Továbbra is változatlan ballasztot, azaz plusz negyven kilót kell cipelnie a Zengő Motorsport két pilótájának, miután az FIA kiadta a Portugáliára érvényes kompenzációs súly táblázatot. A referenciaidő továbbra is a Chevrolet-é, a BMW-sek összesített eredménye pedig pont 3 tizedre van ettől, azaz a német márka is maximális ballasztot kap.
A SEAT-ok összideje 4 tizeddel marad el a Cruze-okétől, azaz Tarquiniék 10 kilóval könnyebbek lehetnek, mint a Salzburgringen. Nőtt a Fordok hátránya is, így Nash valamint Chilton ismét maximális súlycsökkentést, azaz -20 kilót kapott.
Miután Tom Boardman is megkapta a SEAT új motorját, a TDi León már nem szerepel a listán.
* A SUNRED León szintén 20 kilós csökkentést kapott, ám továbbra is érvényes az ezzel azonos mértékű büntetősúly, mivel az autó nemzeti homologizációval fut.
** Portugáliában visszatér a Lada, és kap is pluszsúlyt rendesen. Alkalmi nevezőként +20 kilót, a nemzeti homologizáció miatt pedig tovább +20-at szabtak ki rájuk, így negyven kilóval kell e gyári minimum fölé menniük.
Típus | Pluszsúly | Gyári minimumsúly | Hungaroring minimumsúly |
Chevrolet Cruze 1.6 T | + 40 kg | 1160 kg | 1200 kg |
BMW 320 TC | + 40 kg | 1160 kg | 1200 kg |
SUNRED SR Leon 1.6 T | - 20 kg | 1150 kg | 1150 kg * |
Ford Focus S2000 TC | - 20 kg | 1150 kg | 1130 kg |
SEAT León WTCC | + 30 kg | 1150 kg | 1180 kg |
LADA Granta Sport | +/- 0 kg | 1150 kg | 1190 kg ** |
Utolsó kommentek