WTCC Hírblog

Napi rendszerességgel frissülő hírblog a Túraautó Világbajnokság (WTCC) eseményeiről.

Főoldalra

Translate

Facebook

Címkék

alfa (2) anett (7) arai (1) arena (2) ballaszt (13) bamboo (10) barlesi (5) barth (5) bennani (4) beszámoló (3) bmw (4) boardman (6) btcc (9) büntetés (1) cerqui (1) chevrolet (47) chilton (6) coronel (51) corsa (1) corthals (1) couto (1) dahlgren (26) danielsson (1) daste (10) dudukalo (5) életképek (15) engstler (15) eredmények (32) események (5) etcc (49) eurosport (9) fabiani (3) ficza (3) ford (34) fordulók (1) gáspár (5) gene (2) giovanardi (3) gondolatok (2) gumik (1) gyász (1) hang (3) háttér (8) hernandez (2) hírek (3) honda (8) huff (39) hungaroring (2) időmérő (2) infok (1) inside (1) kép (1) közvetítés (11) lada (24) listák (7) loeb (2) lotti (1) lukoil (3) macdowall (3) macdowell (1) magyar (4) menu (26) michelisz (110) monje (5) monteiro (20) monza (1) muller (46) naptár (26) nash (11) ng (6) nissan (1) nykjaer (12) oriola (8) összefoglaló (3) oyoung (22) pályák (1) peugeot (4) player (1) poulsen (3) program (7) proteam (8) rcm (27) roal (5) rydell (4) seat (23) sigacev (2) statisztika (9) stcc (15) str (4) sunred (21) superstars (1) sutil (1) szabályok (16) taniguchi (2) tarquini (22) technika (2) teszt (5) thompson (21) tim (3) tta (3) turkington (8) tutumlú (3) twitter (11) újonc (11) unicorse (19) vaillant (1) video (126) villa (19) volvo (29) wéber (31) wiechers (10) yokohama trophy (2) zanardi (9) zengő (47) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • argu fisto: Hát én kicsit sajnálom, hogy elköltözik az oldal, úgy megszoktam! Már október óta rendszeres olvas... (2012.05.26. 19:07) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • Lanti_WTCC: @korzo: Meg fogjuk változtatni a kommentek színét, és megpróbálom úgy kialakítani, hogy ne csak FB... (2012.05.26. 16:28) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: Mondjuk ez nem is akkora baj, mert úgyis olvashatatlanok a hozzászólások (OS-X, Safari és Firefox ... (2012.05.26. 13:36) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: fészbúk nélkül nem lehet ott hozzászólni?! (2012.05.25. 22:26) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • : Az a film szörnyű volt. De a képregények jók, volt pár számhoz szerencsém, ha a magyar ifjak is va... (2012.05.25. 21:35) Menu új szerepben
  • Utolsó 20

Az elmúlt napok hírei

2012.03.14. 17:45 Lanti_WTCC

A monzai hétvége után picit más feladataimmal is foglalkozni kellett, ezért az elmúlt néhány nap híreit ebben a bejegyzésben összegzem. Olyan igazán komoly bejelentés nem történt, úgyhogy nem maradtatok le semmiről.

Rickard Rydell szívesen rajthoz állna több WTCC fordulón is, ám elmondta, egyelőre semmi sem biztos. A Chevrolet Motorsport Sweden színeiben idén az STCC bajnoki cím megvédése lesz számára a cél. Már ha lesz egyáltalán STCC, jelenleg ugyanis nem túl vastag a nevezési lista. A svéd egyébként nagyon jól érezte magát Monzában, bár fékproblémákra és egyéb gondokra panaszkodott.

"A Chevrolet és Nicklas Karlsson versenyzője vagyok, ők hozzák a döntéseket. Ha lesz rá lehetőség, biztosan ők is szeretnének majd további WTCC futamokon rajthoz állni. Hogy melyikről lehet szó, azt most nem tudom megmondani. Jelenleg egyik sincs betervezve, de ha valami alakul, akkor szerintem mindenki benne lesz" - magyarázta Rydell.

Itt a WTCC blogon többször is kifejtettük, már, hogy svéd helyzete valószínűleg az STCC sorsán múlik. Ha lesz skandináv bajnokság, akkor ott fog menni, ha nem lesz, akkor elképzelhető a WTCC.

Monzában nagyon hamar kiderült, hogy gyors, de egyelőre megbízhatatlan a SEAT új motorja. Darryl O'Young járt a legrosszabbul, alatta két motor pukkant el egy hétvége során. De blokkot kellett cserélni Pepe Oriola, Alexei Dudukalo és Gabriele Tarquini autójában is. Ha ehhez még hozzávesszük, hogy Tom Boardman eleve el sem tudott indulni, mert nem érkezett elég alkatrész Monzába, akkor kijelenthetjük, hogy Puigék nem állnak jól. Főleg, hogy Tiago Monteiro, Andrea Barlesi és Fernando Monje is vár az 1.6 turbóra. Három hét múlva pedig verseny lesz Valenciában, és nem én vagyok az egyetlen, aki aggódik a SEAT-os csapatokért. Lehet, hogy még több TDi kerül elő?

A rajongói elvárások ellenére az Arena Motorsportnál továbbra is szerényen állnak a WTCC-s szerepléshez, az idei szezont pedig tanulóévnek tartják. Mike Earle csapatfőnök éppen ezért elégedett volt a bemutatkozással, hiszen a plusz harminc kiló ellenére, az Focusok közel jártak a top10-hez az időmérőn, és a végigbírták a versenyeket is.

Earle azt is elárulta, hogy a kanyargós részeken kifejezetten jól ment a Ford, a végsebesség tekintetében viszont igencsak elmarad a többiektől. Márpedig ennek Monzában van némi jelentősége...

Címkék: ford rydell oyoung

3 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

medalohhonor 2012.03.14. 20:00:17

Tehát: a kanyarokban gyors a Ford, de a végsebesség elmarad a többiektől. Úgy gondolom ez lehet az oka a szerényebb monzai teljesítménynek. Ezért azt hiszem, hogy a továbbiakban jobbak lehetnek mint az elmúlt hétvégén. De majd meglátjuk!

ray bacsi 2012.03.23. 21:15:44

"Tiago Monteiro, Andrea Barlesi és Fernando Monje is vár az 1.6 turbóra. Három hét múlva pedig verseny lesz Valenciában, és nem én vagyok az egyetlen, aki aggódik a SEAT-os csapatokért. Lehet, hogy még több TDi kerül elő?" A válasz igen. A következő hétvégén a nyolc Seat közül 4-et(Tarquini,Dudukalo,Oriola,O'Young)az új 1.6 turbó motor fog hajtani. A másik 4 márkatársuk(Boardman,Monteiro,Barlesi,Monje) autójában a jól bevált 2.0 turbó diesel fog dübörögni.(Monje mindkét futamot megnyerte Monzában az ETCC-ben ezzel a motorral) :D