Bő egy hét múlva Kínában, a sanghaji Tianma pályán csap össze a WTCC mezőnye, a Volvo C30-at versenyeztető Polestar Racing pedig kettőzött erővel készül. Teljesítményük már Japánban is kimagasló volt, Kínában viszont végre eredményeket is szeretnének látni, mondjuk egy dobogós pozíció képében.
"Idegesít, hogy nem sikerült. A srácok a csapatnál hősként dolgoztak, a rövid szerelés idő ellenére egy olyan autót tettek alám, amivel elérhető lett volna a pódium. Annak viszont örülök, hogy bizonyítottuk, helyünk van a Top3-ban" - summázott Robert Dalhgren, akinek autóját az első verseny elején történt baleset után kellett összevarrniuk a fiúknak.
"Gyorsabb voltam, mint az előttem haladók, de ezen a pályán egyszerűen nem lehetett előzni. Nagyon boldog lettem volna, ha sikerül megszerezni az első dobogós helyet, de így sem vagyok elégedetlen. Komoly elvárásokkal tekintek a hátralévő futamok elé" - folytatta svéd pilóta.
"Figyelemre méltó munkát végzett a csapat. Alig néhány hónapja, hogy újoncként elutaztuk Curitibába, ahol még körönként egy másodperccel lassabbak voltunk. Azóta a társaság komoly fejlődését ért el az autóval, kifejlesztettük az új 1.6 turbós motorunkat is - ami talán a legerősebb a mezőnyben - most pedig ezredek választottak csak el a pole pozíciótól. Önbizalomtól duzzadva utazunk tehát Sanghajba, ahol a dobogós helyekért szeretnénk harcolni" - tette hozzá Alexandr Murdzevski-Schedvin, a Volvo motorsport részlegének kereskedelmi igazgatója.
A csapat számára nagyon fontos lenne a jó szereplés Kínában, mivel a Volvo gyár kínai kézben van. Nem ártana tehát jó benyomást tenni a fejesekre, hátha picit jobban megnyitják a pénzcsapot.
A Japánban látott gyorsaság viszont nehezítheti a Volvo helyzetét, hiszen míg Suzukában pluszsúly nélkül mehetett a C30, kínára biztosan rádobnak pár kilót az anyós helyére.
Utolsó kommentek