Új nap virradt a Francia rali résztvevőire, és röhejes vagy nem, továbbra sem tudjuk, mi történt tegnap Yvan Mullerrel. A lényeg, hogy szerepel a mai rajtlistán, ellenben nem szerepel a kiesettek között, tehát bármi is volt tegnap, spongyát rá, nézzük hogy megy ma a kétszeres világbajnok és az S2000-es Peugeot 207.
16. szakasz (14 km)
A mai nap záró szakaszán 30 célba érő után Muller a 18. helyen áll, ebből is lehet egy Top20-as eredmény. Hátránya 1 perc 33 másodperc volt, tehát ezúttal nem javított érdemben a délelőtti eredményéhez képest. Ami viszont a legfontosabb, a tegnapi rázós menet után ma viszonylag nyugisabb napja volt a kétszeres túraautó világbajnoknak, és ott lehet a holnapi záró napon is. További részletek várhatók, ha Muller nyilatkozik valakinek... :)
15. szakasz (22,2 km)
Alakul a dolog, hullik a mezőny, Muller pedig egyre előrébb jár. A 15. gyorsaságin megint 19. volt, bár nem kizárt, hogy érkeznek még páran, akik végül megelőzik. Hátránya 1 perc 23 másodperc a győztes Ogier-hez képest, ami némi javulást jelent a délelőtti menethez viszonyítva. Persze most már ismeri valamennyire a pályát. Legutóbb azt nyilatkozta a verseny honlapjának, hogy innentől egyszerűen csak szeretné jól érezni magát.
14. szakasz (16,5 km)
Muller eddigi legjobb eredményét érte el, bejutott a Top 20-ba, 19. lett, 54.2 másodperc hátránnyal. A francia egyértelműen gyorsul, egyre magabiztosabb az autóban, és fokozatosan közelíti a többi S2000-es idejét. Remélhetőleg a korábban emlegetett váltóhiba már a múlté, és végre meg tudja mutatni, mire képes igazából. A kategóriában előtte lévők egytől-egyig tapasztalt, profi ralisok, tehát óriási lenne, ha az ő időiket meg tudná közelíteni.
13. szakasz (9,8 km)
Egy kis déli ebédszünet és szieszta, meg némi szerelés után folytatódik a Francia Rali. A 13. gyorsaságin Yvan Muller valamivel gyorsabban ment végig, mint reggel (a szünet után ugyanaz a négy szakasz következik, mint amin előtte mentek), ezúttal 46 másodpercet kapott a korábbi 51 helyett. Ezzel a kétszeres túraautó világbajnok 22. lett. Kategóriájában, az S2000-esek között igencsak megcsappant a létszám, Muller most már általában a sor végén áll.
VÉÉÉÉÉÉGREEEE! Egyetlen oldalt sikerült 24 óra keresés után találni, melyen írója láthatóan a helyszínen tartózkodik (fotókat is készített), és amely leírja, hogy váltógondok miatt Yvan tegnap kiállni kényszerült, és ma a SuperRally szabály alapján indult újra!!!
A blogíró talált egy videót, amely elméletileg Mullerék tegnapi napjáról szól. A baj csak az, hogy Muller végig franciául beszél. Aki esetlen érti ezt a csodás nyelvet, összefoglalná, hogy miről van szó? :)
Hosszú ideje az első konkrét hír Mullerékről!! A verseny hivatalos honlapja közölt egy összetett mondatot a franciától, mely szerint továbbra is váltógondokkal küzd a páros!!
12. szakasz (24 km)
Muller a szervizpark előtti utolsó szakaszon nagyjából hasonló tempót autózott, mint a megelőző gyorsaságin. Időeredménye megint bő másfél perccel marad el a legjobbtól, amivel jelenleg a 20. helyen áll. A tegnapi kalandok után az összetett eredményt már nem érdemes figyelni. Az első 4 szakasz után a szerelők most átnézik az autót, majd délután következik ugyanez a 4 gyorsasági. A tegnapihoz képest eddig problémamentesen zajlik Muller napja.
11. szakasz (22,2 km)
Ha gyorsnak nem is gyors, legalább komolyabb problémák nélkül halad előre a WRC franciaországi fordulóján Yvan Muller. Az eddigi leghosszabb szakaszon bő másfél perces hátránnyal a 25. lett. Eredményeivel eddig az S2000-esek középmezőnyéhez, bár inkább annak a végéhez tartozik. A szervizparkig még egy gyorsasági van hátra. Bár továbbra sincs információnk arról, hogy mi történt tegnap, valószínűleg ma tudatosan a visszafogottabb kezdés mellett döntött a páros. De jó lenne már nem találgatni...
10. szakasz (16,5 km)
Úgy tűnik Muller okosan, folyamatosan gyorsulva kezdi a szombati napot. A francia 21. lett a második gyorsaságin, hátránya körülbelül akkora, mint az elsőn volt, 51,2 másodperc.
9. szakasz (9,8 km)
Yvan óvatosan kezdte a napot, egy 25. időt ment, 51,8 másodperces hátránnyal. Az összetettben már több mint 40 perces hátránya van, ez valószínűsíthetően a tegnap összeszedett büntetéseknek (szakaszkihagyás) köszönhető.
Utolsó kommentek