Minden a tervek szerint halad a WTCC jelenlegi egyetlen gyári csapatánál, ahogy azt korábban bejelentették, a február meghozta számukra az intenzív tesztidőszakot. Valenciában a világbajnok Yvan Muller és a tavalyi ezüstérmes Rob Huff vezeti az autókat. Elutazott Spanyolországba a gyár harmadik pilótája, Alain Menu is, Ő azonban már korábban kipróbálta a Curze-t, így számára most az a legnagyobb feladat, hogy az adatokat elemezve összeszokjon új versenymérnökével, Phil Barkerrel.
A szakember tavaly a RML BTCC-s alakulatánál dolgozott, emellett pedig a brit csapat Le Mans sorozat programjának menedzseri teendőit is ellátta. Barker John Watermant váltja, aki 2007 óta volt a svájci versenymérnöke. A gyári alakulattal együtt tesztel a skandináv túraautó bajnokságra készülő Rickard Rydell is.
A mostani teszt során láthatjuk először a Chevrolet 2012-es festését. Nagy varázslat nem történt, de egy-két dolog azért változott. A zászlófestések például eltűntek az autó tetejéről, a kocsi oldalán található eddigi cikk-cakk pedig a Chevy jelre emlékeztet. Erre a változtatásra az adott lehetőséget, hogy az új szabályok szerint a rajtszámok nem az oldalajtón helyezkednek el.
"Öröm újra versenyautó volánja mögé ülni, akárcsak az, hogy remek időnk van. A mai nap elsősorban a mérnököké volt, arra kértek, hogy teszteljünk és hasonlítsunk össze egy-két dolgot. Nagyon várom már, hogy újra versenyezhessünk" - mesélt az első napról Muller.
"Reményeink szerint holnap estig jó sok kilométert belehajtunk majd az autóba, mert pont erre van most szükségünk nekünk és a mérnököknek egyaránt. Bár nincsenek szembetűnő különbségek az idei és a tavalyi autó között, a fiúk nagyon sokat dolgoztak a télen, és jó érzés vezetni az új Cruze-t" - tette hozzá Huff.
Fotó: TouringCarTimes
Utolsó kommentek