WTCC Hírblog

Napi rendszerességgel frissülő hírblog a Túraautó Világbajnokság (WTCC) eseményeiről.

Főoldalra

Translate

Facebook

Címkék

alfa (2) anett (7) arai (1) arena (2) ballaszt (13) bamboo (10) barlesi (5) barth (5) bennani (4) beszámoló (3) bmw (4) boardman (6) btcc (9) büntetés (1) cerqui (1) chevrolet (47) chilton (6) coronel (51) corsa (1) corthals (1) couto (1) dahlgren (26) danielsson (1) daste (10) dudukalo (5) életképek (15) engstler (15) eredmények (32) események (5) etcc (49) eurosport (9) fabiani (3) ficza (3) ford (34) fordulók (1) gáspár (5) gene (2) giovanardi (3) gondolatok (2) gumik (1) gyász (1) hang (3) háttér (8) hernandez (2) hírek (3) honda (8) huff (39) hungaroring (2) időmérő (2) infok (1) inside (1) kép (1) közvetítés (11) lada (24) listák (7) loeb (2) lotti (1) lukoil (3) macdowall (3) macdowell (1) magyar (4) menu (26) michelisz (110) monje (5) monteiro (20) monza (1) muller (46) naptár (26) nash (11) ng (6) nissan (1) nykjaer (12) oriola (8) összefoglaló (3) oyoung (22) pályák (1) peugeot (4) player (1) poulsen (3) program (7) proteam (8) rcm (27) roal (5) rydell (4) seat (23) sigacev (2) statisztika (9) stcc (15) str (4) sunred (21) superstars (1) sutil (1) szabályok (16) taniguchi (2) tarquini (22) technika (2) teszt (5) thompson (21) tim (3) tta (3) turkington (8) tutumlú (3) twitter (11) újonc (11) unicorse (19) vaillant (1) video (126) villa (19) volvo (29) wéber (31) wiechers (10) yokohama trophy (2) zanardi (9) zengő (47) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • argu fisto: Hát én kicsit sajnálom, hogy elköltözik az oldal, úgy megszoktam! Már október óta rendszeres olvas... (2012.05.26. 19:07) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • Lanti_WTCC: @korzo: Meg fogjuk változtatni a kommentek színét, és megpróbálom úgy kialakítani, hogy ne csak FB... (2012.05.26. 16:28) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: Mondjuk ez nem is akkora baj, mert úgyis olvashatatlanok a hozzászólások (OS-X, Safari és Firefox ... (2012.05.26. 13:36) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: fészbúk nélkül nem lehet ott hozzászólni?! (2012.05.25. 22:26) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • : Az a film szörnyű volt. De a képregények jók, volt pár számhoz szerencsém, ha a magyar ifjak is va... (2012.05.25. 21:35) Menu új szerepben
  • Utolsó 20

Huff: mindent megtettem, amit tudtam

2011.11.21. 12:30 Lanti_WTCC

A Makaón történtek miatt egy csöppet sem hibáztathatja magát Rob Huff, két futamgyőzelemmel a maximumot hozta ki a hétvégéből. Az más kérdés, hogy nem csak rajta múlott, világbajnok lehet-e, Yvan Muller pedig begyűjtött annyi pontot, hogy az élen maradjon.

"Ma mindent megtettem, amit csak tudtam. Ennél többet nem lehetett. Megszereztem a polet, megnyertem mindkét versenyt, megszereztem a leggyorsabb köröket. Sajnos a szerencse nem állt mellénk, de talán majd jövőre megteszi" - kezdte Huff.

"Az esztendő közepén voltak problémáink, többször elért a balszerencse és kicsit kiestem a ritmusból. Aztán valaki azt mondta, hogy a nagy bajnokságokat csak kiegyensúlyozott teljesítménnyel lehet megnyerni. Ha megnézik: 4 pole, 8 győzelem, 9 leggyorsabb kör lett a mérlegem, és pontszerző helyen fejeztem be minden egyes futamot."

"Azzal is elégedett lehetek, ahogy idén versenyeztem, szerintem mindenképp sikerült előrelépnem. Örülök, hogy én vehettem fel a küzdelmet Mullerrel. Emelt fővel zárhatom le az idei évet" - folytatta az angol pilóta.

A jövőt illetően Huff úgy gondolja, a Chevy nem ülhet a babérjain. Pedig lenne min, Makaóban kaptak egy-két koszorút. :)

"A SEAT biztosan előrébb fog lépni, a BMW pedig még biztosabb, hogy fejlődni fog a télen. Ez a két márka úgy érkezett Makaóba, hogy szinte semennyi fejlesztőmunkát nem tettek bele. A BMW-sek Brazíliában kapták meg az új autót, a SEAT-osok pedig az év közepe táján, és kétlem, hogy érdemi fejlesztést tudtak volna végezni. Biztos vagyok benne, hogy előre fognak lépni a télen."

Ez így nagyon szépen hangzik, ám az köztudott, hogy az autóversenyzés legdrágább területe a fejlesztés. A SUNRED-nél még csak-csak el tudjuk képzelni, hogy valahonnan előteremtenek egy kis lekvárt, elvégre őt 5-6 autóért felelnek, tehát jobban megtértül. De a BMW-k esetében, ahol 1-2 autós csapatok vannak... Ki tudja majd vállalni a fejlesztés brutál költségeit? Vajon véletlen, hogy Poulsen pont most adta el a Bömöst, és pont bajnokként gondolta úgy, ehhez Ő már túl kevés?

Huff egy másik pletykára is válaszolt. Néhányan tudni vélték, hogy a Chevy szándékosan visszavette autói teljesítményét az év során, hogy némi esélyt adjon az ellenfeleknek, és nem fulladjon totális érdektelenségbe a sorozat. Makaóban viszont már maximumon pörögtek a Cruze-ok, és ezért tudtak minden edzésen 2 másodpercet adni a komplett mezőnynek.

"De jó lenne, ha visszavehettünk volna! Az igazság viszont az, hogy a SEAT jobb nálunk az egyenesekben. Egészen biztos, hogy lesz még munkánk a motorral. Szerintem a kasztninak köszönhetjük ezt a hihetetlen évet... A tények önmagukért beszélnek: 12 hétvége, 12 pole, 24 futam, 21 győzelem... Nem rossz, ugye?"

A Chevrolet a WTCC történetének legegyhangúbb győzelmét aratta, a gyártók világbajnokságát megnyerték, az egyéniben pedig három pilótájuk vitte el az első három helyet. Az amerikaiak szerepvállalása a jövőben is szilárdnak tűnik, 2012-ben újra a Muller, Huff, Menu hármassal támadnak.

 

Címkék: huff

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása