WTCC Hírblog

Napi rendszerességgel frissülő hírblog a Túraautó Világbajnokság (WTCC) eseményeiről.

Főoldalra

Translate

Facebook

Címkék

alfa (2) anett (7) arai (1) arena (2) ballaszt (13) bamboo (10) barlesi (5) barth (5) bennani (4) beszámoló (3) bmw (4) boardman (6) btcc (9) büntetés (1) cerqui (1) chevrolet (47) chilton (6) coronel (51) corsa (1) corthals (1) couto (1) dahlgren (26) danielsson (1) daste (10) dudukalo (5) életképek (15) engstler (15) eredmények (32) események (5) etcc (49) eurosport (9) fabiani (3) ficza (3) ford (34) fordulók (1) gáspár (5) gene (2) giovanardi (3) gondolatok (2) gumik (1) gyász (1) hang (3) háttér (8) hernandez (2) hírek (3) honda (8) huff (39) hungaroring (2) időmérő (2) infok (1) inside (1) kép (1) közvetítés (11) lada (24) listák (7) loeb (2) lotti (1) lukoil (3) macdowall (3) macdowell (1) magyar (4) menu (26) michelisz (110) monje (5) monteiro (20) monza (1) muller (46) naptár (26) nash (11) ng (6) nissan (1) nykjaer (12) oriola (8) összefoglaló (3) oyoung (22) pályák (1) peugeot (4) player (1) poulsen (3) program (7) proteam (8) rcm (27) roal (5) rydell (4) seat (23) sigacev (2) statisztika (9) stcc (15) str (4) sunred (21) superstars (1) sutil (1) szabályok (16) taniguchi (2) tarquini (22) technika (2) teszt (5) thompson (21) tim (3) tta (3) turkington (8) tutumlú (3) twitter (11) újonc (11) unicorse (19) vaillant (1) video (126) villa (19) volvo (29) wéber (31) wiechers (10) yokohama trophy (2) zanardi (9) zengő (47) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • argu fisto: Hát én kicsit sajnálom, hogy elköltözik az oldal, úgy megszoktam! Már október óta rendszeres olvas... (2012.05.26. 19:07) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • Lanti_WTCC: @korzo: Meg fogjuk változtatni a kommentek színét, és megpróbálom úgy kialakítani, hogy ne csak FB... (2012.05.26. 16:28) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: Mondjuk ez nem is akkora baj, mert úgyis olvashatatlanok a hozzászólások (OS-X, Safari és Firefox ... (2012.05.26. 13:36) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: fészbúk nélkül nem lehet ott hozzászólni?! (2012.05.25. 22:26) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • : Az a film szörnyű volt. De a képregények jók, volt pár számhoz szerencsém, ha a magyar ifjak is va... (2012.05.25. 21:35) Menu új szerepben
  • Utolsó 20

Vélemények az új időmérőről

2011.10.16. 20:59 Lanti_WTCC

Jövőre változik a WTCC-ben az időmérő edzés rendje, méghozzá nagy mértékben. Akik esetleg lemaradtak volna róla, azoknak itt "elmagyarázzuk". Ha pedig már mindenki tisztában van a részletekkel, akkor nézzük a véleményeket.

"Van értelme a tervezetnek, amit egyébként a gyártók és a csapatok együtt dolgoztak ki. Az FIA egy az egyben átvette az ajánlásunkat, amit csak üdvözölni tudunk. Szerintem ez az eddigi legjobb rendszer, és ha mégsem működne 2012-ben, akkor is elmondhatják, ez úgy született meg, hogy a gyártók és a csapatok egy asztalhoz ültek. - mondta Eric Neve, a Chevrolet Europe Motorsport vezetője.

Az új rendszertől az FIA azt várja, hogy véget vessen az időmérők során tapasztalt taktikázásnak, és edzés mindenki számára arról szóljon, hogy a lehető legjobb eredményt próbálja elérni.

"Ha mégis megpróbálna valaki 10. lenni a Q2-ben, az egyrészt magában rejti a kockázatot, hogy végül csak a 11. idő jön össze, másrészt így elvész a lehetőség a pontszerzésre." - fejtegette tovább a francia.

"Ez a helyes út, szerintem jó elképzelés a csapatok és az FIA közös terve. Ez biztosítja, hogy a jövőben sportszerű és izgalmas küzdelmet lássunk az időmérők során" - vélekedett Dominik Greiner a Wichers csapatmenedzsere.

"Szerintem az FIA jól döntött, hogy 12 autó jut majd be a Q2-ben, ez izgalmasabbá teszi a dolgot. Mi az elejétől kezdve ennyit kocsit szerettünk volna látni az edzés második részében. A dolog igazságos, a leggyorsabb gyűjti be legtöbb jutalompontot. Egy-két pluszpont pedig mindenkinek jól jöhet, ha később szoros lesz az állás" - teszi hozzá Thomas Schiemann a Wiechers technikai igazgatója.

Az idei rendszer nem jó. Mi már előre jeleztük, hogy így mindenki a 10. helyre fog hajtani. Az elején meghatároztunk egy biztonságos intervallumot, aztán megpróbáltunk azon belül lévő köridőket futni. De ez egy elég romboló dolog. 10-szer túl gyorsra sikerült, aztán kétszer pedig túl lassúra. Csak szikrák voltunk a Q1-ben. (férfiasan bevallom, fogalmam sincs, hogy ezzel mit akart mondani, ezért lefordítottam szó szerint...) Teljesen értelmetlen volt" - zárta gondolatait Eric Neve.

Címkék: szabályok

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása