Három fordulóval az évad vége előtt soha nem látott tumultus áll a privát bajnokság élén. A Yokohama Torphyt Kristian Poulsen vezeti, előnye 4. pont Michelisz Norbival szemben. Franz Engstler a harmadik, neki 17 pont a lemaradása, majd Villa következik 18, és O'Young 19 pont hátránnyal. A hátralévő versenyek során még 46 pontot lehet szerezni, a hong kongi pedig szentül hiszi, hogy még bajnok lehet.
"A valenciai hétvége a szezon egyik legnehezebb része volt számunkra. Az elmúlt fordulók során egyszerűen nem voltunk elég gyorsak. Ez egyrészt a pályák karakterisztikájának volt köszönhető, másrészt annak, hogy a Chevrolet Cruze nagyon sok pluszsúlyt kénytelen cipelni." (A Bamboo Engineering versenyzői is a maximális, 40 kg ballasztot kapják a gyári autók eredményei miatt.)
"Ennek ellenére úgy érzem, hogy csapatként nagy előrelépéseket tettünk a Cruze-zal. A Bamboo istálló és én is nagyon várom már, hogy újra versenybe szállhassunk. Hiszem, hogy elérhetjük a célunkat, bízom magamban és a csapatomban. Még mindig jó esélyünk van a privát bajnoki cím megszerzésére. Japánban és Kínában mindenképpen közelebb kell kerülnünk az ellenfeleinkhez. Optimista vagyok, és hiszem, hogy a mi javunkra fog eldőlni ez a küzdelem."
Az optimizmus nélkülözhetetlen a jó eredmények eléréséhez, de a statisztikák nem O'Youngék mellett szólnak. A hong kongi idén egyetlen egyszer végzett az élen a privátok között, a BMW-kkel pedig az utóbbi időben csak szerencsével tudta felvenni a versenyt. A legutóbbi 4 futam során mindössze 7 pontot gyűjtött; a bajnoki címért harcoló ötösből egyértelműen ő nyújtotta a legvisszafogottabb teljesítményt (Poulsen: 24, Norbi: 18, Engstler: 15, Villa: 17). Ha Japánban nem tud jelentősen közelebb kerülni a BMW-sekhez, valószínűleg lemondhat a bajnoki reményekről.
Utolsó kommentek