Kijött a hivatalos sanghaji nevezési lista, ami okozott egy két meglepett pillantást. Egyrészt hiányzik róla a nagy lelkesedéssel beharangozott Peugeot 308-as, amit egy hong kongi csapat, a 778 Autosport versenyeztetett volna. Eredetileg úgy volt, hogy Sanghajban és Makaón is rajthoz állnak... Nem kizárt, hogy a csapat tesztelt, és arra a megállapításra jutottak, nem lennének versenyképesek a kocsival, azért pedig nem fizetnének egy kisebb vagyont, hogy a 107% áldozatai legyenek.
Nagyon úgy tűnik, hogy Toshihiro Arai suzukai vendégszereplése után Sanghajban ismét visszatér a 3 autós felálláshoz a gyári Chevy alakulat. Egyelőre legalábbis nem esett szó arról, hogy újabb pilóta kapna lehetőséget a negyedik Cruze-zal.
Lesz viszont egy visszatérőnk is. Fabio Fabiani ugyan kikerült a Proteam csapattól, helyét Philip Ma vette át, ám az olasz mégis rajthoz áll Sanghajban. A Team Engstler állít csatasorba számára egy szívó 2000-es BMW-t, azaz mégis lesz esélye harcba szállni a régi motoros autóknak kiírt Jay-Ten Trophyért. Fabiani azt az autót kapja meg, amellyel Charles Ng szerepelt Suzukában, a japán drifter pedig Masaki Kano turbós BMW-jébe (DeTeam KK Motorsport) ülhet át.
Kicsit előrébb tekintve, elképzelhető, hogy nem lesz ott Makaóban a Corsa Motorsport a megszellőztetett Chevrolet Lacettivel. Ez a hír egyelőre csak pletyka szinten jelent meg, de érdemes lesz figyelni rájuk.
Utolsó kommentek