Ebben a bejegyzésben a nap folyamán érkező legfontosabb híreket találjátok majd.
19:30
Olajfolyás hátráltatta a fordos James Nasht a csütörtöki tesztnap végén, az Arena Motorsport pedig úgy döntött, biztos ami biztos, motort cserélnek a Focusban. Egy késő módosító határozat a Hungaroringig engedélyezi a motorcserét.
19:10
Gabriele Tarquini elégedetten nyilatkozott a csütörtöki maratoni tesztnap után az új SEAT motorról. "A nap elején gondjaink voltak. Az autó most kapta meg a végleges motorelektronikát, és valami nem volt kerek az elején. Az kocsi maga nem sokat változott, a motor viszont rengeteget. Inkább a vezethetőségre mint az erőre helyezték a hangsúly. A monzai pálya nem igazán kedvez nekünk, de nagy lehetőségek rejlenek az autóban." Tarquini 1:58.6-os idővel a legjobb nem chevysek közé tartozott.
15:17
Technikai okokból kihagyja az első ETCC fordulót a Chevrolet Aveoval versenyző Maurer Motorsport. A csapat jelentés szerint két hónapja heti hét napot dolgoztak, mégsem végeztek az autóval. A Maurer így a második fordulón, a Slovakiaringen debütál. A Chevy Aveok az S1600-as géposztályba tartoznak, így hiányuk nem befolyásolja érdemben a magyarok esélyeit.
11:46
A helyszínen tartózkodó Neil Hudson jelenti, hogy a Lukoil Racing két Leónja (Tarquini és Dudukalo), Pepe Oriola, valamint Darryl O'Young használja csak az új SEAT motort. A többiek autójába a 2.0 literes TDi került.
11:42
Az első például arról szól, hogy Tom Boardman autójába nem érkezett meg a SEAT motor, ezért a brit nem tud rajthoz állni a hétvégén. Fura helyzet, pedig ő volt az első pilóta, aki bejelentette, hogy az új motorral megy idén.
Nexia 2012.03.08. 11:52:07