WTCC Hírblog

Napi rendszerességgel frissülő hírblog a Túraautó Világbajnokság (WTCC) eseményeiről.

Főoldalra

Translate

Facebook

Címkék

alfa (2) anett (7) arai (1) arena (2) ballaszt (13) bamboo (10) barlesi (5) barth (5) bennani (4) beszámoló (3) bmw (4) boardman (6) btcc (9) büntetés (1) cerqui (1) chevrolet (47) chilton (6) coronel (51) corsa (1) corthals (1) couto (1) dahlgren (26) danielsson (1) daste (10) dudukalo (5) életképek (15) engstler (15) eredmények (32) események (5) etcc (49) eurosport (9) fabiani (3) ficza (3) ford (34) fordulók (1) gáspár (5) gene (2) giovanardi (3) gondolatok (2) gumik (1) gyász (1) hang (3) háttér (8) hernandez (2) hírek (3) honda (8) huff (39) hungaroring (2) időmérő (2) infok (1) inside (1) kép (1) közvetítés (11) lada (24) listák (7) loeb (2) lotti (1) lukoil (3) macdowall (3) macdowell (1) magyar (4) menu (26) michelisz (110) monje (5) monteiro (20) monza (1) muller (46) naptár (26) nash (11) ng (6) nissan (1) nykjaer (12) oriola (8) összefoglaló (3) oyoung (22) pályák (1) peugeot (4) player (1) poulsen (3) program (7) proteam (8) rcm (27) roal (5) rydell (4) seat (23) sigacev (2) statisztika (9) stcc (15) str (4) sunred (21) superstars (1) sutil (1) szabályok (16) taniguchi (2) tarquini (22) technika (2) teszt (5) thompson (21) tim (3) tta (3) turkington (8) tutumlú (3) twitter (11) újonc (11) unicorse (19) vaillant (1) video (126) villa (19) volvo (29) wéber (31) wiechers (10) yokohama trophy (2) zanardi (9) zengő (47) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • argu fisto: Hát én kicsit sajnálom, hogy elköltözik az oldal, úgy megszoktam! Már október óta rendszeres olvas... (2012.05.26. 19:07) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • Lanti_WTCC: @korzo: Meg fogjuk változtatni a kommentek színét, és megpróbálom úgy kialakítani, hogy ne csak FB... (2012.05.26. 16:28) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: Mondjuk ez nem is akkora baj, mert úgyis olvashatatlanok a hozzászólások (OS-X, Safari és Firefox ... (2012.05.26. 13:36) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: fészbúk nélkül nem lehet ott hozzászólni?! (2012.05.25. 22:26) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • : Az a film szörnyű volt. De a képregények jók, volt pár számhoz szerencsém, ha a magyar ifjak is va... (2012.05.25. 21:35) Menu új szerepben
  • Utolsó 20

A galamb és a kacsa

2012.03.15. 18:09 Lanti_WTCC

 

Szórakoztat az emberi sokszínűség. Ez tartja egyben a világot. Más véleményen vagyunk, vitatkozunk, de abban egyetértünk, jó lenne megnyerni, elöl menni és egy kicsit pityeregni a magyar himnusz alatt. Mára pontosan tudjuk mi történt. És bár néhány szakértő troll most ebbe beleőrül, akkor sem lett kacsa a galambból!
 
Először is köszönjük a támogató sorokat! A leintés után rohamosan érkeztek a galambos grafikák, szóviccek! A Facebook hamar benépesedett Angry Birds ötletekkel, megteltek az oldalaink vidámsággal. A legnehezebb helyzetben küldtetek mosolyt, nevetést! A galamb elterelte a figyelmünket fokozhatatlan szerencsétlenségünkről, hogy megint az élről esünk ki,... ez, tényleg vicc! És vettétek a lapot! Köszönöm! Úgy voltatok mellettünk ott a gépnél, hogy a csapat bontott, az autó messze elzárva, tépelődnél alighanem, de helyette jöttök, és kipróbáljuk közösen, milyen sírás helyett most nevetni. A laptopra tapadva tolmácsoltuk egymásnak az üzeneteiteket, olykor visítva a röhögéstől.
 
