WTCC Hírblog

Napi rendszerességgel frissülő hírblog a Túraautó Világbajnokság (WTCC) eseményeiről.

Főoldalra

Translate

Facebook

Címkék

alfa (2) anett (7) arai (1) arena (2) ballaszt (13) bamboo (10) barlesi (5) barth (5) bennani (4) beszámoló (3) bmw (4) boardman (6) btcc (9) büntetés (1) cerqui (1) chevrolet (47) chilton (6) coronel (51) corsa (1) corthals (1) couto (1) dahlgren (26) danielsson (1) daste (10) dudukalo (5) életképek (15) engstler (15) eredmények (32) események (5) etcc (49) eurosport (9) fabiani (3) ficza (3) ford (34) fordulók (1) gáspár (5) gene (2) giovanardi (3) gondolatok (2) gumik (1) gyász (1) hang (3) háttér (8) hernandez (2) hírek (3) honda (8) huff (39) hungaroring (2) időmérő (2) infok (1) inside (1) kép (1) közvetítés (11) lada (24) listák (7) loeb (2) lotti (1) lukoil (3) macdowall (3) macdowell (1) magyar (4) menu (26) michelisz (110) monje (5) monteiro (20) monza (1) muller (46) naptár (26) nash (11) ng (6) nissan (1) nykjaer (12) oriola (8) összefoglaló (3) oyoung (22) pályák (1) peugeot (4) player (1) poulsen (3) program (7) proteam (8) rcm (27) roal (5) rydell (4) seat (23) sigacev (2) statisztika (9) stcc (15) str (4) sunred (21) superstars (1) sutil (1) szabályok (16) taniguchi (2) tarquini (22) technika (2) teszt (5) thompson (21) tim (3) tta (3) turkington (8) tutumlú (3) twitter (11) újonc (11) unicorse (19) vaillant (1) video (126) villa (19) volvo (29) wéber (31) wiechers (10) yokohama trophy (2) zanardi (9) zengő (47) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • argu fisto: Hát én kicsit sajnálom, hogy elköltözik az oldal, úgy megszoktam! Már október óta rendszeres olvas... (2012.05.26. 19:07) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • Lanti_WTCC: @korzo: Meg fogjuk változtatni a kommentek színét, és megpróbálom úgy kialakítani, hogy ne csak FB... (2012.05.26. 16:28) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: Mondjuk ez nem is akkora baj, mert úgyis olvashatatlanok a hozzászólások (OS-X, Safari és Firefox ... (2012.05.26. 13:36) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: fészbúk nélkül nem lehet ott hozzászólni?! (2012.05.25. 22:26) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • : Az a film szörnyű volt. De a képregények jók, volt pár számhoz szerencsém, ha a magyar ifjak is va... (2012.05.25. 21:35) Menu új szerepben
  • Utolsó 20

Coronel a rossz oldalon

2012.05.21. 13:15 Lanti_WTCC

Egy karnyújtásnyira volt élete harmadik WTCC-s futamgyőzelmétől, de a mindig rafinált Tom Coronel ezúttal rossz lóra tett. Nincs ezzel semmi baj, a legjobbakkal is megesik, a holland pedig pont nem az a figura, aki ilyenkor magyarázkodni kezd. Sőt, inkább örült, hogy dobogóra állhatott.

"Elégedett vagyok a helyezésemmel, bár nagyon furcsa dolgok történtek az utolsó kanyarban. Sajnos a rossz oldalt választottam, így beragadtam Rob mögé. Aztán már csak azt láttam, hogy Stefano belül fordul. Így is boldog vagyok, mert nyertem egy kupát" - nyilatkozta a holland a második futam után.

Aki lemaradt volna az eseményekről: Az utolsó körig Yvan Muller vezetett és Rob Huff volt a második, ám néhány kanyarral a vége előtt mindketten defektet kaptak. Először a francia, aki vissza is csúszott, aztán az angol, ám az ő gumija csak legutolsó kanyarban adta meg magát, így nem veszített olyan sokat. A második helyen haladó Coronel viszont beragadt a lelassuló Chevy mögé, a gyorsan kapcsoló D'Aste pedig mindkettejüket megelőzte, és nyert.

"Talán még tehettem volna valamit, de annak könnyen csúnya vége lehetett volna. Inkább elfogadtam, hogy rosszul döntöttem. Legközelebb majd a másik oldalt választom" - zárta viccesen Coronel.

Hasonlóan látta az esetet a lelassuló Huff is.

"Szegény Tom rossz oldalt választott. Stefano viszont mindent remekül csinált, megtalálta az utat mellettünk, és megszerezte első győzelmét. Gratulálok neki" - nyilatkozta az angol.

Végül jöjjön a harmadik főszereplő, Stefano D'Aste véleménye.

"Őrült verseny volt. Az elején teljesen esélytelenek voltunk a Chevrolet-kel szemben, de aztán észrevettem, hogy már nem erőltetik annyira. Körről-körre közelebb kerültünk hozzájuk. A végén szerencsém is volt. Nem a helyezéssel foglalkoztam, hanem azzal, hogy a lehető legjobb legyen a kigyorsításom az utolsó kanyarban. Ezért tudtam megelőzni őket" - mesélte D'Aste.

Címkék: huff coronel daste

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

argu fisto 2012.05.21. 17:34:06

Jó futamok voltak, főleg a 2. verseny. Norbinak és Gabinak is gart, nagyon szépen mentek! Ja és ugye majd az Etcc-s futamok is felkerülnek!
süti beállítások módosítása