Oscherslebenben összejött, Valenciában semmi sem sikerült a WTCC új "öregjének". Franz Engstler hiába ment megint nagyon jó érzékkel a Q1-ben, és hiába szerezte meg az első rajtkockát a második futamra, a technika egy nap kétszer is közbe szólt.
Az első futamon pontszerző helyen haladt az 50-et nemrégiben betöltő német, amikor valami elszállt a turbóban. Az autó drasztikusan veszített az erejéből, Engstler pedig kénytelen volt kiállni. A második futam rajtjáig azonban a csapat (nem kizárt, hogy a főnök kétkezi segítségével is) megszerelte a turbót, így Engstler odaállhatott a pole pozícióba. És sajnos ott is maradt, elég sokáig. A TV közvetítésből csak annyi látszott, hogy az autó elég későn ugyan, de bemozdult egy pillanatra, majd megállt, mintha lefulladt volna.
A teljes mezőny elautókázott Engstler papa mellett, de ami a legfontosabb, folytatni tudta (pontosabban el tudta kezdeni) a versenyt. Kurt Treml, az Team Engstler csapatvezetője később elárulta, hogy nem a boss hibázott, hanem a váltóval akadtak gondok, ezért lett gyatra a rajt. A német azért mentette a menthetőt, végül 10.-ként intették le, amivel szerzett egy pontot. Mire lett volna képes, ha jól eljön a rajttól?
Utolsó kommentek