A felbukkanó kétkedők kulturált kritikáit más fórumokon is olvastam, én is csóváltam a fejem, de csak azt írhattam le, amit addig hallottam, Mullertől, Zengőtől, Norbitól, Coroneltől, meg amit a képen láttam. Mindegyik a madárról beszélt, Norbi ezért lassult le! A galamb itt önálló életet kezdett élni, megosztotta a nézőket és indult a trollok háborúja!
Ekkor, Zolival a kétkedésünket kifejezve videót küldünk, hogy mindenki lássa, mi sem gondoljuk közelről vizsgálva, hogy volt köze hozzá, de valami akkor is történt abban a pillanatban, bakker!
 
A fentiek tükrében megérthetitek, van egy dolog, amit valóban nehezen viselünk, és erre Zoli is, én is szeretnék reagálni: a szavahihetőségünk kérdőjeleződött meg úgy, hogy az érvként felhozott műszaki és „pszichés” magyarázatokból nem csupán a rosszindulat, hanem a szakmaiatlanság is süt. Ime, több fórumból, cikkből összeszedve a leggyakoribb „kérdések”, és sajátos megjegyzések illetve kritikák, szimbolizálva, egyszerűsítve, általános alanynak mondva, hogy lássátok, miről maradtatok le.
 
„ hööö, mérnemondják meg, hogy eddig bírta ez a fiú, nehogymábevegyétek a galambot”
Valahol ott vagyunk a futamban, hogy Muller beugrik Coronel mellé, majd elé, és Norbi végre, valós, 8-10 méteres előnyt tud kiautózni az élen, amíg mögötte zúznak a többiek. Teljesen téves a feltételezés, hogy ennyit bírt idegileg és összeomlott, pont itt lépett meg, nem volt ekkor reménytelen a győzelem. És ekkor köszönt be a galamb és a műszaki hibák.
 
„hööö, lassú az a gyerek, megelőzikakkoris csak fognikell a galambra”
Megkérdeztem őt is, mérnököt is, ez miért van? Valóban lassabbnak látszik, megy a vonat mögötte. Norbi elmondta, tökéletesen ura volt a helyzetnek, kissé előbb fékez nyomás alatt, mint a mögötte tombolók, így a kigyorsítás mindig biztonságosabb, kell a tempó a hosszú egyenesekre, neki nincs szélárnyéka! Nem akar hibázni, nem kockáztat, figyel a gumira, az ívekre. Persze, a többiek hamar a nyakába esnek, de ott meg a füstölős fékezést, beszitálásokat látjátok, ettől mindig leszakadnak kissé, a mozgásuk nem konstans. Fantasztikus idegek kellenek ehhez. Muller is elismerte, a csodában bízott, nem tudta volna megelőzni. Ennél szebb üdvözítés nem kell, de mindenképpen érdekel a Te véleményed is!
 
„hööö, persze, a futóművet nem üti el egygalamb, háezekhüllyék,idióták!”
Az első futómű eltörését Norbitól halljuk egy riportban először, valami eltört az ütközés után, természetes, hogy abban az idegállapotban összeköti a hatalmas csattanással, -mint mindenki - amit a galamb okozott. Mi pedig, autó híján nem tudunk mást tenni, figyelünk rá! Ezt érezte! Ki fog derülni. Nem azzal kellene foglalkozni, hogy egy rugó tartotta azt a kereket, amin még jött két és fél kört és a mezőny felét maga mögött tartotta?
 
„höö, hátmegmondtam, hogy egy galamb nem üt ki futoművet….
Persze, székből hátradőlve, számodra valódi tét nélkül megmondtad: mindenki hülye! Egy dolgot felejtettél elmondani, hogy valójában Te sem tudod, hogy mi történt! Azt valahogy nem írtad, csak azt, ami uszít, lázit, becsületbe gázol! Nem segítettél, nem hívtál föl, hogy megbeszéld. Nem, helyette megnézted egy párszor lassítva HD-képen, majd félvállról leugattál mindenkit: aznemaznehööö!
 
