WTCC Hírblog

Napi rendszerességgel frissülő hírblog a Túraautó Világbajnokság (WTCC) eseményeiről.

Főoldalra

Translate

Facebook

Címkék

alfa (2) anett (7) arai (1) arena (2) ballaszt (13) bamboo (10) barlesi (5) barth (5) bennani (4) beszámoló (3) bmw (4) boardman (6) btcc (9) büntetés (1) cerqui (1) chevrolet (47) chilton (6) coronel (51) corsa (1) corthals (1) couto (1) dahlgren (26) danielsson (1) daste (10) dudukalo (5) életképek (15) engstler (15) eredmények (32) események (5) etcc (49) eurosport (9) fabiani (3) ficza (3) ford (34) fordulók (1) gáspár (5) gene (2) giovanardi (3) gondolatok (2) gumik (1) gyász (1) hang (3) háttér (8) hernandez (2) hírek (3) honda (8) huff (39) hungaroring (2) időmérő (2) infok (1) inside (1) kép (1) közvetítés (11) lada (24) listák (7) loeb (2) lotti (1) lukoil (3) macdowall (3) macdowell (1) magyar (4) menu (26) michelisz (110) monje (5) monteiro (20) monza (1) muller (46) naptár (26) nash (11) ng (6) nissan (1) nykjaer (12) oriola (8) összefoglaló (3) oyoung (22) pályák (1) peugeot (4) player (1) poulsen (3) program (7) proteam (8) rcm (27) roal (5) rydell (4) seat (23) sigacev (2) statisztika (9) stcc (15) str (4) sunred (21) superstars (1) sutil (1) szabályok (16) taniguchi (2) tarquini (22) technika (2) teszt (5) thompson (21) tim (3) tta (3) turkington (8) tutumlú (3) twitter (11) újonc (11) unicorse (19) vaillant (1) video (126) villa (19) volvo (29) wéber (31) wiechers (10) yokohama trophy (2) zanardi (9) zengő (47) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • argu fisto: Hát én kicsit sajnálom, hogy elköltözik az oldal, úgy megszoktam! Már október óta rendszeres olvas... (2012.05.26. 19:07) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • Lanti_WTCC: @korzo: Meg fogjuk változtatni a kommentek színét, és megpróbálom úgy kialakítani, hogy ne csak FB... (2012.05.26. 16:28) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: Mondjuk ez nem is akkora baj, mert úgyis olvashatatlanok a hozzászólások (OS-X, Safari és Firefox ... (2012.05.26. 13:36) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: fészbúk nélkül nem lehet ott hozzászólni?! (2012.05.25. 22:26) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • : Az a film szörnyű volt. De a képregények jók, volt pár számhoz szerencsém, ha a magyar ifjak is va... (2012.05.25. 21:35) Menu új szerepben
  • Utolsó 20

Michelisz Norbi nyilatkozatai

2011.09.05. 11:16 Lanti_WTCC

Komolyabb kommentár nélkül két Norbi nyilatkozat a valenciai 2. futamról. Egyelőre biztató...

NSO
„Nagyon sajnálom, ami történt, az egész csapatnak akkora feltöltődés lett volna, ha dobogóra állhatok, hogy azt el sem lehet mondani. Bár nagyon rossz volt visszatérni a boxba, én csak a pozitívumokra tudok emlékezni. Felejthetetlen élmény volt, hogy tudtam tartani Yvan Muller tempóját, olyan érzés volt, amit mindig is elképzeltem magamnak, de a szezon előrehaladtával egyre inkább kezdett ez elhomályosodni. Ez a tizenhárom kör nekem a világ volt, végig mosolyogtam az autóban. Az utolsó kanyar egyszerű rutintalanság volt. Azt kell mondanom, hogy ezek a hibák még elő fognak jönni a jövőben is. Nyilván mindent megteszek annak érdekében, hogy ezeket kivédjem, de úgy érzem, hogy nagyon sokat kell még tanulnom."

Zengomotorsport.hu
"Bármennyire is nehéz elhinni, de én nagyon boldog és elégedett vagyok ezzel az eredménnyel. Jó volt érezni, hogy az autó megy alattam, hogy ott tudok maradni a Chevrolet-k nyomában. Az, hogy jól sikerült a rajtom, és hogy a verseny legnagyobb részében a második, illetve harmadik helyen autóztam, engem teljesen feltöltött, visszanyertem az önbizalmamat. A csapat számára viszont a lehető legrosszabbkor jött ez a hiba, nagyon megérdemlik már a sikert, erre pont az oscherslebeni kudarc után úszott el a dobogó. Sajnálom, hogy elrontottam, de az ilyen hibák sajnos később is előfordulhatnak. Elnézést kértem a szerelőimtől és Zengő Zolitól is."

 

Címkék: michelisz

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

grisa1 2011.09.05. 11:32:36

Korrekt!
Gyerünk Norbi! Tanulj és szerezz még sok szép napot nekünk!

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.09.05. 13:18:02

Norbi mindig szimpatikusan nyilatkozik, nem akar kifogások keresni, magára vállalja a dolgot. Pedig ha jobban belegondolunk lehetne kifogásokat találni, a többi BMW addigra már mindenhol járt, csak a pályán nem, a gumik elfogytak, nézzük meg Coronel hibáját, pedig ő nem ma kezdte, Norbinak a versenyhétvégéken kívül nincs lehetősége mélyebben ismerkedni az autóval sajnos, ez csak 2 kifogás, amiket joggal vethetne fel,d e ő magára vállalja és elnézést kér. Pedig milyen utolsó pár köre volt, impozáns kísérettel, Müllert nyomta le a pályáról, MÜLLERT!! Haló, aki ilyen hülyeségekkel jön, hogy Michelisz a WTCC Tóth Imréje az kicsit gondolkodjon.

Én bízom benne, hogy idén is látunk tőle futamgyőzelmet, de abban biztos vagyok, hogy egyre összeszedettebb és érettebb versenyző lesz, hajrá Norbi, hajrá Zengő Team.
süti beállítások módosítása