Jó volt látni Sanghajban, hogy a BMW-k felvették a versenyt a gyári Chevykkel, Turkington Huffot és Menut is erőből megelőzte, viszont most érzékeljük a dolog árnyoldalát is. A Kínában látott gyorsaságuk miatt ugyanis a BMW 320 TC-k Makaón ugyanannyi pluszsúlyt kapnak majd, mint a gyári Cruze-ok. Az FIA az elmúlt három versenyhétvégén futott legjobb köridők átlaga alapján számítja ki a márkákra vonatkozó ballasztokat, a BMW-k pedig Valencia óta egyre csak gyorsulnak.
Mindez kedvezőtlenül érintheti Michelisz Norbit, bár szerencsére legnagyobb riválisa, Kristian Poulsen szintén BMW-s. A Yokohama kupában harmadik helyen álló Michel Nykjaer ellenben egy SEAT-ot vezet, aminek egyébként is fekszik az utcai pálya, ráadásul 30 kilóval könnyebb lesz. Figyelni kell rá.
Más változás nincs Sanghajhoz képest. Íme a Makaóra érvényes pluszsúly táblázat:
Típus | Pluszsúly | Gyári minimumsúly | Sanghaj minimumsúly |
Chevrolet Cruze 1.6 T | + 40 kg | 1150 kg | 1190 kg |
BMW 320 TC | + 40 kg | 1170 kg | 1210 kg |
SUNRED SR Leon 1.6 T | + 10 kg | 1150 kg | 1160 kg |
Volvo C30 Drive | + 20 kg | 1150 kg | 1170 kg |
BMW 320si | - 20 kg | 1155 kg | 1135 kg |
gazdinf 2011.11.11. 14:25:15
Lanti_WTCC 2011.11.12. 13:05:49