Tegnap este már sajnos nem volt időm megírni az infókat, mert ahogy vízszintesbe kerültem, elaludtam, állítólag életemben először horkoltam is. De nem ez a nap híre! :) Inkább írom, hogy mit tudtam meg tegnap este az XFX Unicorse és az RCM Motorsport háza tájáról.
Ficza Feriéknél egyelőre minden rendben. De ezt inkább mondja el Ő:
"Összességében elégedett vagyok az időmérőn elért eredményemmel, szerintem oda kerültünk, ahova reálisan várhattuk magunkat. A két dízel SEAT nagyon gyors, és Fulin is jó a BMW-vel, úgyhogy a kategória negyedik hely nem rossz eredmény. Az autó egyébként rendben van, a beállítások készen vannak. Szerencsére eddig minden műszaki hiba elkerült bennünket, és én is egyre magabiztosabb vagyok az 156-os Alfában. A futamokon jó lenne dobogóra állni a kategóriában" - összegzett Ficza Feri.
Az RCM-nél már húzósabb a helyzet, a dögös Peugeot ugyanis egyelőre hisztis kislányként viselkedik. Az olaj ellibbenésének problémáját sikerült megoldani, már nem esik le az olajnyomás. Most a fékkel van probléma, egészen pontosan a menesztővel, ami a féktárcsa egy speciális része. Arra szolgál, hogy komoly fékezésnél egy kicsit elvezeti az ébredő erőket, és azok nem csak a kerékcsavarokat terhelik.
És nem fogjátok kitalálni, ezt is a dánoktól vette a csapat... Mindegy, Bende Imi hazaszaladt vele, a csapat egyik partnere kijavította, és az orra alatt csak annyit morgott, hogy pocsék anyagból készítették. Köszönjük ezt is. Reméljük ennyi volt a gondokból, és innentől csak emelkedni fogunk (ahogy Hofi mondta :D).
atiwrc 2012.04.29. 09:34:41
(volt a dán1-es amit még monza előtt lecseréltek a dán2-re+egy másik lehetőség francországból talán)
Ha jól rémlik a Monza futam után szó volt arról hogy két csapattal is csináltatnak 1-1 motort és amelyik használhatóbb lesz azt használják.