WTCC Hírblog

Napi rendszerességgel frissülő hírblog a Túraautó Világbajnokság (WTCC) eseményeiről.

Főoldalra

Translate

Facebook

Címkék

alfa (2) anett (7) arai (1) arena (2) ballaszt (13) bamboo (10) barlesi (5) barth (5) bennani (4) beszámoló (3) bmw (4) boardman (6) btcc (9) büntetés (1) cerqui (1) chevrolet (47) chilton (6) coronel (51) corsa (1) corthals (1) couto (1) dahlgren (26) danielsson (1) daste (10) dudukalo (5) életképek (15) engstler (15) eredmények (32) események (5) etcc (49) eurosport (9) fabiani (3) ficza (3) ford (34) fordulók (1) gáspár (5) gene (2) giovanardi (3) gondolatok (2) gumik (1) gyász (1) hang (3) háttér (8) hernandez (2) hírek (3) honda (8) huff (39) hungaroring (2) időmérő (2) infok (1) inside (1) kép (1) közvetítés (11) lada (24) listák (7) loeb (2) lotti (1) lukoil (3) macdowall (3) macdowell (1) magyar (4) menu (26) michelisz (110) monje (5) monteiro (20) monza (1) muller (46) naptár (26) nash (11) ng (6) nissan (1) nykjaer (12) oriola (8) összefoglaló (3) oyoung (22) pályák (1) peugeot (4) player (1) poulsen (3) program (7) proteam (8) rcm (27) roal (5) rydell (4) seat (23) sigacev (2) statisztika (9) stcc (15) str (4) sunred (21) superstars (1) sutil (1) szabályok (16) taniguchi (2) tarquini (22) technika (2) teszt (5) thompson (21) tim (3) tta (3) turkington (8) tutumlú (3) twitter (11) újonc (11) unicorse (19) vaillant (1) video (126) villa (19) volvo (29) wéber (31) wiechers (10) yokohama trophy (2) zanardi (9) zengő (47) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • argu fisto: Hát én kicsit sajnálom, hogy elköltözik az oldal, úgy megszoktam! Már október óta rendszeres olvas... (2012.05.26. 19:07) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • Lanti_WTCC: @korzo: Meg fogjuk változtatni a kommentek színét, és megpróbálom úgy kialakítani, hogy ne csak FB... (2012.05.26. 16:28) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: Mondjuk ez nem is akkora baj, mert úgyis olvashatatlanok a hozzászólások (OS-X, Safari és Firefox ... (2012.05.26. 13:36) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: fészbúk nélkül nem lehet ott hozzászólni?! (2012.05.25. 22:26) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • : Az a film szörnyű volt. De a képregények jók, volt pár számhoz szerencsém, ha a magyar ifjak is va... (2012.05.25. 21:35) Menu új szerepben
  • Utolsó 20

Michelisz Norbi Suzukáról

2011.10.24. 12:33 Lanti_WTCC

Norbi röviden értékelte a két japán futam történéseit a Zengő Dension csapat hivatalos honlapján. Amikor a magyar pilóta ezeket mondta, még nem tudott arról, hogy megbüntették, így a 10. helyett csak a 15. pozícióban zárta az első futamot.

"Az első futamon nagyon rosszul alakult a rajtnál az a csete-paté. Két autóval előttem forgatták ki Dahlgrent, aztán a Monteiro fordult ki elém, akit csak kívülről tudtam kikerülni, ezzel pozíciót vesztettem. A verseny közben próbáltam figyelni arra, hogy ne keveredjek balesetbe, de sajnos a tempóm sem lett volna meg ahhoz, hogy előrébb kerüljek."

"A második futamon sokat taktikáztam, amikor egymás hegyén-hátán mentünk, mert tudtam, Poulsen van mögöttem. Arra játszottam, hogy megpróbáljam direkt visszalassítani, hogy mi ketten külön legyünk az üldöző bolytól, hogy csak vele tudjak foglalkozni, mert az túl kockázatos lett volna, ha öten megyünk egymás hegyén-hátán."

"Ha tegnap azt mondják, hogy az első futamon a 10., a következőn pedig a 9. leszek, akkor lehet, hogy még örültem is volna neki, de nem most. Kicsit csalódott vagyok. Sokkal többet vártam az autótól, a versenyektől. Nem gondoltam, hogy ma meg fogom váltani a világot, hiszen mind a kétszer a 13. helyről rajtoltam."

"Ennek ellenére nagyon rossz volt most menni az autóval. Küzdelmes volt mind a két futam, azért mert nagyon lassú voltam. Az autó teljesen más volt, mintha egy új autó lett volna, amit újra meg kell tanulnom. Egyelőre hiányzik a tempó. Nem lennék csalódott, ha most hátrébb végeztem volna, de érezném az autót és tudnám, hogy gyors vagyok vele. Tegnap annyira boldog voltam, hogy az autóval el tudtunk indulni egy jó irányba, de ha realisták vagyunk azt, sem vártuk tegnapról mára, hogy mindenre megtaláljuk a Warm up alatt a megoldást."

Címkék: michelisz

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása