WTCC Hírblog

Napi rendszerességgel frissülő hírblog a Túraautó Világbajnokság (WTCC) eseményeiről.

Főoldalra

Translate

Facebook

Címkék

alfa (2) anett (7) arai (1) arena (2) ballaszt (13) bamboo (10) barlesi (5) barth (5) bennani (4) beszámoló (3) bmw (4) boardman (6) btcc (9) büntetés (1) cerqui (1) chevrolet (47) chilton (6) coronel (51) corsa (1) corthals (1) couto (1) dahlgren (26) danielsson (1) daste (10) dudukalo (5) életképek (15) engstler (15) eredmények (32) események (5) etcc (49) eurosport (9) fabiani (3) ficza (3) ford (34) fordulók (1) gáspár (5) gene (2) giovanardi (3) gondolatok (2) gumik (1) gyász (1) hang (3) háttér (8) hernandez (2) hírek (3) honda (8) huff (39) hungaroring (2) időmérő (2) infok (1) inside (1) kép (1) közvetítés (11) lada (24) listák (7) loeb (2) lotti (1) lukoil (3) macdowall (3) macdowell (1) magyar (4) menu (26) michelisz (110) monje (5) monteiro (20) monza (1) muller (46) naptár (26) nash (11) ng (6) nissan (1) nykjaer (12) oriola (8) összefoglaló (3) oyoung (22) pályák (1) peugeot (4) player (1) poulsen (3) program (7) proteam (8) rcm (27) roal (5) rydell (4) seat (23) sigacev (2) statisztika (9) stcc (15) str (4) sunred (21) superstars (1) sutil (1) szabályok (16) taniguchi (2) tarquini (22) technika (2) teszt (5) thompson (21) tim (3) tta (3) turkington (8) tutumlú (3) twitter (11) újonc (11) unicorse (19) vaillant (1) video (126) villa (19) volvo (29) wéber (31) wiechers (10) yokohama trophy (2) zanardi (9) zengő (47) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • argu fisto: Hát én kicsit sajnálom, hogy elköltözik az oldal, úgy megszoktam! Már október óta rendszeres olvas... (2012.05.26. 19:07) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • Lanti_WTCC: @korzo: Meg fogjuk változtatni a kommentek színét, és megpróbálom úgy kialakítani, hogy ne csak FB... (2012.05.26. 16:28) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: Mondjuk ez nem is akkora baj, mert úgyis olvashatatlanok a hozzászólások (OS-X, Safari és Firefox ... (2012.05.26. 13:36) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: fészbúk nélkül nem lehet ott hozzászólni?! (2012.05.25. 22:26) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • : Az a film szörnyű volt. De a képregények jók, volt pár számhoz szerencsém, ha a magyar ifjak is va... (2012.05.25. 21:35) Menu új szerepben
  • Utolsó 20

Egy kis Norbi interjú

2011.10.19. 20:22 Lanti_WTCC

Bár a szavahihetetlenség veszélye fenyeget, akkor is kiteszem, mivel ez sem nagy meló. Igazi munkamániás lettem... :) Szóval, a következő miniinterjú a Zengomotorsport.hu oldalról származik.

- Milyen hatással van rád, hogy ilyen sok idő eltelt a legutóbbi futam óta?

- Hát volt időm mással is foglalkozni – mondja Norbi mosolyogva. – Szeptemberben újra visszaültem az iskolapadba, így a szabadidőm maradék részét inkább Pécsen töltöttem, mint Budapesten. Lesz egy hosszabb időszak, mikor nem fogok tudni bejárni az egyetemre ugyanis a két utolsó futam között nem fogunk hazajönni, emiatt előre is kellett dolgoznom. Sokkal kevesebbet foglalkoztam a versenyzéssel, az elmúlt másfél hónapban, mint egyébként szoktam.

- Nem félsz attól, hogy nem leszel formában a hétvégén?

- Nem. Pont azt érzem, hogy ez a kihagyás inkább segített. Mindig elérkezik az ember életében egy olyan szakasz, ahogy az enyémben Oschersleben után volt, amikor kell az embernek egy kis távolságot tartania attól, amit csinál. Így jobban átlátja, vagy inkább egészében látja a dolgokat és én úgy érzem most nekem kellett. Most kiegyensúlyozottabb vagyok, mintha Valencia után két héttel később megint a versenyautóba kellett volna ülnöm.

- Hogyan készültél erre a versenyhétvégére?

- Elsősorban amikor tehettem szimulátoroztam. A pályát ugyan megtaláltam, de olyan autót nem, amivel ebben a bajnokságban versenyzek, de a vonalvezetéssel nem lesz gond. Tegnap ugye már bejártuk a pályát Gergővel, illetve olvasgatok olyan könyvet, könyveket, amik esetleg segíthetik a mentális felkészülésemet, de igazából most nem szorulok segítségre, mert tudom mik a hiányosságok, hova szeretnék eljutni. Az segített nekem, hogy nem gondolkodtam túlságosan sokat arról, hogy mi fog történni ezen a hétvégén. Amikor volt rá lehetőségem lehúztam a cipőmet és leültem szimulátorozni, de nem vittem túlzásba.

A teljes cikk itt olvasható.

 

Címkék: michelisz

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása