WTCC Hírblog

Napi rendszerességgel frissülő hírblog a Túraautó Világbajnokság (WTCC) eseményeiről.

Főoldalra

Translate

Facebook

Címkék

alfa (2) anett (7) arai (1) arena (2) ballaszt (13) bamboo (10) barlesi (5) barth (5) bennani (4) beszámoló (3) bmw (4) boardman (6) btcc (9) büntetés (1) cerqui (1) chevrolet (47) chilton (6) coronel (51) corsa (1) corthals (1) couto (1) dahlgren (26) danielsson (1) daste (10) dudukalo (5) életképek (15) engstler (15) eredmények (32) események (5) etcc (49) eurosport (9) fabiani (3) ficza (3) ford (34) fordulók (1) gáspár (5) gene (2) giovanardi (3) gondolatok (2) gumik (1) gyász (1) hang (3) háttér (8) hernandez (2) hírek (3) honda (8) huff (39) hungaroring (2) időmérő (2) infok (1) inside (1) kép (1) közvetítés (11) lada (24) listák (7) loeb (2) lotti (1) lukoil (3) macdowall (3) macdowell (1) magyar (4) menu (26) michelisz (110) monje (5) monteiro (20) monza (1) muller (46) naptár (26) nash (11) ng (6) nissan (1) nykjaer (12) oriola (8) összefoglaló (3) oyoung (22) pályák (1) peugeot (4) player (1) poulsen (3) program (7) proteam (8) rcm (27) roal (5) rydell (4) seat (23) sigacev (2) statisztika (9) stcc (15) str (4) sunred (21) superstars (1) sutil (1) szabályok (16) taniguchi (2) tarquini (22) technika (2) teszt (5) thompson (21) tim (3) tta (3) turkington (8) tutumlú (3) twitter (11) újonc (11) unicorse (19) vaillant (1) video (126) villa (19) volvo (29) wéber (31) wiechers (10) yokohama trophy (2) zanardi (9) zengő (47) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • argu fisto: Hát én kicsit sajnálom, hogy elköltözik az oldal, úgy megszoktam! Már október óta rendszeres olvas... (2012.05.26. 19:07) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • Lanti_WTCC: @korzo: Meg fogjuk változtatni a kommentek színét, és megpróbálom úgy kialakítani, hogy ne csak FB... (2012.05.26. 16:28) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: Mondjuk ez nem is akkora baj, mert úgyis olvashatatlanok a hozzászólások (OS-X, Safari és Firefox ... (2012.05.26. 13:36) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: fészbúk nélkül nem lehet ott hozzászólni?! (2012.05.25. 22:26) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • : Az a film szörnyű volt. De a képregények jók, volt pár számhoz szerencsém, ha a magyar ifjak is va... (2012.05.25. 21:35) Menu új szerepben
  • Utolsó 20

Zengős jelentés az edzésekről

2012.03.10. 12:34 Lanti_WTCC

Juni Gyuri írása a szélárnyékról és a Zengő Motorsport tetteiről a két monzai szabadedzésen.

Két szabadedzésen túl vagyunk a monzai WTCC nyitány hivatalos programjában, 14.30-tól jön az időmérő. Norbi majdnem a leggyorsabb bmw-s, jó látni, hogy ismét erőtől duzzadunk, technikástól, versenyzőstől, csapatostul.

Azért is érzem, hogy jók vagyunk, mert a szabadedzésen Coronel bácsi csapatfőnöke átjött reklamálni, hogy ne használjuk a szélárnyékukat, mert ők, bizony gyakorolnak. Azt hittem, viccel! Pár éve még bedőltünk, amikor Muller átüzent, hogy nem mehetünk mögötte. Itt a helyzet kicsit kifinomultabb, ugyanis Coronel éppen a szélárnyékot gyakorota, amikor csapattársa elbénázta a féktávot a csere fázisban, a fiúk meg kikerülték az ügyetlenkedő kettőst, eleve nagyobb lendülettel jöttek Annyival profibbak vagyunk idén, hogy derűs egykedvűséggel hallgattuk, a remegő szájú szomszédot, az élet nehézségeiről. Mókás ember, bepróbálkozott, hamar távozott.

Hosszasan keresgéltem a szabálykönyvben, hogy az időfutamokra vonatkozóan, ki mögött lehet menni és mennyire közel és milyen sebességgel? És mit kell tenni a gyakorlókkal meg a bénázókkal? Nos, külön a könyv nem említi, hogy Coronel mögött nem lehet menni. Sőt, nem különösebben részletezi azt sem, hogy merre van a menetirány és, hogy meddig nyomhatod be a gázpedált.

Egy kör múlva megfordult a helyzet, Coronel jött a mi szélárnyékunkba és így tudott beékelődni Michelisz és Wéber közé. Gondoltam átmegyek és megkérdezem, hogy, hogy ott ment mögötte? Nem gyakorolnak? Hát, nem tudják, hogy nem szeretjük az ilyet?

Az első szabadedzést friss gumival kezdte mindenki, jobb képet adott a mezőnyről, hogy tudtuk, a gumiban most nincs, nem lehet trükk. A 16 új gumit jelöltetni kellett és csak azt használhatod mától. Michelisz az ötödik helyen zárt, Gábor kicsúszott a tízből, más beállítást választottak és nem működött. A folytatásban használt gumikon csapattunk, innen szabad volt a rablás, indult a trükközés. Látjátok alább az eredményeket, vigyázz, ez már használt gumis mutatvány és van aki egy körre dobott fel újat. Ezt az opciót kihagytuk, sajnos szabadedzés bajnokot nem hirdetnek.

Gábor felzárkózott másfél tizedre Norbira, aki viszont nem gyorsult a kopott gumikon, de nagyon örült, mert az autó remek lett, jól sikerültek az újabb tekerések, kopott gumin simán futotta az első etap időeredményeit. Az időn tehát nem látszik, mégis jobb lett. Fontos, hogy szorosan legyenek egymáshoz, különben nem tudják egymást segíteni, aztán a végén megint Coronel-től kell kérnünk egy pohár szélárnyékot. Délután időmérő és kimondom, soha nem álltunk ilyen jól! Vagy mindenki altat?

Forrás és fotó: zengomotorsport.hu

Címkék: zengő

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása