sajnálom, hogy elköltözik az oldal, úgy megszoktam! Már október óta rendszeres olvas... (2012.05.26. 19:07) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • Lanti_WTCC: @korzo: Meg fogjuk változtatni a kommentek színét, és megpróbálom úgy kialakítani, hogy ne csak FB... (2012.05.26. 16:28) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: Mondjuk ez nem is akkora baj, mert úgyis olvashatatlanok a hozzászólások (OS-X, Safari és Firefox ... (2012.05.26. 13:36) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: fészbúk nélkül nem lehet ott hozzászólni?! (2012.05.25. 22:26) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • : Az a film szörnyű volt. De a képregények jók, volt pár számhoz szerencsém, ha a magyar ifjak is va... (2012.05.25. 21:35) Menu új szerepben
  • Utolsó 20

Nash mesél Marrakeshről

2012.04.21. 20:01 Lanti_WTCC

James Nash szép pillanatokat élhetett át a marokkói WTCC hétvége alatt. A Ford Focusszal először jutott be a Q2-be, ahol tizenegyedik lett, ám mivel később Tarquini eredményeit törölték, egy helyet előrelépett, és így a második futamon ő indulhatott a pole pozícióból. Féltávig vezette is a versenyt, a Chevykkel viszont nem bírt. A fiatal brit srác Stefan Zieglernek nyilatkozott.

James, egy nagyon fordulatos hétvégén vagy túl. Az első futamon kiestél, a másodikon a pole-ból indultál, és végül megszerezted első pontjaidat.

"Hihetetlen érzés volt a mezőny elején állni. Nagy pillanat volt ez nekünk, a szponzoroknak, a Fordnak, és mindenkinek, aki segített bennünket. Jó érzés volt az első helyért küzdeni. Először jutottunk be a legjobb 12 közé, és szereztünk némi tapasztalatot arról, hogy hogyan is áll a dolog a Chevrolet-k és a BMW-k között."

Az első versenyen történt baleset után izgalmas pillanataid lehettek, hiszen nem szegtétek meg a parc fermé szabályt, hogy odaállhass az első rajtkockába. Pedig komoly sérülések voltak az autón.

"Bizony, a srácok nagyszerűen dolgoztak, sajnos nekem köszönhetően volt mit csinálniuk. Pedig Mike Earle, a csapatfőnökünk az első futam előtt odajött, és annyit mondott: 'idefigyelj, egyszerűen csak hozd be egyben az autót'. Ez a balszerencse. Lehet, hogy jobb lett volna, ha nem mondja."

"De nem kellett halálra izgulnom magam, mert a szervizidőszakban maximálisan bízhattam a srácokban. Nekem csak azzal kellett foglalkoznom, hogy beüljek a kocsiba, és tegyem a dolgom. Ez volt Monzában, és most Marrakeshben is. A második versenyre egy hibátlanul működő autót kaptam, ennél többet pedig nem is kívánhat az ember."

A második verseny rajtja előtt épp csak egy-két kört futhattál az autóval, után pedig bíznod kellett benne, hogy egyben marad az első kanyarban is.

"Vakon megbízom a srácokban, tudtam, hogy minden csavart rendesen meghúztak. Tudom, hogy hogyan dolgoznak, eszembe sem jut, hogy menni fog-e az autó vagy sem. Bízom a csapatban, és ők megint lehetővé tették számomra, hogy rajthoz álljak."

A start után négy körig vezettél, aztán megjelentek mögötted a Chevyk. Mi járt akkor a fejedben?

"Az, hogy nem akarok ujjat húzni felük, mivel ők a bajnoki címért küzdenek, mi pedig egyelőre csak gyűjtjük az adatokat és a tapasztalatot. Minden alkalommal fejlődünk, amikor pályára lépünk; ezen az úton kell továbbmenni."

"Nagyon gyorsan ott termettek a visszapillantó tükrömben, úgy éreztem egyetlen körig sem tudnám magam mögött tartani őket. De nem is ez volt a feladat. Pillanatok alatt el is mentek mellettem. Ha előttük maradok, óriási nyomás nehezedett volna rám. Utána végre újra a saját dolgomra koncentrálhattam, megpróbáltam menni velük."

Később aztán a BMW-k kezdtek el támadni; szépen védekeztél, de...

"Nem olyan természetes dolog az előzés, amikor jobbról és balról is falak szegélyezik a pályát. Kicsit rosszul éreztem magam a többi versenyző szorításában, de azt tettem, amit tennem kellett, ilyen az autóversenyzés. Tom Coronel végül belehajtott egy hibába, és helyet talált mellettem."

A végén hatodik lettél, és megszerezted első pontjaidat a bajnokságban.

"Elégedett vagyok, örülök, hogy egy ilyen eredménnyel jutalmazhattam meg a srácokat. Keményen megdolgoztak érte.

Címkék: ford nash

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása