WTCC Hírblog

Napi rendszerességgel frissülő hírblog a Túraautó Világbajnokság (WTCC) eseményeiről.

Főoldalra

Translate

Facebook

Címkék

alfa (2) anett (7) arai (1) arena (2) ballaszt (13) bamboo (10) barlesi (5) barth (5) bennani (4) beszámoló (3) bmw (4) boardman (6) btcc (9) büntetés (1) cerqui (1) chevrolet (47) chilton (6) coronel (51) corsa (1) corthals (1) couto (1) dahlgren (26) danielsson (1) daste (10) dudukalo (5) életképek (15) engstler (15) eredmények (32) események (5) etcc (49) eurosport (9) fabiani (3) ficza (3) ford (34) fordulók (1) gáspár (5) gene (2) giovanardi (3) gondolatok (2) gumik (1) gyász (1) hang (3) háttér (8) hernandez (2) hírek (3) honda (8) huff (39) hungaroring (2) időmérő (2) infok (1) inside (1) kép (1) közvetítés (11) lada (24) listák (7) loeb (2) lotti (1) lukoil (3) macdowall (3) macdowell (1) magyar (4) menu (26) michelisz (110) monje (5) monteiro (20) monza (1) muller (46) naptár (26) nash (11) ng (6) nissan (1) nykjaer (12) oriola (8) összefoglaló (3) oyoung (22) pályák (1) peugeot (4) player (1) poulsen (3) program (7) proteam (8) rcm (27) roal (5) rydell (4) seat (23) sigacev (2) statisztika (9) stcc (15) str (4) sunred (21) superstars (1) sutil (1) szabályok (16) taniguchi (2) tarquini (22) technika (2) teszt (5) thompson (21) tim (3) tta (3) turkington (8) tutumlú (3) twitter (11) újonc (11) unicorse (19) vaillant (1) video (126) villa (19) volvo (29) wéber (31) wiechers (10) yokohama trophy (2) zanardi (9) zengő (47) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • argu fisto: Hát én kicsit sajnálom, hogy elköltözik az oldal, úgy megszoktam! Már október óta rendszeres olvas... (2012.05.26. 19:07) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • Lanti_WTCC: @korzo: Meg fogjuk változtatni a kommentek színét, és megpróbálom úgy kialakítani, hogy ne csak FB... (2012.05.26. 16:28) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: Mondjuk ez nem is akkora baj, mert úgyis olvashatatlanok a hozzászólások (OS-X, Safari és Firefox ... (2012.05.26. 13:36) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: fészbúk nélkül nem lehet ott hozzászólni?! (2012.05.25. 22:26) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • : Az a film szörnyű volt. De a képregények jók, volt pár számhoz szerencsém, ha a magyar ifjak is va... (2012.05.25. 21:35) Menu új szerepben
  • Utolsó 20

A győztesek mondták - Sanghaj

2011.11.06. 21:51 Lanti_WTCC

Alain Menu (az 1. futam győztese)
"Életem egyik legkeményebb versenye volt. Tudtam, hogy vigyáznom kell a gumikra, mivel a pálya komolyan igénybe veszi az első kerekeket. Az első 5-6 körben nem hajtottam annyira, mint amennyire tudtam volna, mivel biztosra akartam menni, a kerekekkel. Amikor Turkington megelőzte Robot, azt gondoltam: ok, ebből baj lehet. A reggel warm up után már tudtuk, hogy a BMW-k gyorsabbak nálunk. Tartottam a tempót, és ugyan utolért, de meg is kellett volna előznie. Nagyon összepontosítottam az utolsó kanyarnál, mert általában ott tudott közelebb férkőzni. Minden tökéletesen működött, nagyszerű ez az eredmény"

Yvan Muller (a 2. futam győztese)
"Elmondhatatlanul boldog vagyok, mert az a győzelem kárpótolt az dühítő tegnapi nap miatt. Elégedetlen voltam az edzésen elért eredményekkel, ezért a versenymérnökömmel együtt sokat dolgoztunk, hogy megtaláljuk a megoldást. Megérte, mert mindkét futam során hibátlanul viselkedett az autóm. A második futamon némi szerencsém is volt, de készen kellett állnom, hogy kihasználjam a lehetőséget, amikor előttem koccantak néhányan. Ez a játék része. Miután Gabrielet megelőztem csak nyomtam neki, és sikerült jó előnyt kiautózni. Nem akarok a bajnoksággal foglalkozni. A meccs Makaón fog eldőlni, ezért nem számít, hogy most mekkora az előnyöm.

Címkék: menu muller

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása