Szokás szerint jöjjenek a nyilatkozatok az időmérő edzés legjobbjaitól.
Rob Huff
"Remek eredmény volt, nagyon elégedett vagyok, hogy hosszú idő után megint megszereztem a pole pozíciót. Ez a legjobb helyezés a bajnoki cím szempontjából. Az utolsó körömön éppen javítani szerettem volna, amikor beleállt a görcs a lábamba. A gázpedálon lévő lábam teljesen beállt, de mégis sikerült végigmennem. Szerencsére jó volt az első és a második szektorom is, ami sokat segített. Megnyugtató, hogy túl vagyok rajta. Szerintem azért történt, mert (Dahlgren balesete miatt) nagyon sokat kellett várakoznunk az autóban."
Az adás során is láttuk, hogy óriási volt a páratartalom, a versenyzők akkumulátoros ventilátorokkal próbálták hűteni magukat, Tarquini pedig inkább kiszállt az autóból. Az izzadással történő folyadékvesztés vezethetett Huffnál a problémához. Vicces, hogy a brit milyen sokat beszélt a makaói hétvége előtt arról, hogy nem akarja túlgörcsölni a dolgot... :)
Yvan Muller
"Az én helyzetemben nem volt értelme kockázatot vállalni. A második hely tökéletes számomra, egy dolgom van, Huff mögött célba érni a vasárnap. A második futamra viszont nem túl jó a rajthelyem, ami problémát jelenthet, hiszen nem lesz könnyű előzni."
Gabriele Tarquini
"Be kell ismernem, hogy Menu Q1-es balesete nélkül maximum a 4. helyre lett volna esélyem. De nagyon örülök a harmadiknak. Tökéletes pozíció, hogy végigélvezhessem Rob és Yvan csatáját a bajnoki címért. És közben résen legyek, hátha hibáznak..."
Darryl O'Young
"Boldog vagyok, hiszen életem legjobb WTCC-s időmérő eredményét értem el, ráadásul hazai pályán. Már nem vagyok versenyben a Yokohama kupáért, ezért arra összpontosíthatok, hogy minél jobb abszolút eredményt érjek el mindkét futamon. Talán egy dobogó is sikerülhet..."
Michelisz Norbi
„Az időmérő előtt nagyon bizakodó voltam, mert a szabadedzések alatt rosszabb gumikkal mentem, mint a többiek és tudtam, hogy önerőből is simán be tudunk kerülni a legjobb tízbe, de ez nem volt elég, hiszen tudtuk azt is, hogy a lehető legjobb rajtpozíciókra kell játszanunk már a Q1-ben is, ezért elég szűk volt a mozgásterünk. Minden a terv szerint alakult, sikerült megfutni a szükséges időket egészen az utolsó két kör utolsó szektoráig. Mivel az első körben sárga zászló volt, tudtam, hogy a következőben még meg tudom csinálni, viszonylag jó kört is futottam, de az utolsó előtti kanyarban az egyik versenyzőtársam a falnak csapódott és mire odaértem, már mutatták a sárga zászlót. Ekkor már tudtam, hogy vége. Nagyon mérges vagyok, de szerintem a fejünkre is állhattunk volna, akkor sem alakult volna másként.”
Fotó: fiawtcc.com, zengomotorsport.hu
Utolsó kommentek