A 2008-as és 2010-es év privát bajnoka jövőre szeretne ismét a WTCC-ben menni, mivel az olasz szervezésű Superstars sorozat nem ízlik neki. A spanyol jelentős tapasztalattal rendelkezik, 86 futamon indul, 2009-ben pedig gyári pilóta lett és a ROAL csapathoz kerül Alex Zanardi mellé. Abban az évben szerezte meg első futamgyőzelmét Brnoban, az összetettben pedig 11. lett, ennek ellenére 2010 ismét korábbi csapatánál, a privát színekben induló Proteamnél köszöntött rá.
Az idei év elején aztán a váltás mellett döntött, és az látszólag ütemesen fejlődő Superstars bajnokságba igazolt, a BMW M3-mal versenyző Campos csapathoz. Ezt a döntését viszont azóta nagyon megbánta, elmondása szerint ugyanis egyáltalán nem valósul meg a márkák közti erőegyensúly.
"A Superstars szervezése közelről sem mondható jónak jelen pillanatban. Szeretnék megvalósítani a különböző típusok közti erőegyensúlyt, de egy AMG Mercedest lehetetlen egy szintre hozni egy BMW M3-mal. A két autó között 120 LE a különbség. Egyelőre egy elég őrült bajnokságnak tűnik."
"Jelenleg azon dolgozom, hogy meglegyen a szponzori háttér, és jövőre visszatérhessek a WTCC-be. Más sorozatban nem rendelkezem túl nagy tapasztalattal, úgyhogy remélem, sikerül helyet találnom akár a Proteamnél, akár más csapatnál. Itt érzem magam otthon, szóval itt a helyen."
A Proteam idén három pilótát versenyeztet, Javier Villa, Mehdi Bennani és Fabio Fabiani megy náluk, utóbbi az utolsó szívó 2 literes autót vezeti.
Utolsó kommentek