Borbandi Zsolt, az XFX Unicorse Racing csapatvezetője elégedett az első ETCC-s teszten történtekkel, főleg, hogy igen kalandosan kezdődött számukra a nap. Tegnap már megírtuk, hogy az alfás csapat ma reggelre tervezte a "tábor" felállítását, ám legnagyobb megdöbbenésükre hiába érkeztek meg reggel hétre, nem engedték be őket a saját depójukba. Kilenc óráig szobroztak a bejáratnál, majd őrült tempóban nekiláttak a pakolásnak.
Az autó azonban így is éppen hogy készen lett, már zajlott az ETCC-s teszt, amikor ők még a kötelező matricák és a rajtszámok felragasztásával foglalkoztak. Hála Istennek a teszt utolsó perceire azért kigurulhatott az Alfa Romeo 156, és ifjabb Ficza Ferenc megtehette első köreit a monzai pályán. Borbandi Zsolti elmondta, hogy az első tesztet arra használták fel, hogy a fiatal pilóta szokja a környezetet és az autót. Jól érezte magát az autóban, és már alig várja a folytatást.
A második etapban már adatokat is fognak gyűjteni, ám a cél változatlan, Ficza Feca minél több kört tegyen meg. Az XFX Unicorse az autóval együtt beállításokat is kapott a korábbi tulajdonostól, az Alfa egykori gyári csapatának számító n.Technologytól. Sőt, az olaszok versenymérnöke és motorért felelős szakértője is jelezte, Monzában meglátogatják a magyarokat. Csak tessék!
Az Alfa Romeo 156 utoljára 2007-ben ment WTCC futamon Monzában, akkor James Thompson 2:00.4-es időre volt képes vele az időmérőn. Gyári csapatban, az világ egyik legjobb pilótája, új gumin, stb. Szóval ne ehhez hasonlítsuk egy újonc csapat és egy újonc pilóta teljesítményét. De annyi biztos, hogy van még az autóban. Egyébként az olasz szurkolók nagyon örülnek az Alfa visszatérésének, sokan meglátogatták a magyar csapatot, fotózkodtak, beszélgettek, biztattak.
Utolsó kommentek