WTCC Hírblog

Napi rendszerességgel frissülő hírblog a Túraautó Világbajnokság (WTCC) eseményeiről.

Főoldalra

Translate

Facebook

Címkék

alfa (2) anett (7) arai (1) arena (2) ballaszt (13) bamboo (10) barlesi (5) barth (5) bennani (4) beszámoló (3) bmw (4) boardman (6) btcc (9) büntetés (1) cerqui (1) chevrolet (47) chilton (6) coronel (51) corsa (1) corthals (1) couto (1) dahlgren (26) danielsson (1) daste (10) dudukalo (5) életképek (15) engstler (15) eredmények (32) események (5) etcc (49) eurosport (9) fabiani (3) ficza (3) ford (34) fordulók (1) gáspár (5) gene (2) giovanardi (3) gondolatok (2) gumik (1) gyász (1) hang (3) háttér (8) hernandez (2) hírek (3) honda (8) huff (39) hungaroring (2) időmérő (2) infok (1) inside (1) kép (1) közvetítés (11) lada (24) listák (7) loeb (2) lotti (1) lukoil (3) macdowall (3) macdowell (1) magyar (4) menu (26) michelisz (110) monje (5) monteiro (20) monza (1) muller (46) naptár (26) nash (11) ng (6) nissan (1) nykjaer (12) oriola (8) összefoglaló (3) oyoung (22) pályák (1) peugeot (4) player (1) poulsen (3) program (7) proteam (8) rcm (27) roal (5) rydell (4) seat (23) sigacev (2) statisztika (9) stcc (15) str (4) sunred (21) superstars (1) sutil (1) szabályok (16) taniguchi (2) tarquini (22) technika (2) teszt (5) thompson (21) tim (3) tta (3) turkington (8) tutumlú (3) twitter (11) újonc (11) unicorse (19) vaillant (1) video (126) villa (19) volvo (29) wéber (31) wiechers (10) yokohama trophy (2) zanardi (9) zengő (47) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • argu fisto: Hát én kicsit sajnálom, hogy elköltözik az oldal, úgy megszoktam! Már október óta rendszeres olvas... (2012.05.26. 19:07) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • Lanti_WTCC: @korzo: Meg fogjuk változtatni a kommentek színét, és megpróbálom úgy kialakítani, hogy ne csak FB... (2012.05.26. 16:28) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: Mondjuk ez nem is akkora baj, mert úgyis olvashatatlanok a hozzászólások (OS-X, Safari és Firefox ... (2012.05.26. 13:36) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: fészbúk nélkül nem lehet ott hozzászólni?! (2012.05.25. 22:26) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • : Az a film szörnyű volt. De a képregények jók, volt pár számhoz szerencsém, ha a magyar ifjak is va... (2012.05.25. 21:35) Menu új szerepben
  • Utolsó 20

Norbis beszámoló a két edzésről

2011.11.18. 06:51 Lanti_WTCC

Nedves pályán kezdődtek, száraz pályán folytatódtak, majd Fredy Barth balesete vetett véget a 2011-es makaói szabadedzéseknek péntek délelőtt. Michelisz Norbert a 12. és a 10. pozíciókat szerezte meg, de gyakran forgalomban autózott, ami nagyban befolyásolta az eredményt.

Egyre javuló körülmények jellemezték Makaó Versenyének péntek délelőttjét, hiszen a reggeli eső már az első szabadedzés kezdete előtt elállt, majd a második felvonásra teljesen felszáradt a pálya és a versenyzők megkezdhették az aszfalt takarítását és felgumizását. Michelisz Norbert a 12., illetve a 10. helyen végzett, de mindkétszer forgalom és sárga zászlók hátráltatták.

Meglepetésre, a reggeli nedves szabadedzés a legkisebb baleset nélkül zajlott le, mindössze Tom Coronel csúszott a gumifalnak, de mivel ez már a leintés után történt, a holland versenyző balszerencséje nem hátráltatta az ellenfelek közlekedését.

A második edzés viszont már nem volt ilyen gondtalan, Javier Villa és Fredy Barth is összetörte versenyautóját, a svájci pilóta SunRedje ráadásul a pálya közepén állva ki is gyulladt, Barth pedig rosszul lett a belélegzett füsttől. A legfrissebb hírek szerint Barth jól van, de kivizsgálásra kórházba szállították.

Barth balesete miatt öt perccel megrövidült a második tréning, mivel a csúnyán összetört autó pont a pálya közepén állt meg, így többek között Michelisz Norbert is kénytelen volt felsorakozni, majd kiszállni autójából.

A Zengő Dension Team pilótája szerint a pálya állapota folyamatosan gyorsul mióta az aszfalt felszáradt, így várhatóan a helyi idő szerint délután esedékes időmérő edzés utolsó pillanataiban is megdőlnek majd a korábban futott köridők.

A délelőtti eredményekből komolyabb következtetést nem érdemes levonni, mivel Michelisz mindkét esetben forgalomba került és legfőbb célja egyébként is az volt, hogy mind az esős, mind pedig a száraz pályán gyűjtse a kilométereket a kulcsfontosságú időmérő edzés előtt. 

Forrás és fotó: michelisz.net

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása