Michelisz Norbi nemrégiben a BMW Autóklub Magyarország vendége volt, ahol egy jó két órás beszélgetés során beszélt a hungaroringi emlékekről, a BMW 320 TC-ről, és sok minden másról is. (A korábbi Motorsport-Total-os cikk, amit, mint kiderült, Norbiéktól vettek át.)
Michelisz Norbert számára több dolog is az első volt idén. A korábbi seatos pilóta először ült BMW-be, először vezetett hátsókerekes autót, és először szerepelhetett hazai közönség előtt, miután Marrakesh helyére a Hungaroring ugrott be. Odahaza ugyan "csak" második lett, 70.000 rajongója mégis úgy ünnepelte, mint még soha senkit nem éltettek a WTCC-ben. Norbit többek között hungaroringi emlékeiről kérdezték.
„Ha az életemben már semmi más nem történik, ha valamiért jövőre nem is tudnék indulni a Hungaroringen, már akkor is nagyon szerencsésnek mondhatom magam, hogy ezt átéltem. Nem lehet szavakba önteni, hogy milyen volt, amikor beértem a célba a második helyen, felmentem a dobogóra, ezek az élmények meghatározóak életem végéig.”
A Seat után jelentős váltás volt a BMW-be átülni, ezért Norbit "új" autójáról is kérdezték.
"Minden tetszik benne. Mielőtt hátsókerekes versenyautóba ültem, már akkor mondták, hogy az igazi versenyautó hátsókerék-meghajtású. Picit kinevettem az embereket, de az az igazság, hogy nagyon át tudom érezni ezt, mióta BMW-vel megyek. Az, hogy előrelépés-e, azon múlik, hogy honnan közelítjük meg. Ha az autó versenyképességét vesszük, akkor nem biztos, de ami a vezetés élményét illeti, egyértelmű, hogy előrelépés. Folyamatosan mosolygok az autóban, kivéve azokat a pillanatokat, amikor nem tudom megfogni."
Ezzel mi is így vagyunk, Norbi!
A találkozón a hungaroringi második futam elején történt baleset is szóba került.
„Van egy belső felvétel, ami engem igazol. Az látszik, hogy az első négyesből a harmadik pilóta (Bennani) fékez legelőször. Mivel kicsit mögötte voltam, tudtam, hogy ha nekimegyek, akkor valószínűleg mindketten kiesünk: meg fog sérülni a futóművem és valószínűleg bele fogom küldeni a falba. Nekem az egyetlen lehetőségem az volt, hogy megpróbáltam bemenni mellé jobbra, de sajnos összeértünk és annyira elpattant az autó, hogy a fűre kerültem, és onnan már csak utas voltam. Azon a pályán abban a szituációban 10-ből 10-szer beleszaladtam volna, mert még simán lehetett volna 50-60 métert haladni. Az én hibám volt, de nem tettem magamnak szemrehányást érte.”
Forrás: michelisz.net
Utolsó kommentek