A monzai hétvége után picit más feladataimmal is foglalkozni kellett, ezért az elmúlt néhány nap híreit ebben a bejegyzésben összegzem. Olyan igazán komoly bejelentés nem történt, úgyhogy nem maradtatok le semmiről.
Rickard Rydell szívesen rajthoz állna több WTCC fordulón is, ám elmondta, egyelőre semmi sem biztos. A Chevrolet Motorsport Sweden színeiben idén az STCC bajnoki cím megvédése lesz számára a cél. Már ha lesz egyáltalán STCC, jelenleg ugyanis nem túl vastag a nevezési lista. A svéd egyébként nagyon jól érezte magát Monzában, bár fékproblémákra és egyéb gondokra panaszkodott.
"A Chevrolet és Nicklas Karlsson versenyzője vagyok, ők hozzák a döntéseket. Ha lesz rá lehetőség, biztosan ők is szeretnének majd további WTCC futamokon rajthoz állni. Hogy melyikről lehet szó, azt most nem tudom megmondani. Jelenleg egyik sincs betervezve, de ha valami alakul, akkor szerintem mindenki benne lesz" - magyarázta Rydell.
Itt a WTCC blogon többször is kifejtettük, már, hogy svéd helyzete valószínűleg az STCC sorsán múlik. Ha lesz skandináv bajnokság, akkor ott fog menni, ha nem lesz, akkor elképzelhető a WTCC.
Monzában nagyon hamar kiderült, hogy gyors, de egyelőre megbízhatatlan a SEAT új motorja. Darryl O'Young járt a legrosszabbul, alatta két motor pukkant el egy hétvége során. De blokkot kellett cserélni Pepe Oriola, Alexei Dudukalo és Gabriele Tarquini autójában is. Ha ehhez még hozzávesszük, hogy Tom Boardman eleve el sem tudott indulni, mert nem érkezett elég alkatrész Monzába, akkor kijelenthetjük, hogy Puigék nem állnak jól. Főleg, hogy Tiago Monteiro, Andrea Barlesi és Fernando Monje is vár az 1.6 turbóra. Három hét múlva pedig verseny lesz Valenciában, és nem én vagyok az egyetlen, aki aggódik a SEAT-os csapatokért. Lehet, hogy még több TDi kerül elő?
A rajongói elvárások ellenére az Arena Motorsportnál továbbra is szerényen állnak a WTCC-s szerepléshez, az idei szezont pedig tanulóévnek tartják. Mike Earle csapatfőnök éppen ezért elégedett volt a bemutatkozással, hiszen a plusz harminc kiló ellenére, az Focusok közel jártak a top10-hez az időmérőn, és a végigbírták a versenyeket is.
Earle azt is elárulta, hogy a kanyargós részeken kifejezetten jól ment a Ford, a végsebesség tekintetében viszont igencsak elmarad a többiektől. Márpedig ennek Monzában van némi jelentősége...
medalohhonor 2012.03.14. 20:00:17
lex lathor 2012.03.14. 23:26:56
ray bacsi 2012.03.23. 21:15:44