"Egész évben erre a versenyre vártam, emlékezetes befejezés lesz." Ezzel a mondattal válaszolt Robert Dahlgren arra a kérdésre, mire számít a WTCC záró fordulóján, Makaón. A legtöbb idei pályához hasonlóan a városi kör is totálisan ismeretlen lesz a svéd pilóta és a Polestar csapat számára, de ehhez ők már bőven hozzászokhattak.
"Nehéz megmondani, hogy mire lehetünk képesek, mivel egy különleges helyszínről van szó. A lehetőségekhez mérten próbáltunk felkészülni szimulációkkal, illetve tapasztalt pilótáktól kapott információk segítségével. Bízom benne, hogy egy jó alapbeállítással erősen tudunk kezdeni, és hamar megtanuljuk a pályát is" - folytatta Dahlgren.
A Volvo továbbra is küzd első idei dobogós helyezéséért, ám a két ázsiai fordulón eddig nem jött ki igazán a lépés. Bár Dahlgren mindkétszer gyors volt, Suzukában egy baleset, Sanghajban pedig egy eltaktikázott időmérő hátráltatta őket.
"Azt mondják, Makaó különösen nehéz lesz. Erős csomaggal rendelkezünk, és annak ellenére, hogy a pályák nagy része ismeretlen volt számunkra, szinte mindenhol gyorsak tudtunk lenni. A cél Makaón is a dobogó elérése lesz, bár tudom, hogy egy ilyen helyszínen ezzel nagyon magasra tesszük a mércét. Majd meglátjuk, hogyan alakulnak a dolgok, mi mindenesetre felkészülünk, amennyire csak tudunk, és várjuk a kihívásokat" - zárta a svéd versenyző.
Volvo autó már kétszer is győzött Makaón, igaz, nem mostanában. 1985-ben Gianfranco Brancatell, egy évre rá pedig Johnny Cecotto nyert az A csoportos Volvo 240 Turboval. Az utolsó Volvo 1999-ben indult Makaón, akkor Henry Lee Jr. 5. lett egy szuper túraautós S40-nel.
Az első képen a 240 Turbó látható, a másodikon az S40, bár nem az, amivel Lee indult.
Utolsó kommentek