Michelisz Norbi idén másodszor maradt le a Q2-t érő Top10-ről, miután a 13. lett az edzés első részében. A magyar pilóta így látta az eseményeket:
"Sajnos nem kerültem be a Q2-be, annak ellenére, hogy arra számítottam, száraz körülmények között nagyon jó esélyünk van rá... de ez megint csalóka kép, hogy miért nem kerültem be. Persze, hogy csalódott vagyok, mert ez eddig a harmadik alkalom, hogy nem jutottam be a legjobb 10 közé, de ez az első olyan, amikor mindannyiunknak majdnem ugyan olyan versenykörülményei voltak."
"Az volt a baj, hogy nagyon fura volt az autó, össze-vissza ment. Tegnapról mára állítottunk, sokat változott az autó és új gumival, száraz pályán most az időmérőn mentem először. Azt éreztem, hogy ura vagyok az autónak, de nem mindig tudtam pontosan, hogy mit csináljak. Ezért az be kellett mennem a boxba, hogy a fiúk állítani tudjanak, ezzel pedig értékes perceket vesztettünk. A két piros zászló nem zavart meg, de ha egy kicsivel több tapasztalatom lett volna, akkor biztos, hogy nem jöttem volna zavarba egy-egy szituációtól."
"Viszont, ami nagyon fontos, hogy ezen a hétvégén többet tanultunk az autóról, mint eddig egész évben. És ez is dilemma, mert sok új ötlet fog még felmerülni ezzel kapcsolatban, és millió út nyílt meg előttünk, amit kipróbálhatnánk. Alapesetben én inkább olyan típus vagyok, hogy tesztelnék mindent. Jót tett az önbizalmamnak ez a három szabadedzés, főleg a mai, mert azt érzem, hogy megint én uralom az autót és azt csinálok, amit akarok. Nagyon-nagyon büszke vagyok, hogy idáig eljutottunk, mert jó érzés, hogy lépésről-lépésre haladunk előre, még akkor is, ha pont az ellenkezője látszott a pályán."
"Csak ugye most olyan helyzetben vagyunk, hogy el kell kezdenünk azzal is foglalkozni, hogy a lehető legbiztosabb megoldást válasszuk ahhoz, hogy megnyerjük a Yokohama Trophy-t. Abba a hibába sem szeretnénk esni, hogy a kezünkben van az esély a nyerésre és akkor elindulunk egy másik irányba, és elszalasztjuk a lehetőséget."
"Mit is várok a holnaptól? Poulsen, aki vezeti a bajnokságot, most mögöttem végzett. Messze nem tragikus a szituáció, sőt. A célom az, hogy pontokat szerezzek, és többet, mint a dán pilóta. Makaóban dupla pontokért megyünk, ne tartom gondnak, ha hátránnyal érkezem oda, de azért ezt szeretném elkerülni. Túlságosan sok kockázatot nem fogok vállalni, azért hogy a hátrányomat ledolgozzam, mert ha rosszul sül el, akkor előfordulhat, hogy a kínai futam előtt nagyon nagy lesz a hátrányom, ezt pedig semmiféleképpen sem szeretném."
Utolsó kommentek