Közeledik az augusztusi nyári szünet vége, és Volvoék még mindig lapítanak. Persze könnyen lehet, hogy a valenciai versenyhétvégén jelentik majd be a döntést, de jó lenne már tudni, mi a verdikt. Egészen pontosan ugye arról van szó, hogy a kínai kézben lévő svéd gyár még mindig nem döntötte el (vagy legalábbis nem hozta nyilvánosságra), hogy indít-e teljes egészében gyári csapatot a VB-n.
A jelenlegi istálló ugyanis még nem nevezhető annak. A kötelező reklámfeliratok mellett egyetlen matrica díszeleg rajta, ami nagyjából azt hirdeti ékes angolsággal, hogy "kísérleti csapat". A gyár nem szeretett volna beleszaladni egy kínos magyarázkodásba, ezért inkább csöndben, a küszöb alatt érkeztek, nem mell döngetve. Azóta viszont változott a világ, a C30 és Robert Dahlgren bőségesen bizonyított. Már az 5 hengeres szívó 2000-es motorral is szereztek pontot Zolderben, az 1,6 turbóra való átállás pedig kisebb diadalmenet volt a Volvo számára.
Azóta, leszámítva az elhibázott brit időmérőt, Dahlgren mindig bent volt a Q2-ben, a második portugál futamot leszámítva rendre pontot is szerzett, legutóbb Oscherslebenben pedig a második helyről rajtolva 4. lett. Mit kell ezen gondolkodni?
emerico76 2011.09.01. 11:21:00