A várva várt bejelentés helyett egy küzdelmes hétvégét láttunk a Polestar csapattól és a Volvo C30-tól. Továbbra sem tudni, hogy vállalják-e gyári csapat indítását 2012-ben, ám a valenciai események ismét azt bizonyítottak, megérné.
Az időmérő edzésig nem volt semmi komolyabb gond, Robert Dahlgren szokás szerint szorgalmasan gyűjtötte a kilométereket, a csapat pedig az autó beállításán dolgozott. A Q1-ben viszont nyakukba borult a forró víz, a turbó meghibásodása miatt a svéd pilóta csak 17. lett, azaz mindkét futamon ebből a pozícióból várhatta a startot.
A vasárnap már jobban indult, a C30 megnyerte a bemelegítő edzést, elővetítve, hogy a középmezőnynek komolyan számolnia kell a hátulról érkező villámcsapással. Merthogy Dahlgren körülbelül ilyen jelenség lehetett a privát BMW-k és Seatok között. Mindkét futamon 8 helyet lépett előre, azaz mindkétszer kilencedik lett, pontot szerzett.
"Nagyon élvezem az előzgetést, de nem erre számítottam a hétvége előtt. Mindent összevetve tapasztalatszerzésnek nem volt rossz, de ha szombaton jobban teljesítettünk volna... Az edzés után nagyon csalódottak voltunk, legszívesebben visszamentem volna a szállodába és telesírtam volna a párnám."
"A két futam már jól alakult, csak a kezdés sikerült rosszul. Szombaton reggel még semmi gondunk sem volt, aztán egyszerre minden tönkrement. Szerencse, hogy a vasárnap egy teljesen új és más nap lett mint a szombat volt."
"Értékes tapasztalatokat is gyűjtöttünk, mivel az 1,6 turbót még ne teszteltük ilyen meleg időjárási körülmények között. A gumikkal szinte lehetetlen volt spórolni, úgyhogy örülök a két pontszerzésnek."
Utolsó kommentek