„hőőő, miértkelennyit várni, 2012van, hogy mi történt?”
Nos, a futam után, amíg nincsenek autók, a csapat gyakorlatilag megtömi a kamiont és a sötétedésben arra vár, engedjék már el az autókat. Eközben a reptér felé tartunk, így a csapat egy része repülőn, a 80-al bandukoló kamion, a fiúkat szállító kisbusz, külön életet él, más idő dimenzióban, úgy másfél napig, amíg nem találkozunk újra Budapesten. Ekkor kipakol, és akkor lehet nekiállni, nyugodtan megnézni mi is történt. Gyakorlatilag, egy másodpercet sem kellett várni, azonnal fotózta a Blikk, és a Ricsi kamerája.
 
„hőőő, az intercoolert egy fél galambszárny nem teszi tönkre, akkor szélárnyékban mi van?”
Az intercoolernek természetesen van külön bevezetett hűtése. Szélárnyékban is működik, naná, de ez komolyan egy érv volt ellenünk? Tudom, hogy fáj minden szó, figyelj! Bármit teszel, bárhova rohansz, ha egyszer valaminek csökken a hatásfoka, az már nem adja le azt a teljesítményt, mint korábban, ha galamb, ha katica. Ha megőrülsz sem lesz igazad és egy kicsit sem. Ha nem törik el a cucc, akkor is csökken a motor teljesítménye, a tollasbál miatt, ami a hűtőfelület egyharmadát eltömítette. Az autó teljesítménye itt 3-5%-al csökkent, bár néhányan ebbe láthatóan belekattannak, és csak nem akarják megérteni! Ha nincs a hátsó törés, akkor is bukjuk a pozíciót, de talán a dobogót nem. Ez galamb, nem kacsa!
 
„hőőő, decikieza-juni, állítsátok le, monnyonle-juni hőőő!”
Nem nyert!
 

 
Viszont, ha unatkoztok, olvassatok bele a 2008-tól az írásaimba, Wéber, Michelisz első nemzetközi éveibe. Ha hibáztunk, mindig elismertük, de, ami ennél is fontosabb, mindenről tudtatok! Tudtátok, hogy szoros a költségvetés, tudtátok, hogy retek gumikon kőrözünk, de próbálkozunk, mert csak így van esély.
 
Vegyük az utolsó három bakit. Tavaly, Brno. Elszámoltuk az autó súlyát, könnyebbek lettünk, -12 kg. Büntetés. Zengő kiállt, és gyakorlatilag két nap nem alvással feltette a kezét. Hol látsz ma ilyet? Megtudtuk valaha, hogy miért kaptunk ki Mexicóban (6-0)? Megtudtunk azóta bármit, kényes helyzetekről? Kiderült, ki hol bundázott az NBI-ben? Kiállt így, mostanában valaki elvinni balhét, ország világ előtt?
 
Vagy, ott a második, rombolós futam a ringen. Kamuztunk? Norbi akkor is őszintén beszélt, többet kockáztatott, csúnyán összetört. Vagy amikor tavaly Doningtonban eltaktikázta az időmérőt. Hát, még a címben is ott van! Ok, nézzük a legutóbbit. Wéber autójában motort cseréltünk. Ott van a videóban benne egy centiről, hogy megfőztük a technikát. Hibáztunk!
 
Bocs, ez már négy, de mindenről tudtatok. Miből állt volna azt mondani legutóbb, hmm, beköpte a gyertyát, kicseréljük? Ugyan!
 
Az esetek minden momentumát megmutattuk, elmondtuk mi miért van. Lehetetlen közelségbe próbáljuk hozni a tényeket, az érzéseinket és mindig van valaki, aki ezt a kényelmes, otthoni foteljéből, szereptévesztett állapotban ócsárolja. Nem a kritika fáj, tudjátok jól Erre mondtam, szeretem a sokszínű világunkat. Esetünkben azonban szélsőséges irányt vettek a gondolatok és megjelentek az indulatok. teljesen fölöslegesen! Mindenkinek igaza volt egy kicsit! Itt madarászkodunk, csak mire megyünk vele? Nem a galamb töri el a futóművet, de a ködmöne kissé gyengíti a töltőlevegő hűtést. Nem érte meg összeveszni egymással, mert végül úgy lett mindenkinek igaza, hogy közben Norbinak nem sikerült, ami kijárt volna! Akkor most kinek van igaza?
 
