Picit olyanra sikerült ez a történet, mint az a bizonyos kánai menyegző, amikor a legjobb bort a végén szolgálták fel. Mi is írtunk és filozofálgattunk sokat és sok mindenkiről, miközben nagyokat hallgattunk azokról, akikről igazán kellett volna beszélni. Nem azért, mert nem lett volna mit mondani. De tudjátok, mindennek megvan a maga ideje, és ez most végre valahára eljött.
A nagy csönd ellenére ugyanis a Zengő Motorsportnál éjt nappallá téve folyt a munka a holtidőben is. És íme az eredmény. Zengő Zoltán csapata megvásárolta a visszavonuló privát bajnok, Kristian Poulsen BMW-jét, amit idén - Michelisz Norbi társaként - Wéber Gábor vezet majd. Hogy ez mennyi mindent jelent, azt nehéz lenne felsorolni. A szurkolóknak természetesen azt, hogy most már két magyar pilótát lehet majd éltetni a Ringen és nézni a TV-ben. A csapatnak azt, hogy a versenyhétvégéken két autó szolgáltatja majd az adatokat, sokkal könnyebb lesz tehát megtalálni a helyes beállításokat. A pilótáknak pedig például azt, hogy az időmérésen lesz ki szélárnyékot adjon. És a többi...
Persze mást is jelent a második autó. Megnövekedett anyagi terhet az eddig sem pénzben fürdő Zengő Motorsport számára. És itt kell elmondani, hogy óriási elismerésünk Wéber Gabinak, aki állhatatos munkával gyűjtögette a támogatókat; az Ő versenyeztetését ezek a szponzorok finanszírozzák. Jelen állás szerint ez a pénz az európai futamokra elég, hogy után mi lesz, azt most még senki sem tudja, de bízzunk a legjobban. Ami Norbit illeti, az Ő esetében a Dension távozása ellenére is biztosítottnak tűnik az egész éves szereplés. Mellesleg itt ragadnám meg az alkalmat, hogy Blog nevében megköszönjem az elmúlt két év támogatását!
A csapat egyébként továbbra is tárgyalásban áll több lehetséges komoly támogatóval, arról azonban, hogy kikről van szó, csak ez egyeztetések lezárultával beszélt a csapat.
Wéber Gabi számára nem lesz ismeretlen a német technika, éveken keresztül versenyzett a BMW Team Hungary színeiben a BMW 120d-vel. Bár ez egy hosszútávú versenyekre felkészített, turbódízel motoros autó volt, a futóműve egy az egyben megegyezik a WTCC-s típuséval.
Aki esetleg nem követte volna eddig nyomon, itt egy kis összefoglaló Wéber Gabi eddigi eredményeiről. Mint a mai magyar tehetségek legtöbbje, Ő is a szimulátor mögül ült át a versenyautóba. 2001-ben az SRMC szimulátor-világbajnok lett, de a versenypályán is gyorsan jöttek az eredmények. 2003-ban, majd 2004-ben is megnyerte az első Renault Clio kupát. 2007-ben második lett a SEAT León kupában, majd a következő esztendőben a nemzetközi porondra is kilépett, futamot nyert a SEAT León Europa-kupán. 2009-ben a BMW Team Hungary-val sikeresen teljesítették Nürburgring 24 órást, ötödikek lett a D1T géposztályban. 2010-ben jött el az áttörés nemzetközi szinten is, Gabi három győzelemmel és hat dobogós hellyel megnyerte a SEAT León Európa-kupát. Tavaly a német SEAT kupában ment, ahol nyolcszor állt dobogón, a győzelem viszont sajnos nem jött össze, az bajnokságban pedig ötödik lett.
Interjúk és fotók hamarosan.
Tottias1990 2012.03.02. 09:26:21
Várom már nagyon a jövőheti rajtot, és az április végi szlovák, majd a május eleji magyar futamot, amikor is szerintem mind a két helyszín szétfog robbanni a szurkolóktól!!! Hajrá Zengő Team
Vipera01 2012.03.02. 09:27:57
Gyors és gépkocsivezető 2012.03.02. 09:53:07
kriskindli 2012.03.02. 10:28:29
Hajrá srácok, veletek vagyunk!!!
someq-147 2012.03.02. 11:00:34
valami ilyenben reménykedtem (reménykedtünk ) már tavaly is:-))))))
sajnos nem hiszem hogy a mol beszáll mint támogató inkább marad a focinál:-((((
Lesterx 2012.03.02. 11:15:38
Ez a mondat kicsit megnyugtatott.
SiD13 2012.03.02. 12:02:05
Sok sikert Gábor!!!!
ray bacsi 2012.03.02. 12:19:32