Nedves pályán kezdődtek, száraz pályán folytatódtak, majd Fredy Barth balesete vetett véget a 2011-es makaói szabadedzéseknek péntek délelőtt. Michelisz Norbert a 12. és a 10. pozíciókat szerezte meg, de gyakran forgalomban autózott, ami nagyban befolyásolta az eredményt.
Egyre javuló körülmények jellemezték Makaó Versenyének péntek délelőttjét, hiszen a reggeli eső már az első szabadedzés kezdete előtt elállt, majd a második felvonásra teljesen felszáradt a pálya és a versenyzők megkezdhették az aszfalt takarítását és felgumizását. Michelisz Norbert a 12., illetve a 10. helyen végzett, de mindkétszer forgalom és sárga zászlók hátráltatták.
Meglepetésre, a reggeli nedves szabadedzés a legkisebb baleset nélkül zajlott le, mindössze Tom Coronel csúszott a gumifalnak, de mivel ez már a leintés után történt, a holland versenyző balszerencséje nem hátráltatta az ellenfelek közlekedését.
A második edzés viszont már nem volt ilyen gondtalan, Javier Villa és Fredy Barth is összetörte versenyautóját, a svájci pilóta SunRedje ráadásul a pálya közepén állva ki is gyulladt, Barth pedig rosszul lett a belélegzett füsttől. A legfrissebb hírek szerint Barth jól van, de kivizsgálásra kórházba szállították.
Barth balesete miatt öt perccel megrövidült a második tréning, mivel a csúnyán összetört autó pont a pálya közepén állt meg, így többek között Michelisz Norbert is kénytelen volt felsorakozni, majd kiszállni autójából.
A Zengő Dension Team pilótája szerint a pálya állapota folyamatosan gyorsul mióta az aszfalt felszáradt, így várhatóan a helyi idő szerint délután esedékes időmérő edzés utolsó pillanataiban is megdőlnek majd a korábban futott köridők.
A délelőtti eredményekből komolyabb következtetést nem érdemes levonni, mivel Michelisz mindkét esetben forgalomba került és legfőbb célja egyébként is az volt, hogy mind az esős, mind pedig a száraz pályán gyűjtse a kilométereket a kulcsfontosságú időmérő edzés előtt.
Forrás és fotó: michelisz.net
Utolsó kommentek