WTCC Hírblog

Napi rendszerességgel frissülő hírblog a Túraautó Világbajnokság (WTCC) eseményeiről.

Főoldalra

Translate

Facebook

Címkék

alfa (2) anett (7) arai (1) arena (2) ballaszt (13) bamboo (10) barlesi (5) barth (5) bennani (4) beszámoló (3) bmw (4) boardman (6) btcc (9) büntetés (1) cerqui (1) chevrolet (47) chilton (6) coronel (51) corsa (1) corthals (1) couto (1) dahlgren (26) danielsson (1) daste (10) dudukalo (5) életképek (15) engstler (15) eredmények (32) események (5) etcc (49) eurosport (9) fabiani (3) ficza (3) ford (34) fordulók (1) gáspár (5) gene (2) giovanardi (3) gondolatok (2) gumik (1) gyász (1) hang (3) háttér (8) hernandez (2) hírek (3) honda (8) huff (39) hungaroring (2) időmérő (2) infok (1) inside (1) kép (1) közvetítés (11) lada (24) listák (7) loeb (2) lotti (1) lukoil (3) macdowall (3) macdowell (1) magyar (4) menu (26) michelisz (110) monje (5) monteiro (20) monza (1) muller (46) naptár (26) nash (11) ng (6) nissan (1) nykjaer (12) oriola (8) összefoglaló (3) oyoung (22) pályák (1) peugeot (4) player (1) poulsen (3) program (7) proteam (8) rcm (27) roal (5) rydell (4) seat (23) sigacev (2) statisztika (9) stcc (15) str (4) sunred (21) superstars (1) sutil (1) szabályok (16) taniguchi (2) tarquini (22) technika (2) teszt (5) thompson (21) tim (3) tta (3) turkington (8) tutumlú (3) twitter (11) újonc (11) unicorse (19) vaillant (1) video (126) villa (19) volvo (29) wéber (31) wiechers (10) yokohama trophy (2) zanardi (9) zengő (47) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • argu fisto: Hát én kicsit sajnálom, hogy elköltözik az oldal, úgy megszoktam! Már október óta rendszeres olvas... (2012.05.26. 19:07) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • Lanti_WTCC: @korzo: Meg fogjuk változtatni a kommentek színét, és megpróbálom úgy kialakítani, hogy ne csak FB... (2012.05.26. 16:28) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: Mondjuk ez nem is akkora baj, mert úgyis olvashatatlanok a hozzászólások (OS-X, Safari és Firefox ... (2012.05.26. 13:36) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: fészbúk nélkül nem lehet ott hozzászólni?! (2012.05.25. 22:26) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • : Az a film szörnyű volt. De a képregények jók, volt pár számhoz szerencsém, ha a magyar ifjak is va... (2012.05.25. 21:35) Menu új szerepben
  • Utolsó 20

Huff a mentális fekpadon erősített

2011.10.29. 12:19 Lanti_WTCC

Rob Huff évek óta gyors és meghatározó pilótának számít a WTCC-ben, ám az idei esztendő az első, amelyben reális esélye van a bajnoki cím megszerzésére, hiszen két fordulóval a sorozat vége előtt csak 13 pont a hátránya Yvan Mullerrel szemben. Egy kétszeres világbajnokkal, korunk egyik legkimagaslóbb túraautó pilótájával viszont nem könnyű felfenni a versenyt, ellene csakis hibátlan pszichés félkészültséggel lehet esélye. Huff ilyen téren is "gyúrt" a nagy hajrára.

"Sokat változtattam a hozzáállásomon, különösen mentális szempontból. Most már aszerint gondolkodom, amit én hiszek, és nem aszerint, amit a körülöttem lévő befolyásos emberek próbálnak belém sulykolni."

Lelki szempontból más dolgok is okoztak már problémát Huffnak a WTCC-ben. Nem volt könnyű a kezdet sem.

"Ha úgy nősz fel, hogy közben Alain Menut, Gabriele Tarquinit és Andy Priaulx-t csodálod a TV-ben, majd egyszer csak lehetőséged van versenybe szállni velük, az az első években lebilincselő érzéssel tölt el. Az elejétől kezdve tudtam, hogy jól bánok az autóval, de ha belenézel a tükörbe, és azt látod, hogy egy korábbi forma-1-es pilóta jön mögötted, akkor előfordul, hogy arra gondolsz: 'mit keresek én itt?'. És amit ez átvillan az agyadon, hibázol."

Huff ebben a helyzetben a lehető legjobb döntést hozta.

"Egy három napos kurzuson vettem részt, ahol valódi mentális segítséget kaptam. Komoly támogatás jelentett, hogy képes legyek hinni magamban. Korábban úgy éreztem, hogy egy kis hal vagyok a hatalmas tóban, most viszont úgy gondolok magamra, hogy egy nagy hal vagyok a nagy tóban. Kiérdemeltem a helyem, és képes vagyok rá, hogy világbajnok legyek."

Erre a magabiztosságra nagy szüksége lesz a hátralévő két forduló során, hiszen a szakértők szerint Yvan Muller egyik nagy előnye Huffal szemben éppen a két világbajnoki címből származó higgadtság és önbizalom lehet.

Címkék: huff

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása