A Jay-Ten Trophy mellett még egy pontverseny eldőlt Kínában, a Liqui Moly Team Engstler behozhatatlan előnyre tett szert a privát csapat bajnokságban. Az egyéni rangsorral ellentétben a csapatoknál nem osztanak dupla pontot az idényzáró makaói versenyen, ami az jelenti, hogy a SUNRED Engineering ha megfeszül sem tudja ledolgozni 69 pontos lemaradását.
Pedig a téli szünetben még a bizonytalanság lengte körül a wiggensbachi csapatot, mert bár a Liqui Moly kenőanyag gyártó cég továbbra is kitartott mellettük, az 1.6 turbó motorokra való átállás anyagilag megviselte a csapatot. Végül egy igen bölcs döntést hoztak, összeálltak a dán Poulsen Motorsporttal, a két majdnem teljes költségvetésből pedig lett egy szép kerek egész. Ha most ránézünk a Yokohama Kupa állására, egyáltalán nem meglepő, hogy ők lettek a csapat bajnokok. Kristian Poulsen vezeti a pontversenyt, Franz Engstler pedig egyetlen pontra van a dobogótól.
Engstler papa régi motoros a privát bajnokságban, a csapat elsőséget viszont először sikerült megszereznie. Némi sör biztosan fogyott, és még fog is fogyni Wiggensbachban. Futamgyőzelem, privát csapat bajnoki cím... Kedves Franz, legyen nektek elég ennyi, a Yokohama Kupa Norbinak jár! :)
medalohhonor 2011.11.08. 20:06:48