WTCC Hírblog

Napi rendszerességgel frissülő hírblog a Túraautó Világbajnokság (WTCC) eseményeiről.

Főoldalra

Translate

Facebook

Címkék

alfa (2) anett (7) arai (1) arena (2) ballaszt (13) bamboo (10) barlesi (5) barth (5) bennani (4) beszámoló (3) bmw (4) boardman (6) btcc (9) büntetés (1) cerqui (1) chevrolet (47) chilton (6) coronel (51) corsa (1) corthals (1) couto (1) dahlgren (26) danielsson (1) daste (10) dudukalo (5) életképek (15) engstler (15) eredmények (32) események (5) etcc (49) eurosport (9) fabiani (3) ficza (3) ford (34) fordulók (1) gáspár (5) gene (2) giovanardi (3) gondolatok (2) gumik (1) gyász (1) hang (3) háttér (8) hernandez (2) hírek (3) honda (8) huff (39) hungaroring (2) időmérő (2) infok (1) inside (1) kép (1) közvetítés (11) lada (24) listák (7) loeb (2) lotti (1) lukoil (3) macdowall (3) macdowell (1) magyar (4) menu (26) michelisz (110) monje (5) monteiro (20) monza (1) muller (46) naptár (26) nash (11) ng (6) nissan (1) nykjaer (12) oriola (8) összefoglaló (3) oyoung (22) pályák (1) peugeot (4) player (1) poulsen (3) program (7) proteam (8) rcm (27) roal (5) rydell (4) seat (23) sigacev (2) statisztika (9) stcc (15) str (4) sunred (21) superstars (1) sutil (1) szabályok (16) taniguchi (2) tarquini (22) technika (2) teszt (5) thompson (21) tim (3) tta (3) turkington (8) tutumlú (3) twitter (11) újonc (11) unicorse (19) vaillant (1) video (126) villa (19) volvo (29) wéber (31) wiechers (10) yokohama trophy (2) zanardi (9) zengő (47) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • argu fisto: Hát én kicsit sajnálom, hogy elköltözik az oldal, úgy megszoktam! Már október óta rendszeres olvas... (2012.05.26. 19:07) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • Lanti_WTCC: @korzo: Meg fogjuk változtatni a kommentek színét, és megpróbálom úgy kialakítani, hogy ne csak FB... (2012.05.26. 16:28) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: Mondjuk ez nem is akkora baj, mert úgyis olvashatatlanok a hozzászólások (OS-X, Safari és Firefox ... (2012.05.26. 13:36) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: fészbúk nélkül nem lehet ott hozzászólni?! (2012.05.25. 22:26) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • : Az a film szörnyű volt. De a képregények jók, volt pár számhoz szerencsém, ha a magyar ifjak is va... (2012.05.25. 21:35) Menu új szerepben
  • Utolsó 20

Miért nincs elég SEAT motor?

2012.03.28. 15:17 Lanti_WTCC

Korábbi cikkeinkben már beszámoltunk arról, hogy Valenciában háromféle Leónnal versenyeznek majd, lesznek új motoros SEAT-ok, olyanok, amelyekbe a 2.0 literes TDi kerül, és lesz egy olyan is, mi a SUNRED által tavaly fejlesztett 1.6 turbóval fut majd. Jaime Puig, a SEAT Sport vezetője azt is elárulta, miért nem jut mindenkinek az idén fejlesztett erőforrásból.

"Négy autóra készültünk a szezon előtt, aztán egyszer csak kiderült, hogy nyolc lesz. Nagyon megtisztelő, hogy a partnereink ennyire bíznak bennünk, de egy-két csapat elég későn jelentkezett be. Egy héttel a bajnokság startja előtt limitáltak voltak a lehetőségeink" - mondta Puig.

A sportvezető szerint így nem volt más választás, mint bevetni a 2.0 literes TDi-t, amire az FIA engedélyével kerülhetett sor, hiszen idén már csak egy-egy futamara lehet régi motorral nevezni, egész évre nem. A legrosszabbul Tom Boardman járt, akinek hirtelen semmilyen motor sem jutott. 

A kérdésre, hogy a várólistán lévő pilóták mikor kaphatják meg az új SEAT 1.6 turbót, Jaime Puig úgy válaszolt: "a bajnokság során folyamatosan, egymás után". Más források szerint szinte biztos, hogy az európai szezon végéig lesznek olyanok akiknek nem jut az új blokkból. A hírek szerint a SEAT Sport felállított egy belső sorrendet, melyet Tom Boardman vezet, majd Tiago Monteiro következik. Először tehát ők juthatnak motorhoz, Andrea Barlesi és Fernando Monje pedig csak őket követően.

"Szállítjuk a motorokat, amilyen gyorsan csak lehet, de nem egy-két nap, míg egy ilyen blokk elkészül" - zárta Puig.

Címkék: seat sunred

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása