WTCC Hírblog

Napi rendszerességgel frissülő hírblog a Túraautó Világbajnokság (WTCC) eseményeiről.

Főoldalra

Translate

Facebook

Címkék

alfa (2) anett (7) arai (1) arena (2) ballaszt (13) bamboo (10) barlesi (5) barth (5) bennani (4) beszámoló (3) bmw (4) boardman (6) btcc (9) büntetés (1) cerqui (1) chevrolet (47) chilton (6) coronel (51) corsa (1) corthals (1) couto (1) dahlgren (26) danielsson (1) daste (10) dudukalo (5) életképek (15) engstler (15) eredmények (32) események (5) etcc (49) eurosport (9) fabiani (3) ficza (3) ford (34) fordulók (1) gáspár (5) gene (2) giovanardi (3) gondolatok (2) gumik (1) gyász (1) hang (3) háttér (8) hernandez (2) hírek (3) honda (8) huff (39) hungaroring (2) időmérő (2) infok (1) inside (1) kép (1) közvetítés (11) lada (24) listák (7) loeb (2) lotti (1) lukoil (3) macdowall (3) macdowell (1) magyar (4) menu (26) michelisz (110) monje (5) monteiro (20) monza (1) muller (46) naptár (26) nash (11) ng (6) nissan (1) nykjaer (12) oriola (8) összefoglaló (3) oyoung (22) pályák (1) peugeot (4) player (1) poulsen (3) program (7) proteam (8) rcm (27) roal (5) rydell (4) seat (23) sigacev (2) statisztika (9) stcc (15) str (4) sunred (21) superstars (1) sutil (1) szabályok (16) taniguchi (2) tarquini (22) technika (2) teszt (5) thompson (21) tim (3) tta (3) turkington (8) tutumlú (3) twitter (11) újonc (11) unicorse (19) vaillant (1) video (126) villa (19) volvo (29) wéber (31) wiechers (10) yokohama trophy (2) zanardi (9) zengő (47) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • argu fisto: Hát én kicsit sajnálom, hogy elköltözik az oldal, úgy megszoktam! Már október óta rendszeres olvas... (2012.05.26. 19:07) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • Lanti_WTCC: @korzo: Meg fogjuk változtatni a kommentek színét, és megpróbálom úgy kialakítani, hogy ne csak FB... (2012.05.26. 16:28) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: Mondjuk ez nem is akkora baj, mert úgyis olvashatatlanok a hozzászólások (OS-X, Safari és Firefox ... (2012.05.26. 13:36) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: fészbúk nélkül nem lehet ott hozzászólni?! (2012.05.25. 22:26) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • : Az a film szörnyű volt. De a képregények jók, volt pár számhoz szerencsém, ha a magyar ifjak is va... (2012.05.25. 21:35) Menu új szerepben
  • Utolsó 20

Norbié és Tarquinié a pole Monzában!

2012.03.10. 19:46 Lanti_WTCC

Gabriele Tarquini a minimumsúlyon futó SEAT Leónnal legyőzte a 40 kilós ballasztot cipelő Chevy armadát, és megszerezte a pole pozíciót a holnapi első futamra (13:00, Eurosport 2). Michelisz Norbi és Wéber Gábor az edzés második részében elmaradt a Q1-ben futott időktől, ám Norbi tizedik lett, és az új rendszerben ez az első rajthelyet jelenti a második futamon (16:45, Eurosport 1). Részletek később.

Most van a később. A helyszínen tartózkodóknál én itthonról úgysem tudnám érzékletesebben leírni a történteket, úgyhogy jöjjenek Juni Gyuri sorai a zengomotorsport.hu-ról.

A. kvalifikáció első szakasza 20 percben, kizárólag a 12. helyezettől hátrafelé rendezi a rajtrácsot és tizenketten tovább is jutnak a második szakaszba, ami már csak tíz perc. A végső sorrend úgy alakul ki, hogy a legjobb tizenkettőből, az első tíz cserél helyet. Norbi és Gabi a 10. és a 12. helyen értek be, így Michelisz a poleban találta magát az idei szabályok értelmében. Más kérdés, hogy majdnem fél másodperccel múlta alul korábbi eredményét, amire egyszerű sajnos a magyarázat.

Michelisz gyors körét a szélárnyék okán Wéber vezette föl. Ez addig volt buli, amíg D’Aste gondolt egy merészet és a parabolicában betomoszkolódott a két magyar közé, amúgy, teljesen értelmetlenül, mert szélárnyék Norbi mögött is volt, más kérdés, hogy hamar leszakad volna. Ez az ostoba manőver arra volt jó, hogy Michelisz elkezdte tolni a lassabb versenyzőtársát. Kopott a gumi, és nem tudsz reprodukálni még egy gyors kört ilyen felvezetéssel, sajnos. Norbi korábban 1.58.elejébe is belenyalintott, sima harmadik hely lehetett volna, ok, így meg pole! Megérte? Nagyon, hűűű, de nagyon! Legyen már ennyi szerencsénk itt a harmadik évben.

Az első futamon Michelisz a 10. helyről startolhat, Wéber tehát 12. Gábor is nagyon szerencsétlen volt, mind a két gyors körén feltartották, nem jött ki a lépés. Az autók egyben, beállítások sírnak, annyira jók. Rövidesen jön a videó is, és holnap két fantasztikus futam a Zengő Motorsporttal. Várom! Várjuk! Drukkoljatok nagyon!

Ami a nemzetközi mezőnyt illeti, a paddockban senkit sem lepett meg Tarquini sikere. A Chevy 50 kilóval nehezebb, mint a SEAT, ráadásul nagyon úgy tűnik, hogy a spanyolok új motorja jól sikerült. Ettől függetlenül tény, hogy egy 13 fordulóból álló Chevy sorozat szakadt meg, ennyi ideje volt ugyanis verhetetlen az időmérőkön az amerikai márka. Gabriele Tarquini pedig a 2010-es valenciai verseny óta várt egy újabb pole-ra. Ez egyébként az 50 éves olasz 14. első rajtkockája.

Címkék: zengő tarquini

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

roland0 2012.03.10. 17:43:54

Lesz az a játék amibe meg lehet nyerni a két napos verseny tanfolyamot hol lehet azt majd játszani?