WTCC Hírblog

Napi rendszerességgel frissülő hírblog a Túraautó Világbajnokság (WTCC) eseményeiről.

Főoldalra

Translate

Facebook

Címkék

alfa (2) anett (7) arai (1) arena (2) ballaszt (13) bamboo (10) barlesi (5) barth (5) bennani (4) beszámoló (3) bmw (4) boardman (6) btcc (9) büntetés (1) cerqui (1) chevrolet (47) chilton (6) coronel (51) corsa (1) corthals (1) couto (1) dahlgren (26) danielsson (1) daste (10) dudukalo (5) életképek (15) engstler (15) eredmények (32) események (5) etcc (49) eurosport (9) fabiani (3) ficza (3) ford (34) fordulók (1) gáspár (5) gene (2) giovanardi (3) gondolatok (2) gumik (1) gyász (1) hang (3) háttér (8) hernandez (2) hírek (3) honda (8) huff (39) hungaroring (2) időmérő (2) infok (1) inside (1) kép (1) közvetítés (11) lada (24) listák (7) loeb (2) lotti (1) lukoil (3) macdowall (3) macdowell (1) magyar (4) menu (26) michelisz (110) monje (5) monteiro (20) monza (1) muller (46) naptár (26) nash (11) ng (6) nissan (1) nykjaer (12) oriola (8) összefoglaló (3) oyoung (22) pályák (1) peugeot (4) player (1) poulsen (3) program (7) proteam (8) rcm (27) roal (5) rydell (4) seat (23) sigacev (2) statisztika (9) stcc (15) str (4) sunred (21) superstars (1) sutil (1) szabályok (16) taniguchi (2) tarquini (22) technika (2) teszt (5) thompson (21) tim (3) tta (3) turkington (8) tutumlú (3) twitter (11) újonc (11) unicorse (19) vaillant (1) video (126) villa (19) volvo (29) wéber (31) wiechers (10) yokohama trophy (2) zanardi (9) zengő (47) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • argu fisto: Hát én kicsit sajnálom, hogy elköltözik az oldal, úgy megszoktam! Már október óta rendszeres olvas... (2012.05.26. 19:07) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • Lanti_WTCC: @korzo: Meg fogjuk változtatni a kommentek színét, és megpróbálom úgy kialakítani, hogy ne csak FB... (2012.05.26. 16:28) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: Mondjuk ez nem is akkora baj, mert úgyis olvashatatlanok a hozzászólások (OS-X, Safari és Firefox ... (2012.05.26. 13:36) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: fészbúk nélkül nem lehet ott hozzászólni?! (2012.05.25. 22:26) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • : Az a film szörnyű volt. De a képregények jók, volt pár számhoz szerencsém, ha a magyar ifjak is va... (2012.05.25. 21:35) Menu új szerepben
  • Utolsó 20

Norbi mindenről

2012.05.12. 13:16 Lanti_WTCC

Ezt az interjút Vida Jani barátom készítette Michelisz Norbival. Végre valahára valaki lényeges dolgokat kérdezett meg, úgyhogy mindenkinek ajánlom. A beszélgetést teljes terjedelmében az Origo honlapján éritek el, a linkre kattintva.

Finoman szólva, Tarquini a Hungaroringen sem volt a közönség kedvence. Nyilván a Slovakia Ringen történtek miatt (vezető helyről féktávon meglökte Norbit, aki ezzel két helyet bukott) irányult felé ennyi utálat. Mit szólsz hozzá?

Hát, azért annyira nem örülök. Én egyáltalán nem haragszom rá, nagyon korrekt módon kért elnézést tőlem. Azt mondta, hogy ő nagyon mérges lenne fordított esetben, és éreztette velem, hogy innentől kezdve tartozik nekem. A közönség nyílván azért utálja, mert nem büntették meg, de ő már annyira rutinos öreg róka, hogy pontosan érzi, hogy mi az a határ, amíg elmehet. Én ezért is tartom nagyon jó versenyzőnek. Nem gondolom, hogy az ő tudásával azt a szituációt nem tudta volna kivédeni, de nem is volt az annyira súlyos. Én ezért is szeretem ezt a bajnokságot, mert a pilótáknak ad egy kis szabad kezet, ami néha ilyen eseteket eredményez. Nyílván rossz, legtöbbször szenvedő alanyának lenni, de idővel ez is változni fog.

Eljön az a pillanat, amikor te fogod kilökni őket?

Mindig az a baj, hogy Tarquinihez, Müllerhez, vagy akár Menuhöz mérnek, és felhozzák azt, hogy nem vagyok elég agresszív, de azt látni kell, hogy ezek a srácok tényleg 20-25 éve mennek komoly bajnokságokban, ennek megfelelő rutinnal. Nem akarok mindent a költségvetésre fogni, ilyen téren nekem is fejlődnöm kell. Minden egyes párharcból tanulok valamit. Ugyanakkor a szlovákiai esetek kapcsán jutott eszembe, hogy mindig figyeltem arra, hogy ha valaki a világbajnoki címért küzd, akkor ne szóljak bele. Tudom, hol a helyem, nem hagytam magamat. De onnantól kezdve, hogy látom, hogy senki más nincs tekintettel rám, már nem fogok udvariaskodni. Nem fog bántani, ha a túlzott agresszivitásom miatt egy-két éllovas veszít néhány pontot.

Müller nyilatkozatához mit szólsz? Kissé provokatívan azt mondta, hogy az a te hibád, hogy a Slovakia Ringen megpörögtél.

Nekem már a futam után fura volt, hiszen odajött elnézést kérni. Ő jött belém, de elmondta, hogy nekem mit kellett volna csinálni annak érdekében, hogy őt ne büntessék meg. Szerintem magára volt mérges, hiszen a versenynek abban a szakaszában felelőtlenség volt ezt tennie. Minden vetélytársa mögötte volt, és ennél tisztább helyen is támadhatott volna. Elmagyaráztam neki, hogy annyira hülye nem vagyok a BMW-hez másfél év után, hogy amikor valaki nekem jön, rá kell lépni a gázra. Éppen akkor kezdtem volna kigyorsítani, plusz a BMW, ha kinyomom a kuplungot, akkor lefullad, így ilyenkor a gázt is kell nyomni. Csak akkor nyomtam padlót, amikor úgy éreztem, hogy ez már nem lesz meg, mert az elmúlt másfél év tapasztalata után tudom, hogy ilyenkor a gyors visszaállás érdekében jobb a BMW-t pörgésben hagyni. Lehet, hogy ő ennyi rutinnal meg tudta volna fogni, de akkor leesik az útról.

Tovább a teljes cikkhez

Címkék: michelisz

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása