WTCC Hírblog

Napi rendszerességgel frissülő hírblog a Túraautó Világbajnokság (WTCC) eseményeiről.

Főoldalra

Translate

Facebook

Címkék

alfa (2) anett (7) arai (1) arena (2) ballaszt (13) bamboo (10) barlesi (5) barth (5) bennani (4) beszámoló (3) bmw (4) boardman (6) btcc (9) büntetés (1) cerqui (1) chevrolet (47) chilton (6) coronel (51) corsa (1) corthals (1) couto (1) dahlgren (26) danielsson (1) daste (10) dudukalo (5) életképek (15) engstler (15) eredmények (32) események (5) etcc (49) eurosport (9) fabiani (3) ficza (3) ford (34) fordulók (1) gáspár (5) gene (2) giovanardi (3) gondolatok (2) gumik (1) gyász (1) hang (3) háttér (8) hernandez (2) hírek (3) honda (8) huff (39) hungaroring (2) időmérő (2) infok (1) inside (1) kép (1) közvetítés (11) lada (24) listák (7) loeb (2) lotti (1) lukoil (3) macdowall (3) macdowell (1) magyar (4) menu (26) michelisz (110) monje (5) monteiro (20) monza (1) muller (46) naptár (26) nash (11) ng (6) nissan (1) nykjaer (12) oriola (8) összefoglaló (3) oyoung (22) pályák (1) peugeot (4) player (1) poulsen (3) program (7) proteam (8) rcm (27) roal (5) rydell (4) seat (23) sigacev (2) statisztika (9) stcc (15) str (4) sunred (21) superstars (1) sutil (1) szabályok (16) taniguchi (2) tarquini (22) technika (2) teszt (5) thompson (21) tim (3) tta (3) turkington (8) tutumlú (3) twitter (11) újonc (11) unicorse (19) vaillant (1) video (126) villa (19) volvo (29) wéber (31) wiechers (10) yokohama trophy (2) zanardi (9) zengő (47) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • argu fisto: Hát én kicsit sajnálom, hogy elköltözik az oldal, úgy megszoktam! Már október óta rendszeres olvas... (2012.05.26. 19:07) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • Lanti_WTCC: @korzo: Meg fogjuk változtatni a kommentek színét, és megpróbálom úgy kialakítani, hogy ne csak FB... (2012.05.26. 16:28) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: Mondjuk ez nem is akkora baj, mert úgyis olvashatatlanok a hozzászólások (OS-X, Safari és Firefox ... (2012.05.26. 13:36) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: fészbúk nélkül nem lehet ott hozzászólni?! (2012.05.25. 22:26) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • : Az a film szörnyű volt. De a képregények jók, volt pár számhoz szerencsém, ha a magyar ifjak is va... (2012.05.25. 21:35) Menu új szerepben
  • Utolsó 20

HaviNG a plan...

2011.11.10. 21:59 Lanti_WTCC

Szóvicceskedős kedvemben vagyok, bocs a gagyi címért... :) A lényeg, hogy Charles Kaki Ng (ő kérte a Kakit) nagyszerűen ment a sanghaji versenyhétvégén, a második futamon bejött 10.-nek, pedig most ült először 1.6 turbós autóban (Suzukában még egy szívó 2000-es BMW-t vezetett). Úgyhogy maximálisan megérdemli, hogy foglalkozzunk vele kicsit, és elolvassuk, mit mondott Sanghaj után:

"Nem számítottam ilyen jó eredményre, mivel először mentem az új kocsival, semennyit nem teszteltünk. Ráadásul az időmérőn elkövettem egy hibát, így a mezőny végéről kellett rajtolnom. Az első futamon valaki nekem jött hátulról, szerencsére végig tudtam menni az autóval, de csapatnak nagyon kellett sietni. Kicserélték a törött felfüggesztést, és helyrehozták a karosszériát is. Fantasztikus munkát végeztek, de az autó így sem volt tökéletes. Ennek ellenére harcba tudtam szállni a pozíciókért a második futamon, és valahogy előre könyököltem magam a 10. helyig, a Yokohama kupában pedig 4. lettem. Nagyszerű eredmény életem második WTCC hétvégéjén, és az elsőn, amin turbós autót vezettem."

"Tovább akarom vinni a lendületet. Van egy tervünk a csapattal Makaóra, szeretnénk megint a Top10-ben végezni. Úgy nőttem fel, hogy makaói versenyeket néztem, és nagy álmom volt, hogy egy nap a világ legjobb pilótáival versenyezhessek itt. Ez az álom most valóra válik."

Szimpatikus srác, gyorsan tanul és a tempója is megvan. Remélem jövőre kap egy egész éves szerződést, mert van benne spiritusz.

Címkék: ng

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása