WTCC Hírblog

Napi rendszerességgel frissülő hírblog a Túraautó Világbajnokság (WTCC) eseményeiről.

Főoldalra

Translate

Facebook

Címkék

alfa (2) anett (7) arai (1) arena (2) ballaszt (13) bamboo (10) barlesi (5) barth (5) bennani (4) beszámoló (3) bmw (4) boardman (6) btcc (9) büntetés (1) cerqui (1) chevrolet (47) chilton (6) coronel (51) corsa (1) corthals (1) couto (1) dahlgren (26) danielsson (1) daste (10) dudukalo (5) életképek (15) engstler (15) eredmények (32) események (5) etcc (49) eurosport (9) fabiani (3) ficza (3) ford (34) fordulók (1) gáspár (5) gene (2) giovanardi (3) gondolatok (2) gumik (1) gyász (1) hang (3) háttér (8) hernandez (2) hírek (3) honda (8) huff (39) hungaroring (2) időmérő (2) infok (1) inside (1) kép (1) közvetítés (11) lada (24) listák (7) loeb (2) lotti (1) lukoil (3) macdowall (3) macdowell (1) magyar (4) menu (26) michelisz (110) monje (5) monteiro (20) monza (1) muller (46) naptár (26) nash (11) ng (6) nissan (1) nykjaer (12) oriola (8) összefoglaló (3) oyoung (22) pályák (1) peugeot (4) player (1) poulsen (3) program (7) proteam (8) rcm (27) roal (5) rydell (4) seat (23) sigacev (2) statisztika (9) stcc (15) str (4) sunred (21) superstars (1) sutil (1) szabályok (16) taniguchi (2) tarquini (22) technika (2) teszt (5) thompson (21) tim (3) tta (3) turkington (8) tutumlú (3) twitter (11) újonc (11) unicorse (19) vaillant (1) video (126) villa (19) volvo (29) wéber (31) wiechers (10) yokohama trophy (2) zanardi (9) zengő (47) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • argu fisto: Hát én kicsit sajnálom, hogy elköltözik az oldal, úgy megszoktam! Már október óta rendszeres olvas... (2012.05.26. 19:07) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • Lanti_WTCC: @korzo: Meg fogjuk változtatni a kommentek színét, és megpróbálom úgy kialakítani, hogy ne csak FB... (2012.05.26. 16:28) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: Mondjuk ez nem is akkora baj, mert úgyis olvashatatlanok a hozzászólások (OS-X, Safari és Firefox ... (2012.05.26. 13:36) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: fészbúk nélkül nem lehet ott hozzászólni?! (2012.05.25. 22:26) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • : Az a film szörnyű volt. De a képregények jók, volt pár számhoz szerencsém, ha a magyar ifjak is va... (2012.05.25. 21:35) Menu új szerepben
  • Utolsó 20

Összefoglaló

2012.04.13. 21:04 Lanti_WTCC

Az elmúlt napokban a reméltnél kevesebb időm maradt az aktuális információk összegyűjtésére, de most ebben a bejegyzésben összefoglalom a legfontosabb történéseket.

Akik látták a 2010-es második marrakeshi versenyt (és nem aludtak el alatta), azok sosem felejtik el. Óriási baleset az elején, aztán SC körökön keresztül, közben pedig szerencsétlenkedés a beavatkozók részéről. Ez utóbbit szeretnék a szervezők elkerülni azzal, hogy profi sportbírókat hívtak egyenesen Le Mansból. Ha valakik, ők biztosan észnél lesznek, ha elszabadulna a pokol.

Rob Huff furcsán érezheti magát. A Chevrolet brit pilótája igencsak elszokott attól, hogy többen is előtte állnak a bajnokságban, hiszen tavaly sokáig vezetett, majd végül második lett Yvan Muller mögött. Most azonban csak negyedik, és még nem nyert futamot idén. Marrakesh viszont kedvezhet neki, 2009-ben ő nyerte az első marokkói futamot, és tavaly is jól szerepelt az utcai pályákon. "Nagyon bízom benne, hogy meglesz az első idei győzelmem, és elkezdem ledolgozni a hátrányom. Pontosan tudom, hogyan kell itt nyerni" - mondta Huff.

Tiago Monteiro is szereti az utcai pályákat, sok reményt azonban nem fűz a marokkói hétvégéhez, mivel a SUNRED motor továbbra sem egy izomgép. "Minden verseny nehéz, az utcai futamok viszont különösen azok. Én nagyon szeretem őket, mert ügyesnek kell lenned, hiszen keskeny a pálya a falak között, és vigyáznod kell, nehogy nekimenj valakinek, vagy elkapd a korlátot" - magyarázta fura vonzalmát a portugál.

Yvan Muller összefoglalta Marrakesh nehézségeit. Meleg van, az utcai pálya által alkotott katlanban pedig még inkább. A fékek két-három kör alatt túlmelegszenek. A hőséget csak tovább növeli ha szorosan üldözni kell valakit, hiszen a forró kipufogógázok egyenesen az első fékekre áramlanak. És - ahogy Muller fogalmazott - ha igazán gyors akarsz lenni, akkor használnod kell a rázóköveket, amik viszont iszonyatosan igénybe veszik a gumikat és a futóművet.

Alberto Cerqui életében először vezet majd utcai pályán, a 19 éves olasz ezért nagyon készült Marrakeshre. "Sokat tanulmányoztam a pálya vonalvezetését, és megnéztem pár videót is az elmúlt évekből" - mondta Cerqui. Az újoncok közül Alex MacDowell is bizakodik előzetesen, szerinte a bamboos Chevyk Marokkóban jobbak lehetnek, mint Valenciában, így lesz esély bekerülni a top12-be. James Nash és az Arena csapat számára is ez a cél, bár ők továbbra is az autó megismerésére fókuszálnak, ami levesz némi terhet a vállukról.

"Komoly" golfversennyel indítottak volna a WTCC-s pilóták Marrakeshben, ám az eső picit bezavart. A zivatar ellenére pár vállalkozó szellemű srác azért kézbe vette az ütőket. Charles Ng, Darryl O'Young, Isaac Tutumlu valamint Marcello Lotti és az FIA orvosa, Jacques Tropenat játszadozott a zöld gyepen. A versenyt a doki nyerte, aki 18 lyukat 84 ütésből teljesítette.

Címkék: huff monteiro

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.