Megint alulmaradtunk egy fatális véletlennel. Ha semmi köze nem lenne a galambhoz, akkor is jobb lenne elhinni, mint szembesülnünk egy újabb ki nem kényszerített kudarccal, ami közel egy időben történik egy madár elütésével. Megint szembesülni egy horror-drága, gyári hibás, garanciális, alkatrésszel, amit lecseréltünk időben, tisztességgel és mégsem bírta. És szembesülni azzal, hogy egy galamb, sajnos bezavarhat a hűtésbe. Hát, nálunk ez is előfordulhat. Az viszont kétségbeejtő, hogy van, aki komolyan gondolja, hogy kételkedik a szavainkban és erre buzdít is.
 
Amit láttok, gyakorlatilag egy reality. Ott és akkor azt éreztük, láttuk, erről kaptunk híreket, és ezeket fel is vettük, és, ahogy tudtuk, kiadtuk, leírtuk azt is, hogy mi van másnap. Sajnálom a kétkedőket, az okoskodókat, de a mi életünket nem ők fogják élni a jövőben sem. Továbbra is szeretnénk nyerni, és ha lesz kedvünk, piros pacsizunk, és ha lesz kedvem, újra megnyalom a monzai aszfaltot.
 
Köszönjük a sok támogató bejegyzést, Számunkra a galamb, tegnaptól jelkép! A szerencsétlenség legmélyebb bugyrának szerethető jelképe. A boldogság kék madarát kérjük, a galambot nem! Készül a matrica!

 

Címkék: zengő

5 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eddynyul 2012.03.15. 18:36:56

A szájkaratésokkal ne foglalkozzatok, valami hihetetlen, amit eddig is csináltatok, és remélhetőleg még nagyon sokáig fogtok csinálni!
Végre érdemben is van valaki egy nemzetközi technikai sportban, akinek lehet szurkolni. A stílusodat pedig semmi pénzért ne hagyd megváltoztatni, valami fergeteges olvasni ezeket a bejegyzéseket. A boxutcai madáreledel-elemzésed pedig nálam Top3! :DD
Csak így tovább, a Hungaroring-en "találkozunk"!

Hrobert · http://androlib.blog.hu 2012.03.15. 18:40:59

Így van srácok, fel a fejjel! Ezt a galambos sztorit meg köszönjük az olasz szervezőségnek, ez normális létesítményben nem történhetett volna meg még akkor sem, ha "csak" egy wtcc futam van, nem F1...Én úgy tapasztaltam, hogy pl a mi Ringünkön riasztják a madarakat esemény idején...de felesleges is mutogatni, szegény embert az ág is húzza...
De egyszer nekünk is lesz majd szerencsénk, és várjuk május 6-át, hogy magyar győzteseket ünnepeljünk!! ;) :D

blow 2012.03.15. 19:28:40

Pedig Juni tényleg lemondhatna, ez már nem az ő szintje... :-/

A trollkodással én se értek egyet..

Shaal 2012.03.15. 21:16:44

Még ha így is lenne, nincs jogunk ebbe beleszólni, akinek meg nem tetszik az írás az ne olvassa.

Mikko 2012.03.16. 01:11:51

Micsoda mondatokat olvashatunk kérem. :) Elképesztőek, és egyben elszomorítóak is. Nagy az Isten állatkertje, de ennyire??? Végre van valaki, akinek Talma után újra szurkolhatunk, egy nagy nemzetközi eseményen, és mégis vannak akik ostoba módon kritizálják ezt??? Ezeknek az embereknek mi a jó? Kik a kedvencük? Ha így vélekednek, akkor minek ülnek abba a bizonyos fotelbe?
Nos, ha hazafiság nélkül nézzük a dolgokat, a ZENGŐ TEAM akkor is nagyot alkot a mezőnyben. Norbi szemmel láthatóan sokat fejlődött -te Jézus, 7 körön keresztül miket védekezett, mint tavaly Tarquini a Chevy-k ellen- és ezek után kritizálunk.
Szerintem sokat egyet értünk abban, hogy ezekkel a foteles-mikulásokkal nem kell senkinek foglalkoznia: sem a csapatnak, sem a versenyzőknek, és nekünk, kitartó szurkolóknak sem.

GO ZENGŐ TEAM GO!!!
süti beállítások módosítása